Valmieras Ziņas

Kocēnu novada pašvaldība piešķir pabalstu krīzes situācijā

Lasīšanas laiks: 2 min

7. maijā stājās spēkā Kocēnu novada domes saistošie noteikumi Nr. 7/2020 “Grozījumi 2017. gada 30. augusta saistošajos noteikumos Nr. 8/2017 “Par sociālās palīdzības pabalstiem Kocēnu novadā””, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Kocēnu novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Upīte.

Grozījumu mērķis ir paredzēt iespēju personai (ģimenei), kurai Covid-19 izraisītās krīzes situācijas ietekmē ir samazinājušies vai nav ienākumu un kura nespēj nodrošināt savas pamatvajadzības, saņemt pabalstu 100 eiro apmērā vienai personai laika posmā, kad valstī ir izsludināta ārkārtējā situācija un vienu kalendāro mēnesi pēc ārkārtējās situācijas beigām.

Jāatzīmē, ka izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā un vienu kalendāro mēnesi pēc tās beigām pašvaldība ģimenēm vai personām, kuras saņem pabalstu krīzes situācijā, izmaksās papildu 50 eiro pabalstu par katru aprūpē esošu bērnu līdz 18 gadu vecumam. Šo summu pašvaldībai kompensēs no valsts budžeta. Vienlaikus pretendēt uz diviem pabalstiem – pabalstu krīzes situācijā, ko maksā pašvaldība, un dīkstāves palīdzības pabalstu, ko izmaksā valsts, nebūs iespējams, tā informē Labklājības ministrija.

Lai saņemtu pabalstu, personai Sociālajā dienestā jāiesniedz iesniegums un dokumenti, kas apliecina krīzes situācijas apstākļus un pamato materiālās palīdzības nepieciešamību.

Saistošie noteikumi publicēti pašvaldības interneta mājaslapā www.kocenunovads.lv, sadaļā “Pašvaldība” – “Normatīvie akti”, savukārt pieteikuma veidlapa pieejama sadaļā “Kontakti” – “Sociālais dienests”. Papildu informācija pieejama, sazinoties ar Sociālo dienestu (tālr. 27891673).

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

“Rūjienas saldējums” komanda aicina pievienoties ražošanas iekārtu operatoru! Darba pienākumi: Pamatdarbs pie ražošanas iekārtām, līnijām - produkta palaišana, uzraudzība, līniju regulācija un citi pienākumi; Uzraudzīt ražošanas iekārtu darbību; Veikt ražošanas iekārtu un līniju plānveida un neplānotos remontdarbus un citus darba pienākumus. No Tevis sagaidām: Pieredze, iemaņas un zināšanas darbā ar tehniskām iekārtām; Precizitāti, spēju pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību; Iniciatīvu un labas komunikācijas prasmes; Spēju organizēt un plānot savu darbu; Spēju strādāt fizisku darbu, intensīvos darba apstākļos; Vēlmi mācīties, apgūt jaunas prasmes; Medicīnisko izziņu Nr. 027/u. Piedāvājam: Atalgojumu sākot no 1500 EUR pirms nodokļu nomaksas; Maiņu darbu – dienas un nakts maiņas; Sociālās garantijas; Veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātajiem mēnešiem; Apmācības darbu uzsākot, kas nepieciešamas darba pienākumu veikšanai; Dinamisku darba vidi; Darba apģērbu; Bezmaksas kafiju un saldējumu; Draudzīgu kolektīvu. Darba vieta: Rūjienā, Upes ielā 5 Gaidīsim Tavu pieteikumu (CV) uz e-pastu: personals@rujienassaldejums.lv  Tālrunis informācijai: 29468727 (personāla vadītāja). Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka SIA “Rūjienas saldējums” reģ. nr. 44103057131, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: PIENA PRODUKTU RAŽOŠANAS IEKĀRTU OPERATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Upes iela 5, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-05-05 Kontaktpersona: Nora Kārkliņa

Aicinām komandā KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMU SPECIĀLISTU/I! Kandidāta raksturojums: pieredze un izglītība kvalitātes vadībā; ISO 9001:2015 kvalitātes vadības sistēmas pamatprincipu un prasību pārzināšana, citu standartu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību; pozitīvi un tehniski domājoša personība ar vēlmi pilnveidot un pilnveidoties; komunikācijā vērsts uz sadarbību; vēlme un spēja iedziļināties un risināt problēmsituācijas; spēja uzņemties iniciatīvu; MS Office zināšanas; vēlamas angļu valodas zināšanas. Tavi darba pienākumi: pārskatīt, analizēt, pilnveidot un uzturēt kvalitātes vadības sistēmu un saistošo dokumentāciju atbilstoši ISO 9001:2015 standartam un klientu prasībām; nodrošināt sekmīgus ārējos sertifikācijas auditus; rūpīgi īstenot iekšējos kvalitātes vadības sistēmas auditus, fiksēt novērojumus, izstrādāt ieteikumus uzlabošanai un iesaistīties to īstenošanā; sagatavot kvalitātes un produktu atbilstības dokumentāciju atbilstoši klientu prasībām; sniegt atbalstu ražošanas procesos. Mēs piedāvājam: kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanu augošā ražošanas uzņēmumā Valmierā; dinamisku darba vidi un iespēju profesionāli pilnveidoties; darba samaksu sākot no 1700.00 EUR/bruto atbilstoši Tavai profesionālajai pieredzei un prasmēm; sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu. Ja esi gatavs būt daļa no SIA “Padtex Insulation” komandas, sūti savu CV un motivācijas vēstuli uz alise@padtex.lv! Papildus informācija pa tālruni +371 22418808. Iesniedzot savu CV un motivācijas vēstuli, Jūs piekrītat personas datu apstrādei konkrētajā atlases procesā. Pārzinis: SIA “Padtex Insulation”, reģ. nr. LV44103028772 Profesija: KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMU SPECIĀLISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cempu iela 27, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-02-28 Darba sākšanas datums: 2025-02-04 Kontaktpersona: Alise Zvirbule

Mūsu partneri