Lasīšanas laiks: 13 min
Šī gada Pekinas Starptautiskajā auto izstādē Renault atklāj jauno apvidus auto KOLEOS – globālā piedāvājuma jaunāko papildinājumu, kas pievienojas ražotāja augstākās klases modeļu rindai: Espace krosoverim, lielā izmēra sedanam Talisman un tā universāļa versijai Talisman Estate.
Jaunajam KOLEOS piemīt visas D klases apvidus auto raksturīgākās iezīmes:
- Spēcīga iespaida virsbūves dizains,
- Nepārspēta četru riteņu piedziņas tehnoloģija,
- Efektīva apvidus braukšanas spēja ar klīrensu 213 mm,
kā arī Renault meistarību apliecinošie elementi:
- Izsmalcināts un komfortabls salons ar vieniem no labākajiem sēdekļiem šajā auto klasē,
- Plašākais salons segmentā ar 289mm telpu aizmugurē sēdošo pasažieru ceļgaliem,
- Ražotāja augstākās klases modeļu aprīkojums, piemēram, R-LINK 2 multimediju sistēma.
Jaunais KOLEOS apvieno robusta apvidus auto dizainu ar izsmalcinātību, kas parasti piemīt liela izmēra sedaniem. Pievienotais aprīkojuma komplekts komforta un izsmalcinātības ziņā jauno KOLEOS padara par paraugmodeli tā klasē.
Iecerēts un izstrādāts tā, lai precīzi atbilstu klientu vēlmēm visā pasaulē, jaunais KOLEOS ir radīts globālai auditorijai laikā, kad apvidus auto tirgū ir novērojama strauja izaugsme vairākās pasaules daļās. Jaunais modelis nonāks pārdošanā šī gada trešajā ceturksnī, vispirms parādoties Austrālijā, Turcijā, Persijas līča un Latīņamerikas valstīs. 2016.gada beigās tas kļūs pieejams Ķīnā, kamēr Eiropā un Krievijā – 2017.gada sākumā. Daudziem klientiem šī būs pirmā iespēja izmēģināt Renault piedāvājumu viņu izvēlētajā auto klasē.
1. Izteiksmīgs apvidus auto ar Renault raksturīgu dizainu
“Jaunais KOLEOS noslēdz Renault modeļu stila renesansi, kura tika aizsākta 2012.gadā ar jauno Clio. Galvenais dizaina izaicinājums šajā gadījumā bija iedomāties apvidus auto, kas būtu ne tikai elegants, bet arī mūsdienīgs un dinamisks. Lai sasniegtu šo mērķi, mēs nemeklējām veidus kā mazināt jau zināmās segmenta auto iezīmes. Tā vietā mēs izcēlām klases raksturīgākās iezīmes, izmantojot spēcīgas, horizontālas līnijas, muskuļotus sānu veidolus un augstu klīrensu. Rezultātā jaunais KOLEOS ir kļuvis par iekšēja spēka iemiesojumu. Katra tā colla ir apvidus auto, un katra tā colla ir Renault.”
Laurens van den Akers – Renault vecākais viceprezidents, Korporatīvais Dizains
Mūsdienīga apvidus auto virsbūve, funkcijas un kvalitāte
Spēcīgs un atlētisks
Jaunais KOLEOS ir apvidus auto, kam piemīt visas dizaina nianses un iezīmes, kas parasti raksturīgas šī segmenta transportlīdzekļiem.
Saskaņā ar Laurensa van den Akersa izstrādāto Renault dizaina stratēģiju, jaunais KOLEOS ir “EXPLORE” pamatvirziena pārstāvis, ko raksturo robustums un piedzīvojumu meklētāja gars. Šo īpašību atainošanai Renault dizaineru komandas izvēlējās jauno KOLEOS virsbūvi veidot ar stingri nostieptām, spēcīgām līnijām, ko papildina muskuļotas virsbūves daļas. Automodelī atrodamas arī klasiska apvidus auto dizaina iezīmes:
- durvis aizsargājoši moldingi,
- liela izmēra riteņu diski (līdz 19 collām),
- alumīnija jumta stieņi.
Jaunā KOLEOS 213 mm klīrenss kombinācijā ar 19 grādu priekšējās pārkares leņķi un 26 grādu aizmugurējās pārkares leņķi sniedz iespēju pārvietoties pa gandrīz jebkādu apvidu jebkādos ceļa apstākļos.
