Valmieras Ziņas

Kā uzņēmumi ikdienas darbā izmanto “Bite” nākamās paaudzes tīklu?

Lasīšanas laiks: 4 min

Sīvas konkurences un ekonomisko izaicinājumu apstākļos ikviens bizness meklē iespējas, kā efektivizēt ikdienas darbu un komunikāciju ar klientiem, tā paaugstinot savu konkurētspēju.

Mūsdienās digitālo iespēju pamatā ir stabils tīkla pārklājums un ātrs internets, ko arvien attīsta IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite”, uzņēmumiem piedāvājot izmantot arī 5G tehnoloģijas iespējas. Kā uzņēmumi ikdienas darbā un komunikācijā ar klientiem izmanto “Bite” nākamās paaudzes tīklu?

Ikdienā jaudīgais “Bite” tīkls nodrošina ne tikai kvalitatīvus mobilos sakarus un zibenīgu internetu, bet arī virkni IKT risinājumu privāto uzņēmumu un valsts sektoram.

Augstas kvalitātes telefonsarunas ar VoLTE tehnoloģiju “Bite” tīklā

Gadu no gada īsziņu sūtīšana kļūst par mazāk populāru saziņas veidu, tikmēr balss sakari un zvanu veikšana nav zaudējusi savu aktualitāti, nodrošinot cilvēcisku, personīgu kontaktu kā darbinieku vidū, tā komunikācijā ar klientiem. Zvanu nodrošināšana ir viena no mobilo sakaru tīkla prioritātēm, tāpēc, attīstoties tehnoloģijām, tā tiek nemitīgi pilnveidota. Piemēram, nodrošinot jaunākās paaudzes balss sakaru iespējas, šogad “Bite” tīklā visā Latvijā ir ieviesta VoLTE tehnoloģija, kas piedāvā augstāku balss un video zvanu kvalitāti, kā arī būtiski ātrāku zvana savienojuma laiku. Proti, VoLTE ir modernākā zvanu veikšanas tehnoloģija 4G tīklā, kas nodrošina augstāku skaņas kvalitāti telefonsarunas laikā, nodrošina interneta lietošanas iespējas zvana veikšanas brīdī un līdz pat 3 reizēm ātrāku savienojumu ar sarunas adresātu.

“Viedais zvanu pārvaldnieks” liela ienākošo zvanu skaita administrēšanai

Viena no nepatīkamākajām situācijām, ar kuru nevēlas saskarties neviens klients, ir brīdis, kad pakalpojumu sniedzējs viņam neatzvana vai neatbild, lai atrisinātu kādu būtisku jautājumu. Cenšoties saglabāt augstu klientu servisu, liela ienākošo zvanu skaita administrēšana var būt kritisks izaicinājums ikvienam uzņēmumam. Šī iemesla dēļ “Bite” mobilo sakaru tīkls nodrošina IKT risinājuma “Viedais zvanu pārvaldnieks” darbību. Tas ir risinājums, ko uzņēmumi aktīvi izmanto, lai pārvaldītu un organizētu visa uzņēmuma komunikāciju ar klientiem gan no mobilajiem, gan fiksētajiem tālruņu numuriem. Piemēram, “Viedais zvanu pārvaldnieks” sniedz iespēju novirzīt ienākošos zvanus pie atbilstošajiem darbiniekiem, pārvirza zvanus balss pastam vai konkrētiem telefona numuriem, kā arī kārto tos rindā, nodrošina zvanu ierakstīšanu un uzglabāšanu FTP serverī u.tml. Tā faktiski ir iespēja uzņēmumiem ne vien organizēt klientu apkalpošanu, nodrošinot augstu servisu, bet arī analizēt klientu apkalpošanas kvalitāti.

Aizsargāts e-pasts un droša datu uzglabāšana mākoņpakalpojumos

E-pasti joprojām ir būtiska jebkuras biznesa komunikācijas platformas sastāvdaļa, lai izsūtītu informatīvus ziņojumus, reklāmas piedāvājumus un citus paziņojumus, pievienojot arī pielikumus, piemēram, prezentācijas vai ērtāk izsekojamas saites uz produktiem un pakalpojumiem. Īpaši aktuāli ir personalizēti e-pasta ziņojumi, kas ir efektīvs veids veiksmīgu attiecību uzturēšanai ar klientiem.

Taču sensitīvu datu, komercinformācijas u.c. īpaši aizsargājamas informācijas nonākšana trešo personu, t.sk. kibernoziedznieku rokās, ir risks, no kura vēlas izvairīties ikviens bizness.

Tādēļ uzņēmumiem ir iespēja šādas informācijas drošību uzticēt ārpakalpojumu sniedzējiem, piemēram, izvēloties “Bite” piedāvāto risinājumu e-pastu izvietošanai un uzturēšanai, kas garantē ērtu piekļuvi neierobežotam e-pasta kontu skaitam un to lietošanu no dažādām ierīcēm jebkurā pasaules vietā, saglabājot augstu datu drošību un konfidencialitāti. “Bite” uzņēmuma e-pasta sistēmu izvieto drošā un modernā datu centrā un nodrošina tehnisko atbalstu visu diennakti bez brīvdienām.

