Lasīšanas laiks: 4 min
Digitālā mārketinga aģentūra piedāvā uzņēmumiem savas zināšanas, pieredzi un prasmes, attīstot un pārvaldot mārketinga stratēģijas digitālajos kanālos, veidojot konkurētspējīgas mājaslapas un interneta veikalus. Šobrīd digitālās mārketinga aģentūras pakalpojumi vairs nav ekskluzīvs risinājums, kuru izvēlas lielie uzņēmumi ar milzīgiem budžetiem, bet gan reāla nepieciešamība vairumam uzņēmumu, ja tie grib būt redzami, konkurētspējīgi un pelnoši internetā.
Aģentūru pakalpojumi arī kļuvuši daudz elastīgāki un pieejamāki ikvienam biznesam neatkarīgi no budžeta lieluma un izvirzītājiem mārketinga mērķiem. Kādos gadījumos interneta mārketinga aģentūra var palīdzēt jūsu uzņēmumam?
● Ja gribat veidot efektīvu komunikāciju sociālajos tīklos
Sociālie tīkli šobrīd ir kļuvuši nozīmīgāki nekā jebkad. To ietekme biznesa izaugsmē un mērķauditorijas sasniegšanā ir nenovērtējama. Bez stratēģiskas komunikācijas un reklāmām sociālajos tīklos nebūs iespējams sasniegt teicamus biznesa rezultātus un apsteigt konkurentus, jo viņi visi ir sociālajos tīklos un piedāvā tur iespējami labāko saturu.
Lai gan šķiet – nav taču grūti ievietot dažas publikācijas uzņēmuma Facebook, Instagram un citos kontos! Tas var būt neefektīvi, ja netiek domāts par vienotu komunikācijas stratēģiju, mērķiem, vizuālajām un saturiskajām vadlīnijām. Tāpat arī reklāmas sociālajos tīklos ir ar saviem spēles notiekumiem, kuri jāpārzina. Mūsdienās sociālo tīklu komunikācijas uzturēšana uzņēmuma kontos ir laikietilpīgs darbs, kas prasa specifiskas zināšanas un prasmes. Digitālā mārketinga aģentūra uzņēmumam jau piedāvā šajā jomā pieredzējušus ekspertus, kas, veicot uzņēmuma kontu izpēti, izveidos un pārraudzīs komunikāciju, kā arī piedāvās labākos risinājumus reklāmām, piemēram, efektīvi izmantojot Facebook reklāmas sniegtās iespējas. Uzņēmuma rīcībā ir arī dizaina un satura speciālisti, kuri palīdz pilnveidot uzņēmuma kontus, padarīt tos pamanāmus.
● Ja gribat piesaistīt vairāk klientu interneta veikalam
Pandēmijas ietekmē ievērojami pieaudzis pirkumu skaits interneta veikalos. Ko darīt, ja šis klientu un pirkumu pieaugums jūsu e-veikalā nav tiks liels, kādu vēlētos? Cīņa par katru klientu digitālajā vidē ir sīva, tāpēc jāzina, ar kādām metodēm un kurās vietās piesaistīt potenciālos pircējus un aizvest uz interneta veikalu. Digitālā aģentūra zinās, ko un kur darīt, kur veikt uzlabojumus un izmaiņas, lai palielinātu apmeklējumu plūsmu un pirkumu skaitu interneta veikalā. Šī mērķa īstenošanā var būt nepieciešama kompleksa pieeja, kas ietver gan darbu ar e-veikalu, veicot nepieciešamos uzlabojumus, gan aktivitātes sociālo tīklu vidē, gan pozīciju uzlabošanu un redzamību internetā, it īpaši meklētājprogrammās, jo potenciālie klienti sev nepieciešamās preces, pakalpojumus meklē tieši tur.
● Ja gribat uzlabot uzņēmuma mājaslapu un tās reitingus
Neskatoties uz to, ka būtiska loma ir uzņēmuma sociālo tīklu kontiem, joprojām mājaslapa ir pats pamats. Visas reklāmas un sociālo tīklu ieraksti tāpat aizved potenciālos klientus uz mājaslapu, tāpēc ir jāparūpējas, lai tā būtu mūsdienu konkurences un kvalitātes prasībām atbilstoša. Nesakārtota mājaslapa var arī traucēt sasniegt mārketinga mērķus, jo uz vietni atvestais klients to pēc brīža jau pametīs, jo kaut kas nestrādās vai viņš neieraudzīs vajadzīgo informāciju.
Digitālā mārketinga aģentūra veiks auditu jūsu mājaslapā un noskaidros, vai tai ir kādi vājie punkti, kas jāuzlabo. Tālāk tiek izveidota stratēģija, kā uzlabot vietni un pielāgot to labas pārdošanas praksei gan no tehniskā, gan vizuālā, gan saturiskā aspekta. Parasti tas ietver arī SEO optimizāciju – tiek strādāts pie iekšējām, ārējām saitēm un citiem aspektiem, lai uzlabotu mājaslapas pozīcijas meklētājprogrammās. Ko tas nozīmē? Padarīt vietni labi redzamu tiem, kuri Google un citos meklētājos izmanto atslēgvārdus, kas saistīti ar jūsu uzņēmuma pakalpojumiem.
● Ja gribat ar savu produktu iekarot ārvalstu tirgu
Biznesā ambīcijas ir viens no dzinējspēkiem. Ja esat nolēmuši ar savu produktu iekarot ne tikai Latvijas, bet arī citu valstu tirgus, tad digitālā mārketinga aģentūras palīdzība būs noderīga. Tieši digitālā vidē ir tā, kurā tiek uzrunāti citu valstu klienti. Jāzina, kā un kur to darīt. Protams, arī jāpielāgo komunikācijas kanāli un mājaslapa katras valsts tirgus specifikai, jāizpēta vietējā konkurences situācija un jāpārzina citas nianses, no kurām atkarīgs, cik veiksmīga būs ieiešana jaunā tirgū. To visu jūsu vietā izdarīs pieredzējuši aģentūras eksperti, kuri ar to no darbojas katru dienu un zina, kā gūt panākumus.
● Ja gribat sasniegt mārketinga mērķus pa īsāko ceļu
Digitālā mārketinga eksperti zina, ko dara. Viņu lēmumi balstīti datu analīzē, pieredzē un zināšanās, tāpēc netiek pieļautas fundamentālas kļūdas, kas liktu zaudēt tik dārgo laiku un naudu. Tas ļauj sasniegt mārketinga mērķus par taisnāko ceļu, aiztaupot problēmas, kas rastos, ja bez pieredzes uz zināšanām pie darba ķertos paši. Uzticot uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģiju aģentūras ekspertiem, būs pārliecība, ka vienmēr tiek izmantotas aktuālākās un efektīvākās metodes un mārketinga rīki, kuri ļauj sasniegt labākos rezultātus gan šodien, gan ilgtermiņā. Digitālais mārketings ļoti strauji attīstās, bet konkurences cīņā uzvar tie, kuri spēj izsekot aktualitātēm un izmantot tās savā labā.
Digitālā mārketinga aģentūra vienmēr tur roku uz pulsa un spēj nodrošināt klientiem labāko viņu biznesu izaugsmei internetā. Tas nozīmē, ka uzņēmēji var koncentrēties uz savu produktu un klientiem, digitālā mārketinga jautājumus ar mierīgu sirdi atstājot aģentūras ekspertu ziņā.