Aizsargājošs interjers
Paaugstinātā braukšanas sēdpozīcija sniedz plašu pārredzamību. Salīdzinot ar tradicionālu sedanu, vadītāja sēdpozīcija jaunajā KOLEOS ir par 150mm augstāka, radot drošības sajūtu, ko augstu vērtē apvidus auto pircēji.
Arī augstais, platais kontrolpanelis ir radīts tā, lai sniegtu braucējiem drošības un aizsardzības sajūtu. Rokturi centra kontrolpaneļa abās pusēs atgādina par apvidus braukšanas dinamismu, vienlaikus piešķirot auto salonam sportisku niansi.
Līnija, kas stiepjas no kontrolpaneļa augšas līdz roku balsta aizmugurei, ir viena no KOLEOS spilgtākajām interjera iezīmēm. Šī centrālā līnija rada spēka un jaudas iespaidu, kas raksturīgs pilnpiedziņas braukšanai. Platais centra kontrolpanelis ir veidots tā, lai radītu komfortablu attālumu starp vadītāju un priekšējo pasažieri.
Jaunā KOLEOS apvidus auto tēls atspoguļojas tā interjera dizainā: komforts, kvalitāte, spēks, elegance un drošības sajūta salonā saplūst ideālā harmonijā arī ar automodeļa ārējo izskatu.
Nepārspēta, lietotājam draudzīga 4×4 tehnoloģija
Jaunā KOLEOS ALL MODE 4×4-i tehnoloģija ir pierādījusi savu efektivitāti vairāk nekā miljons alianses automobiļos visā pasaulē. Šī četru riteņu piedziņas sistēma ir viegli lietojama, pateicoties pārslēgam uz kontrolpaneļa pa kreisi no stūres. Tas piedāvā izvēli starp 2WD (priekšpiedziņa) un 4WD AUTO režīmu, kas automātiski sadala griezes momentu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem. Zemos ātrumos un vājas saķeres gadījumos ir iespējams lietot trešo opciju 4WD LOCK, kura ļauj vadītājam ieslēgt pastāvīgu pilnpiedziņas režīmu.
Jaunā KOLEOS 4×4 transmisija garantē uzlabotu drošību un stabilitāti, pareizi pielāgojot stūres manevrus, kā arī optimizējot saķeri ar ceļu īpaši grūtos braukšanas apstākļos.
Pielāgojoties dažādu tirgu prasībām, tiks piedāvāta arī divu riteņu piedziņas KOLEOS versija.
Jaunā Renault stila iezīmes jaunajā KOLEOS
Iedvesmas avots – Renault Talisman
Jaunā KOLEOS stila iezīmju līdzība ar Talisman ir viegli pamanāma un tā nav sakritība. Abu automodeļu ārējais izskats ir ticis radīts paralēli, un pie tā ir strādājušas dizaina komandas, kuras vadījis viens un tas pats Renault dizainers – Aleksis Morto. Šī gada Parīzes Starptautiskajā auto festivālā Renault Talisman tika piešķirts gada skaistākā auto tituls.
Pateicoties priekšējās daļas dizainam, kuru rotā ievērojams Renault logo hromēta režģa vidū, jaunais KOLEOS ir viegli atpazīstams kā viens no Renault augstākās klases transportlīdzekļiem.
Ar stingri novilktām līnijām veidotais dzinēja pārsegs rada iespaidīgu izskatu, ko pastiprina vairākas hromētas detaļas. Vienas no tām ir dinamiskas un elegantas līnijas, kas sākas pie auto priekšējiem lukturiem un stiepjas līdz pat aizmugurējiem spārniem, vizuāli radot garākas priekšējas daļas iespaidu. Šī unikālā nianse atšķir jauno KOLEOS no pārējiem apvidus auto.
2,710mm garā riteņu bāze (kopējais transportlīdzekļa garums 4,670mm) ir viena no garākajām savā klasē, ļaujot jaunajam KOLEOS nodrošināt rekordlielu salona plašumu un tādejādi pozicionēt sevi kā D klases apvidus auto.
Arī auto aizmugurējās daļas dizainā spilgti manāms Renault stils. Platie, horizontālie aizmugurējie lukturi pastiprina platuma iespaidu (1,840mm) un pievērš uzmanību Renault rombveida logo uz bagāžas nodalījuma durvīm. Divi hromēti izpūtēji aizmugurējā bufera lejasdaļā harmoniski saplūst ar jaunā KOLEOS vispārējo ārējo dizainu.
