Lasīšanas laiks: 2 min
Latvijas iedzīvotāji piena un saldējuma izvēlē ir diezgan izlutināti, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam “Baltic Business Service” stāstīja “Rīgas piena kombināta”, kas ietilspt “Food Union” grupā, valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.
“No patērētāja viedokļa tirgus ir kļuvis vēl baudāmāks. Vienlaikus var atzīmēt, ka Latvijas patērētājs ir diezgan izlutināts gan piena, gan saldējuma kategorijās,” teica “Rīgas piena kombināta” vadītājs.
Viņš pastāstīja, ka
Latvijas tirgū pēdējos gados produktu attīstība ir krietni uzlabojusies, tostarp piena pārstrādes uzņēmumi ir sākuši aktīvāk strādāt pie inovācijām, kas apliecina tirgus atdzīvošanos.
Staņēvičs atzina, ka “Food Union” patērētājiem piedāvā vairākus zīmolus vienā produktu kategorijā, un arī turpmāk plāno uzturēt plašu produktu portfeli, uzsverot katra zīmola vērtības. “Mēs gribētu, lai “Food Union” kļūst par vienotu kvalitātes zīmolu visiem mūsu produktiem Baltijā. Taču katram zīmolam ir sava vēsture un vērtības, mēs ieguldīsim tieši produktu zīmolu atpazīstamībā,” viņš teica.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka “Food Union” grupas kopējais apgrozījums 2015.gadā bija 250 miljoni eiro.
“Food Union” ir lielākais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā. “Food Union” grupa Baltijā un Ziemeļvalstīs apvieno trīs lielākos piena pārstrādes uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombinātu”, “Valmieras pienu” un “Rīgas piensaimnieku”, kā arī lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā – “Premia Foods”, un lielāko saldējuma ražotāju Dānijā – “Premier Is”. Tāpat “Food Union” iegādājusies trešo lielāko saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is” un Rumānijas otro lielāko saldējuma ražotāju “Alpin57Lux”.