Domājot par datu un informācijas drošību, arvien vairāk cilvēki izvēlas mākoņpakalpojumus, uzņēmumam svarīgos datus uzglabājot virtuālā serverī. “Bite” mākoņpakalpojumi sniedz iespēju uzglabāt uzņēmuma datus drošā un modernā vidē, kas pieejama neatkarīgi no atrašanās vietas, kā arī saņemt profesionālu tehnisko atbalstu jebkurā dienā un laikā.

Operatīvs atbalsts saziņas platformās  

Lai gan ikdienas saziņa biznesa vidē tiek lielākoties organizēta ar e-pastu sarakstēm, dinamiskie darba procesi ir radījuši nepieciešamību pēc vēl operatīvākas informācijas apmaiņas. Tāpēc tādu plašai auditorijai pieejamu saziņas platformu kā “WhatsApp”, “Signal”, “Facebook Messenger” u.c. izmantošana ir populāra ne vien kolēģu starpā, bet arī uzņēmumu komunikācijā ar klientiem. Lielākos ieguvumus šo platformu izmantošanā saskata tieši mazo un vidējo uzņēmumu segments, ņemot vērā, ka pašu lietotņu izmantošana ir bez maksas gan klientam, gan uzņēmumam, tikmēr “Bite” mobilie sakari nodrošina to pieejamību no jebkuras vietas pasaulē. Gādājot par ierīču aizsardzību, uzņēmums var aprīkot darbinieku telefonus ar

“Bite” drošības pakalpojumu “Antivīruss+”, kas katru mēnesi novērš vairākus miljonus drošības risku. Tā būs papildu aizsardzība gan uzņēmumam, gan klientiem, piemēram, novēršot gadījumus, kad no darbinieka “WhatsApp” nosūtās inficiētas saites, paziņojumi klientiem.

Video zvanu iespējas attālinātai komunikācijai

“Bite” tīkls nemitīgi attīstās, kas ir būtiski arī video zvanu plānošanai, organizējot attālinātas tikšanās un prezentācijas ar klientiem. Piemēram, efektīva un ērta saziņas platforma ir “Microsoft Teams”, kas nodrošina plašas videokonferenču iespējas un kopumā ir daudzpusīgs darba organizēšanas rīks, sekmējot komunikāciju, sadarbību un produktivitāti darba vietā. Šajā platformā ir iespēja tūlītēji apmainīties ar failiem un ziņojumiem darbinieku starpā, plānot sapulces, izmantojot vienotu kalendāru, kopīgi rediģēt dokumentus, plānot darbus, apmācības, kā arī tas kopumā nodrošina datu drošību un labu pārvaldību.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA “Valmieras Olimpiskais centrs” aicina savai komandai pievienoties INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORU Amata pienākumi: nodrošināt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (turpmāk – IKT) saistīto problēmu pieteikumu pārvaldību un operatīvu risināšanu; nodrošināt datortehnikas lietotāju atbalstu un ar to saistīto problēmsituāciju risināšanu; uzstādīt, konfigurēt, diagnosticēt un modernizēt Uzņēmuma struktūrvienību datortehniku, datortīklus un programmatūru, novērst kļūmes to darbībā;  kontrolēt ārējo pakalpojumu sniedzēju darbu izpildi Uzņēmuma infrastruktūras uzturēšanā; sagatavot priekšlikumus par IKT nomaiņu un efektīvāku tās izmantošanu; nodrošināt IKT tehniskā nodrošinājuma iegādi, piegādi un uzstādīšanu Uzņēmuma darba nepārtrauktības nodrošināšanai; analizēt esošās IKT infrastruktūras funkcionalitāti, plānot jaunu tehnoloģiju ieviešanu; tīmekļu vietņu uzturēšana. Prasības kandidātiem: vismaz vidējā profesionālā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā; vismaz divu gadu darba pieredze (ar informācijas tehnoloģijām saistītā jomā); izpratne par IKT risinājumu darbības principiem; izpratne par datortehnikas un biroja tehnikas uzbūvi un problēmu risināšanas secību; izpratne par datortīkla uzbūvi, tīkla iekārtu darbības principiem; iniciatīva un vēlme ieviest jaunus un attīstīt esošus IT risinājumus; valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; kompetences: precizitāte un pacietība darba izpildē; labas komunikācijas un sadarbības prasmes; spēja strādāt komandā un iekļauties termiņos; B kategorijas autovadītāja apliecība.  Mēs piedāvājam:  stabilu atalgojumu (no 1800 EUR līdz 2000 EUR pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši darbinieka individuālajam novērtējumam); darbam nepieciešamo tehnisko aprīkojumu; drošu un sakārtotu darba vidi; veselības apdrošināšanu pēc 6 nostrādātiem mēnešiem; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; profesionālu un draudzīgu kolektīvu; sociālās garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; apmaksātu atvaļinājumu, papildus brīvdienas; dažāda veida atpūtas un sporta iespējas, kā arī citus motivējošus bonusus. CV, motivācijas vēstuli un izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz info@valmierasoc.lv līdz 2025. gada 11. februārim. Tālrunis papildu informācijai: +371 26100227 Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Profesija: INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Čempionu iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Cita Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-02-11 Kontaktpersona: Zigmunds Ezergailis

Mūsu partneri