Valmieras Ziņas

Funkcionāli un mūsdienīgi plaukti birojiem

Lasīšanas laiks: 2 min

Mūsdienīgi iekārtotas biroja telpas ir viens no veiksmīga darba rezultāta stūrakmeņiem. Nav nekāds noslēpums, ka moderna, patīkama un visādi citādi pozitīvi vērtējama darba vide, spēlē lielu lomu labu darba rezultātu sasniegšanā. Nevienam darbiniekam un pat darba devējam, nav entuziasma doties uz darba vietu, kas ir morāli un fiziski novecojusi, ar savu laiku nokalpojušu biroja tehniku un mēbelēm. Skaistas darba vides iekārtošana nav jāuztver kā nevajadzīgi izdevumi, bet gan kā ieguldījums uzņēmuma attīstībā. Neviens vien pētījums liecina, ka darbinieku produktivitāte iet roku rokā ar vidi un atmosfēru, kurā viņi pavada dienas lielāko daļu, nereti pat vairāk par 8 stundām dienā.

Plašas izvēles iespējas

Lai arī mūsdienās lielāka daļa informācijas tiek uzglabāta elektroniskā formātā, ļaujot biroja telpās neveidot lielus arhīvus, kas uzglabāti lielās sekcijās, plaukti ir nepieciešami neatkarīgi no tā. Moderni un ergonomiski ērti biroja plaukti ir atrodami Kates mēbeļu salonā dažādās cenu kategorijās. Dažāda veida plauktu sistēmas ir iespējams piemeklēt jebkurai ofisa telpai, un pielāgot atkarībā no nepieciešamības. Iespējams atrast gan brīvi stāvošas plauktu sistēmas, gan piekaramas, ko, nepieciešamības gadījumā, iespējams noslēpt ar bīdāmajām sistēmām. Atkarībā no pārējā biroja telpu iekārtojuma un funkcijām, iespējams iegādāties ne tikai koka, bet arī metāla plauktu sistēmas. Gan koka, gan metāla plauktus ir iespējams papildus komplektēt ar skapīšiem, kā arī tos iespējams novietot telpas vidū, kā sadalošu elementu.

Atrodi pareizos plauktus birojam

Lai izvēlētos sev piemērotāko plauktu veidu, balstoties uz dažādiem faktoriem, Kates mēbeļu salona zinošie interjera speciālisti spēs ieteikt ideālo risinājumu modernam, taču funkcionālam biroja telpu iekārtojumam, nepieciešamības gadījumā akcentējot kādu vienu noteicošo elementu, piemēram, plauktus. Izvēloties biroja plauktus, jāņem vērā ne tikai to funkcionalitāte, bet arī lietošanas ērtums. Nevienam nebūs parocīgi izmantot plauktus, kas ir novietoti pārāk augstu vai pārāk zemu, kā arī tiem ir jāatrodas pareizajā biroja telpas vietā, lai nevienam netraucētu un būtu parocīgi. Daudzi nemaz neiedomājas par to, kā daži sīkumi var mainīt visu telpas atmosfēru. Tāpēc uztici biroja iekārtošanu profesionāliem dizaineriem, kas ieteiks labākos risinājumus – Kate.lv!

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Vinda) aicina darbā direktora vietnieku administratīvi saimnieciskajā darbā uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • vadīt Vinda saimniecisko darbu; • plānot, vadīt un kontrolēt tehnisko darbinieku darbu, nodrošinot saimniecisko darbu izpildi; • piedalīties Vindas budžeta plānošanā, izpildes kontrolē un iepirkuma procedūras izstrādē un organizēšanā; • iegādāties nepieciešamo inventāru, instrumentus un citas materiālās vērtības, nepieciešamības gadījumos sastādīt tehnisko specifikāciju un veikt tirgus izpēti; • sekot darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumu ievērošanai Vindā; • nodrošināt Vindas inženiertīklu (elektrotīkla, signalizācijas, ūdensvada un kanalizācijas, apkures sistēmas) savlaicīgu tehnisko apkopi un profilaktisko apkalpošanu, uzturēšanu kārtībā un piedalīties šajā darbā; • organizēt, vadīt un piedalīties Vindas telpu remontdarbos; • veikt Vindas materiālo vērtību uzskaiti, kontroli, piedalīties inventarizācijas komisijas darbā; un Tev ir: • vēlama augstākā izglītība; • vēlama izglītības iestādes saimniecisko darbu pārzināšana un izmaksu sastādīšanas prasme remontdarbiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • B kategorijas vadītāja apliecība; • kompetences: prasme plānot un organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte; komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība; prasme strādāt individuāli un komandā; • labas prasmes darbam ar datoru un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Iesniedzamos dokumentus ar norādi “Pieteikums Valmieras Jaunatnes centra “Vinda” vakancei - direktora vietniece/-ks administratīvi saimnieciskajā darbā” līdz 2025.gada 24.martam nosūtot uz e-pastu vinda@valmiera.edu.lv. Papildu informācija: Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” direktors Edijs Pētersons, tālr.nr. 67873444. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-24 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 67873444

Mūsu partneri