Lasīšanas laiks: 2 min
“Ja Tev sāk apnikt tas, ar ko nodarbojies, jūti, ka nav enerģijas, vajag sev pajautāt – interesanti, kas būtu, ja es izdarītu šādi vai šādi? Tā jau ir pirmā pazīme, ka Tev paliek interesanti”, trešdien 10.februārī, Vidzemes Augstskolā, publiskajā lekcijā daloties savā pieredzē, sacīja reklāmas aģentūras “Not Perfect Y&R | Riga” radošais direktors Valters Jonāts.
“Jaunā darbā viss šķiet interesants, jauns un aizraujošs. Bet tad, kad esi sapratis, kā visu darīt, Tu sāc darīt tā, kā ir vieglāk, mēģini “izbraukt” pēc pārbaudītas shēmas. Tas paliek garlaicīgi Tev pašam, un arī citiem vairs nav interesanti,” stāstīja V.Jonāts, norādot, ka neviens nevar iedvesmot citus, ja pats nav iedvesmots.
“Nevajag iet pa drošo ceļu, vajag pastaigāt pa kraujas malu. Kad es saņemu uzdevumu, pirmais, ko jautāju sev – kas būtu pats nepareizākais, ko šajā gadījumā varētu izdarīt? Tas palīdz paskatīties uz situāciju no citas puses, neļauj sevi ielikt rāmjos,” atzīmēja V.Jonāts.
Viņš uzsvēra, ka jāskatās uz lietām no citām pusēm: “Katram produktam ir savs klients. Visvienkāršākais ir piedāvāt klientam to, ko viņam acīmredzami vajag. Bet varbūt viņš pats nemaz nezina, ko viņam vajag? Jābūt drosmīgam piedāvāt, un arī klientam ir jāļauj būt drosmīgam. Klientam būs interesanti uzzināt, kā būtu, ja būtu.”
Valters Jonāts reklāmas nozarē darbojas kopš 2008. gada. Ir viens no LADC skolas absolventiem, kur pēc skolas absolvēšanas darbu sācis reklāmas aģentūrā DDB Latvia kā tekstu autors, vēlāk bijis radošais direktors Guilty | Gray, bet pašreiz darbojas kā radošais direktors reklāmas aģentūrā Not Perfect Y&R | Riga un radošajā apvienībā PIKA. Valters Jonāts ir pārstāvējis Latviju Cannes Young lions konkursā, saņēmis apbalvojumus KIAF, Golden Hammer un Adwards reklāmas festivālos, arī festivāla Kannu Lauvu apbalvojumu ar radošo apvienību PIKA. Ir bijis žūrijas pārstāvis festivālā Adwards2013. Valters Jonāts ir arī Vidzemes Augstskolas studiju programmas Komunikācija un sabiedriskās attiecības absolvents.
LADC iniciatīvu “Vieslekciju programma augstskolās” Latvijas augstskolās uzsāka pagājušā gada decembrī ar kluba prezidenta un reklāmas speciālista Ērika Stendzenieka vieslekciju. Programmas mērķis ir veicināt pieredzes un informācijas apmaiņu starp radošo industriju profesionāļiem un sabiedrību, kā arī iedvesmot jaunos talantus.
Biedrība Latvian Art Directors Club apvieno radošo industriju, reklāmas un mārketinga profesionāļus un rūpējas par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi.