Lasīšanas laiks: 2 min
No 19. – 23.septembrim visā Latvijā notiek kampaņa “Dienas bez rindām”, kurā vairāk kā 80 valsts un pašvaldību iestādes konsultēs iedzīvotājus un uzņēmējus par e-pakalpojumu lietošanu, informē Smiltenes novada dome.
Praktiska palīdzība un iedrošinājums ir efektīvākais veids ieradumu maiņai un e-pakalpojumu apguvei. Valsts un pašvaldību iestādes jau trešo reizi ir apvienojušas spēkus tiešā konsultāciju sniegšanā un aicina iedzīvotājus piedalīties kampaņā “Dienas bez rindām”.
Lai veicinātu iedzīvotāju informētību un pēc iespējas lielāku iedzīvotāju iesaisti elektronisko pakalpojumu izmantošanā, Smiltenes pašvaldība ir iesaistījusies kampaņas norisē.
Katru darba dienu Smiltenes novada domē Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 3, Smiltenē, apmeklētājs var saņemt informāciju, kas būtu nepieciešams, lai izmantotu e-pakalpojumus, par pieejamajiem e-pakalpojumiem un iespējām pakalpojumus saņemt attālināti.
Tāpat ikviens iedzīvotājs ir aicināts vērsties Smiltenes novada domē klientu apkalpošanas centrā un saņemt bezmaksas konsultācijas par e-pakalpojumu izmantošanu, piemēram, dzīvesvietas deklarēšanu, nekustamā īpašuma nodokļu apmaksa, algas elektroniskās nodokļu grāmatiņas izmantošanu, iesniegt pieprasījumu VSAA pabalstiem un citiem jautājumiem.
Šobrīd Latvijā pieejami vairāk kā 480 e-pakalpojumi un darbs pie to attīstības turpinās. E-pakalpojumus var saņemt portālā www.latvija.lv, iestāžu tīmekļu vietnēs. Lai izmantotu e-pakalpojumus, kuriem nepieciešama lietotāja identificēšana, var izmantot internetbanku datus vai eID karti.
Informāciju un konsultācijas var saņemt:
- vēršoties personīgi Dārza ielā 3, Smiltenē;
- zvanot 64707588, 66954850, 20022348;
- sūtot elektronisko pastu uz dome@smiltene.lv; smiltene@pakalpojumucentri.lv(par valsts iestāžu pakalpojumiem);
- iesniegt e-iesniegumu, izmantojot portālu www.latvija.lv;