Renault jaunākajiem modeļiem raksturīgais LED apgaismojums
Automodeļa vispārējā dizaina harmonija ietver arī priekšējās un aizmugurējās gaismas:
- jaunā KOLEOS gaismas ir saskaņā ar Renault jaunāko auto lukturu stilu,
- Priekšējie lukturi ar LED Pure Vision (atkarībā no versijas), kas ir par 20% spēcīgāki nekā halogēna lampas, nodrošinot labāku redzamību diennakts tumšajā laikā,
- Unikāli, kontrastējoši dienas gaitas lukturi,
- Pastāvīgi iedegti aizmugurējie lukturi ar Edge Light tehnoloģiju, kas rada skaidru, gaišu trīsdimensiju efektu.
Aleksis Marto – KOLEOS ārējā dizaina radītājs
Aleksis Marto ir 1960.- 70. gadu klasisko auto entuziasts.
Marto pirmais auto bija pirmās paaudzes Twingo, kurā viņš veica vairāk nekā 300 000km. Uzsācis savu karjeru pie premium klases autoražotāja, Marto piedalījās gan vairāku konceptauto, gan jaunu automodeļu dizaina izstrādē.
Kopš pievienošanās Renault dizaina departamentam 2012.gadā, Marto ir spēlējis būtisku lomu zīmola augstākās klases automodeļu atjaunošanā, galvenokārt, vadot Talisman un KOLEOS dizaina komandas.
Iedvesmojies no iepriekšējos gados gūtās pieredzes, Marto ir vēlējies dot jaunajam KOLEOS ideālas proporcijas un mūžīgas stila vērtības, kas apvienotas ar transportlīdzekļa iespaidīgo tēlu, bet vienlaikus saglabā uzticību arī Renault latīņu saknēm. Lai uzsvērtu KOLEOS apvidus auto spējas, Morto radīja tā “dzinējspēka tēlu”, pateicoties garai aizmugures pārkarei un īsai priekšējais pārkarei.
Visbeidzot Morto rūpīgi izstrādāja KOLEOS detaļas, piemēram, hroma apdari auto priekšējā daļā, aizmugurējā bufera lejasdaļā un gar transportlīdzekļa sāniem. Cītīgi darinātās gaisa ieplūdes sistēmas priekšējās durvīs ir smalka atsauce uz Morto kaisli – klasiskajiem sporta auto.
Šobrīd Morto jau strādā pie nākamā projekta – Renault pirktākā automodeļa atjaunošanas…
2. Augstākās klases aprīkojums un izsmalcinātība plašajā KOLEOS salonā
Jauno KOLEOS raksturo salona rekordlielais plašums un visaptverošs mūsdienīgu tehnoloģiju aprīkojums, kas atrodams vairākos jaunajos Renault automodeļos. Kvalitatīvi izstrādātā salona krāsas un materiāli tika izvēlēti ar mērķi padarīt jauno KOLEOS par labāko paraugu savā klasē komforta un izsmalcinātības jomā.
Viens no segmentā plašākajiem saloniem izcilam komfortam
Priekšējie sēdekļi – viens no segmentā ērtākajiem piedāvājumiem
Jaunā KOLEOS priekšējo sēdekļu iedvesmas avots ir Renault Talisman:
- aicinoša, ieskaujoša forma
- vieni no klases labākajiem izmēriem
- mainīgs blīvums papildus komfortam.
Atkarībā no versijas jaunā KOLEOS priekšējie sēdekļi aprīkoti ar:
- 6 elektriski pielāgojuma veidi,
- elektrisks jostas vietas balsta pielāgojums,
- apsilde ar diviem temperatūras režīmiem,
- integrēta ventilācija karstiem laikapstākļiem.
Sēdekļu aizmugurējo daļu veido elastīga, bet izturīga puscieta konstrukcija, kas atbrīvo vietu aizmugurējo pasažieru ceļgaliem un rada plašāka salona iespaidu.
Segmentā plašākā telpa aizmugurējiem pasažieriem
Pārspējot savus konkurentus, jaunais KOLEOS ne tikai piedāvā 289mm lielu vietu aizmugurējo pasažieru ceļgaliem, bet arī ievērojamu plašumu pasažieru galvām, pleciem un elkoņiem. Aizmugurējo sēdekļu apsildei ir pieejami divi temperatūras režīmi.
