Lasīšanas laiks: 3 min
Lai veicinātu veselīga dzīvesveida un uztura paradumus, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” pārskata savu produktu receptūras ar mērķi samazināt tajos esošo pievienotā cukura daudzumu, informēja “Food Union” sabiedrisko attiecību vadītāja Linda Mežgaile.
“Food Union” ir pilnveidojis mazo gardēžu iemīļotā zīmola “Rasēns” jogurtu sastāvu. Tagad tajos ir gandrīz par trešdaļu mazāk cukura, kā rezultātā “Rasēns” jogurti ir pirmie Latvijā, kas atbilst Ministru Kabineta noteikumiem Nr.172 par uztura normām bērnudārzu un skolu audzēkņiem. Investīciju apjoms, kas šogad tika ieguldīts “Rasēns” zīmola attīstībā, sasniedz gandrīz 35 tūkstošus eiro.
“Mūsu uzņēmuma komanda ciešas pārtikas tehnologu, kvalitātes ekspertu un mārketinga sadarbības rezultātā jau ir uz pusi samazinājusi cukura daudzumu ar proteīnu bagātinātajā raudzētajā piena dzērienā “Lakto PRO”. Un tagad esam uzlabojuši arī “Rasēns” jogurtus bērniem, samazinot pievienotā cukura daudzumu tajos gandrīz par trešdaļu. Tās ir mērķtiecīgas investīcijas, kuras turpināsim veikt, lai uzlabotu savu produktu receptūru un piedāvātu kā gardus, tā arī veselīgus piena produktus visiem, kuri rūpējas par savu ikdienas uzturu,”
uzsver Normunds Staņēvičs, AS Rīgas piena kombināts valdes priekšsēdētājs.
“Rasēns” jogurti tiek ražoti no augstākās kvalitātes Latvijas piena, kas ir būtisks kalcija avots sabalansētā bērnu uzturā. To sastāvā tagad pievienotais cukurs ir ne vairāk kā 5 grami uz 100 gramiem produkta, bet pārējā daļa – laktoze jeb dabīgs piena ogļhidrāts. Produktu sastāvā ir dabīgas augļu piedevas un tas ir bagātināts ar augošam organismam nepieciešamiem vitamīniem: A, D, B6, B12 un folijskābi.
Vienlaikus “Rasēns” jogurti ir piemēroti visplašākajam patērētāju lokam, tajā skaitā arī bērniem, jo tie nesatur konservantus, saldinātājus un glutēnu. Tie ir pieejami īpaši mazajiem ēdājiem piemērotā nelielā iepakojumā – tikai 110g, kas tirdzniecībā nopērkami dubultā paciņā.
Melleņu garša un jauna uzlīmju kolekcija
Līdz ar produkta receptes uzlabošanu, “Food Union” ir arī paplašinājis “Rasēns” jogurtu sortimentu. Tagad produkts ir pieejams jau ar trīs veidu garšām – ar jauno melleņu un jau bērnu ļoti iecienītām zemeņu un persiku garšām. Kā jaunums ir minams arī tas, ka, pērkot jogurtu dubultajā iepakojumā, bonusā ir jaunās “Rasēns” uzlīmes, kas ūdenī maina krāsu.
Jaunie “Rasēns” jogurti ar samazinātu cukura daudzumu jau ir pieejami tirdzniecības tīklu “Rimi”, “Maxima”, “Prisma”, “SKY”, “Elvi”, “Mego”, “Beta”, “Lats” un “Aibe” veikalos, kā arī tirdzniecības centrā “Stockmann”, “Statoil” degvielas uzpildes stacijās, “Narvesen” kioskos un citos mazākos veikaliņos.
Kusties un laimē vērtīgas balvas
Lai mudinātu bērnus būt fiziski aktīviem ikdienā, “Food Union” piena produktu zīmols “Rasēns” rīko akciju “Lai nopelnītu, jākustas!”. Tās ietvaros portālā draugiem.lv norisinās interaktīva kustību spēle, kuras dalībnieki var laimēt dažādas vērtīgas balvas – sākot ar skūteri un longborda dēli, beidzot ar GoPro kameru, haverbordu vai iPad Mini. Plašāka informācija par akciju ir pieejama šeit: www.draugiem.lv/rasensdejo3.