Konfigurējams bagāžas nodalījums
Papildus ievērojamam salona plašumam, jaunajam KOLEOS ir liela izmēra modulārās uzbūves bagāžas nodalījums un vairāki ērti mazāki nodalījumi dažādu mantu glabāšanai:
- 542dm3 bagāžas nodalījums pēc VDA normas (ekvivalenti 624 l), un noņemama plakana grīda,
- “Easy Break” sistēma: rokturi bagāžnieka iekšpusē ļauj veikli nolocīt 60/40 proporcijā sadalīto aizmugurējo sēdekli, tādejādi atbrīvojot kopējo platību 1,690dm3 apmērā pēc VDA normas,
- papildus bagāžas nodalījumi 35 l apmērā, ieskaitot 11 l lielu cimdu nodalījumu un 5 l plauktiņu centra kontrolpanelī.
Jaunais KOLEOS – lutinājums vadītājam un pasažieriem
Rūpīgi izstrādāts salons
Jaunā KOLEOS interjers smalki apvieno robusta apvidus auto nianses ar lielizmēra ģimenes sedana kvalitāti, pateicoties patīkamajiem, pret skrāpēm noturīgajiem materiāliem un hroma apdarei uz stūres, ātrumkārbas pārslēga, kā arī gaisa ventilācijas atverēm. Centrālajam kontrolpanelim ir noturīgs, bet pieskārienam patīkams aizsargpārklājums. Polsterētie materiāli uz kontrolpaneļa un durvju paneļiem piedod salonam relaksējošu atmosfēru, kamēr ādas apdare un roku balsti ir apstrādāti ar dekoratīvām šuvēm kontrastējošā krāsā.
Pārvietošanās komfortu atkarībā no braucēju garastāvokļa ir iespējams papildināt ar salona LED apgaismojumu, kura toņu paleti sastāda zaļa, zila, dzeltena, sarkana un violeta krāsa.
Automobiļa salons ir īpaši gaišs, pateicoties liela izmēra stikla jumta lūkai (0.80m2), kas stiepjas pāri aizmugurējiem sēdekļiem.
Personalizējama un komunikatīva R-LINK 2 sistēma
Viena no jaunā KOLEOS salona spilgtākajām iezīmēm ir R-LINK 2 multimediju sistēma, kas palīdzēs vadītājam radīt izcilu pārvietošanās komfortu. R-LINK 2 ir vadības centrs, kas pārvalda transportlīdzekļa dažādās funkcijas, piemēram, informācijas un izklaides pārraidi, navigāciju, tālruni un vadītāja palīgrīkus. Tā galvenās iezīmes:
- Pieejami divi ekrāna formāti: 7 collu horizontāls vai 8.7 collu vertikāls displejs,
- Darbojas kā personīgais planšetdators jau ar lietotājiem ierastajām taustes funkcijām,
- Navigācijas displejs ar reālistisku ēku attēlojumu 3D režīmā,
- Dažādu savienojumu un lādēšanas iespēju klāsts: Bluetooth® audio straumēšanai un telefona bezroku režīmam, USB ports, 3.5mm vada ligzda, 12V kontaktligzda un dažās versijās ar SD kartes ligzda,
- Balss atpazīšana navigācijas un telefona lietošanai, kā arī e-pastu skaļas nolasīšanas funkcija,
- Četri pielāgojami sākumekrāni ar logrīkiem ātrai pieejai visbiežāk lietotajām funkcijām,
- R-LINK Store katalogs ar lietojumprogrammām, kas specifiski radītas lietošanai pie stūres.
Priekšā aiz stūres vadītāja redzes līnijā atrodas personalizējams, krāsains 7 collu displejs, kas uzrāda informāciju par ātrumu, apgriezieniem, degvielas patēriņu u.c.
Iekāpšana
Automodeļa priekšējās durvis ir atveramas leņķī līdz pat 70 grādiem, kamēr aizmugurējās – līdz pat 77 grādiem, tādejādi atvieglojot braucēju iekāpšanu. Šie rādītāji ir vieni no labākajiem savā klasē. Durvju dizains minimizē sliekšņu platumu un pasargā tos no netīrumiem.
Bagāžas nodalījuma durvis ir atveramas bezroku režīmā, vienkārši pakustinot kāju zem aizmugurējā bufera.
Reģionāli pielāgojamas inovācijas
Jaunā KOLEOS specifikācija ir pielāgojama dažādiem klimata apstākļiem, piemēram, aukstajos reģionos tiks piedāvāta apsildāma stūre un apsildāms vējstikls ātrākai un vieglākai tā atkausēšanai. Papildus tam attālas auto iestartēšanas funkcija ļaus vadītājam un pasažieriem iekāpt jau siltā un omulīgā salonā.
Auto var tikt aprīkots arī ar salona gaisa filtru, kas par 60% samazina putekšņus, putekļus un nepatīkamas smakas.
Vadītāja palīgrīki drošākai braukšanai
Atkarībā no tirgus jaunais KOLEOS ir pieejams ar plašu vadītāja palīgrīku klāstu:
- Drošībai: aktīvā ārkārtas bremzēšanas sistēma (AEBS),
- Brīdinājumam: joslu maiņas brīdinājums (LDW), droša attāluma brīdinājums (SDW), ceļa zīmju atpazīšana ar brīdinājumu par ātruma pārsniegšanu (OSP ar TSR), aklās zonas uzraudzība (BSW), noguruma noteikšanas sistēma (TD),
- Atbalstam: atpakaļskata kamera, automātiska tuvo/tālo gaismu pārslēgšana, aizmugurējie, priekšējie un sānu parkošanās sensori un brīvroku parkošanās palīgrīks (Easy Park Assist).
Premium audio sistēmas ar BOSE
Jaunajam KOLEOS specifiski pielāgotās BOSE skaņas sistēmas ietver 12 augstas jaudas skaļruņus, nodrošinot augstas kvalitātes telpisko skaņu, kas ir niansēm bagāta, skaidra un līdzsvarota.
3. Izteikti pievilcīgs jaunums globālajā apvidus auto tirgū
Jaunais KOLEOS būs pieejams vairāk nekā 80 valstīs visos pasaules kontinentos. 2015.gadā Renault grupas pārdošanas apjomi sasniedza vairāk nekā 2.8 miljonus vienību vairāk nekā 125 valstīs. Aptuveni 43% no tā tika pārdots ārpus Eiropas. Kļūstot par apliecinājumu Renault piedāvājuma ģeogrāfiskajai diversifikācijai, jaunais KOLEOS veicinās grupas attīstību, ne tikai papildinot tās globālā piedāvājuma klāstu, bet arī spēcinot klātesamību pasaules tirgū.
Renault-Nissan alianses spēkā balstīta globālā stratēģija
Ražots divās rūpnīcās un pārdošanā visos pasaules kontinentos
Jaunais KOLEOS pārdošanā nonāks šī gada trešajā ceturksnī, sākot ar Austrāliju, Turciju, Persijas līča valstīm un vairākām Āfrikas, kā arī Latīņamerikas valstīm. Gada pēdējā ceturksnī tas tiks prezentēts Ķīnā. Pēc tam kad 2017.gada sakumā jaunais KOLEOS sasniegs autodīlerus arī Krievijā un Eiropā, tas jau būs kļuvis par vienu no ģeogrāfiski visplašāk izplatītajiem Renault modeļiem.
Jaunais automodelis tiks ražots divās rūpnīcās: Dienvidkorejas Busanas pilsētā visiem tirgiem atskaitot Ķīnu un Ķīnas Vuhanas pilsētā specifiski Ķīnas tirgum. Abas ražotnes atbilst Renault striktajiem kvalitātes standartiem un šobrīd ražo CMF-C/D uzbūves automodeļus Renault grupas zīmoliem un tās partnerim Nissan.
Pārbaudīta transportlīdzekļa uzbūve un tirgus prasībām atbilstoši dzinēji
Jaunais KOLEOS ir ticis veidots pēc alianses CMF-C/D modulārās uzbūves parauga, kas ir pamatā vairākiem ražotāju transportlīdzekļiem, piemēram, Renault Espace, Talisman un Kadjar, kā arī Nissan X-Trail/Rogue un Qashqai. Kopējais uzbūves modelis apliecina alianses pieredzi sedanu, krosoveru un apvidus auto izstrādē. Pamata uzbūves daļas, kas šiem automobiļiem ir kopīgas, klientiem nav redzamas, savukārt ārēji katram auto ir atšķirīgs dizains un vizuālā identitāte. Rezultātā iegūtie finansiālie iekrājumi tika investēti jaunajā KOLEOS ar mērķi klientiem piedāvāt uzlabotu aprīkojumu.
Alianses ietvaros ir tikuši izstrādāti arī automodeļa dzinēji. Atkarībā no tirgus jaunajam KOLEOS varēs izvēlēties kādu no diviem benzīna dzinējiem vai diviem dīzeļdzinējiem ar jaudas diapazonu no 130 līdz 175 zirgspēkiem (96 – 127kW) un sešu ātrumu manuālo ātrumkārbu vai X-Tronic automātisko transmisiju.
Jaunais KOLEOS – Renault piedāvājuma ģeogrāfiskās diversifikācijas apliecinājums
Apvidus auto globālam pieprasījumam
Jaunais KOLEOS – Renault pirmais D klases apvidus auto – ir lieliska alternatīva tradicionālajiem sedaniem. Apvidus auto tirgus strauji attīstās: 2015.gadā no visiem pārdotajiem auto gandrīz katrs piektais bija krosovers vai apvidus auto modelis. Pārdoto apvidus auto proporcija ir vēl lielāka autoražotājam nozīmīgos tirgos, piemēram, Ķīnā, kur apvidus auto modeļi sastādīja 30% no kopējā pārdošanas apjoma pagājušajā gadā – par 53% vairāk nekā 2014.gadā.
Dažādos pasaules reģionos apvidus auto pircējiem ir atšķirīgi sociodemogrāfiskie profili, taču ļoti līdzīgas ekspektācijas tajā, kādam jābūt auto vizuālajam stilam, komforta līmenim un salona plašumam. Jaunais KOLEOS ir radīts tā, lai specifiski atbilstu šīm prasībām.
Renault papildina augstākās klases automodeļu piedāvājumu Eiropā
Tagad Renault augstākās klases automodeļu klāsts Eiropā iekļauj Espace krosoveru, lielizmēra sedanu Talisman un tā universāļa versiju Talisman Estate, kā arī jauno apvidus auto KOLEOS. Mazāk nekā pusotra gada laikā Renault ir pilnībā atjaunojis augstākās klases automodeļu klāstu, piedāvājot transportlīdzekļus, kas efektīvi kombinē pievilcīgu stilu, kvalitāti un progresīvas funkcijas, kā arī zemas uzturēšanas izmaksas. Rezultātā ražotājs ir parūpējies par visiem galvenajiem klientu apmierinātības kritērijiem.
KOLEOS – pazīstams vārds Renault piedāvājumā
KOLEOS krosovers tika pievienots Renault automodeļu klāstam 2008.gadā. Kopš tā laika ir pārdotas vairāk nekā 300 000 krosovera vienības visā pasaulē. Vairāk nekā 70% no pārdošanas apjoma ir bijis ārpus Eiropas, piemēram, Ķīnā kopš 2009.gada ir pārdotas 135 000 vienības un KOLEOS vārds ir plaši atpazīstams.
Pirmo reizi KOLEOS vārds izskanēja 2000.gada Ženēvas motoršovā, kur tas tika prezentēts kā augstas klases konceptauto – avangardiska sedana, minivena un 4×4 kombinācija. 16 gadus vēlāk modeļi kā Captur un Kadjar tika pievienoti Renault piedāvājuma klāstam, kuru [K] skaņu ir mantojis arī KOLEOS, tādejādi saglabājot konsekventu automodeļu stilu.
Starptautiskās izaugsmes perspektīva
Jaunais KOLEOS kļūs par vienu no Renault vadošajiem automodeļiem vairākos tirgos ārpus Eiropas, tādejādi palīdzot ražotājam radīt Franču zīmola tēlu ar izteiktu pievilcību pasaules tirgū. Renault galvenais mērķis ir iegūt atzinību visos pasaules kontinentos kā zīmolam, kura kaisle ir iekārojamu augstas kvalitātes auto izstrāde.
Spēcīga pozīcija apvidus auto un krosoveru klasē ir būtiska Renault starptautiskajai izaugsmei, īpaši attīstības tirgos. Jaunais KOLEOS ir vēl viens apliecinājums autoražotāja spējai izsmalcinātā franču stilā radīt vispusīgi pievilcīgus transportlīdzekļus.