Valmieras Ziņas

Dziesmu un deju svētku biļetes pēc iegādes savā īpašumā nav saņēmuši 486 cilvēki

Lasīšanas laiks: 3 min

XXVI Vispārējo Dziesmu un XVI deju svētku biļetes pēc iegādes savā īpašumā nav saņēmuši 486 cilvēki, taču SIA “Biļešu paradīze” līdzīpašnieks un vadītājs Ēriks Naļivaiko sola, ka tās citu pircēju rokās nav nonākušas.

Naļivaiko preses konferencē skaidroja, ka 3.martā svētku biļešu tirdzniecības procesā “Biļešu paradīze” nav saņēmusi bankas apstiprinājumus par kopskaitā 486 pirkumiem. Tajā pašā laikā Naļivaiko solīja, ka šo klientu pirkumi nav nokļuvuši citu cilvēku rokās, un pēc “juridisko lietu sakārtošanas” šie cilvēki tiks pie savām biļetēm.

Svētku sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Vasiļjeva aģentūrai LETA norādīja, ka pašlaik pārdotas 87 034 biļetes jeb 92% no kopējā biļešu skaita, sastādot aptuveni 2 096 292 eiro ieņēmumus. Pašlaik tirdzniecībā palikušas biļetes tikai uz diviem no kopskaitā 19 Dziesmu un deju svētku maksas pasākumiem – svētku sadziedāšanos un vokālsimfonisko koncertu “Arēnā Rīga”.

Naļvaiko nenoliedza, ka virtuālā rinda “Biļešu paradīzes” interneta veikalā sāka veidoties jau pirms plkst.11, taču, pēc viņa domām, tas nekādā veidā neietekmēja lietotāju iespējas tikt pie svētku biļetēm.

“Biļešu paradīzes” vadītājs norādīja, ka aizvadītajās dienās internetā cilvēki publicējuši arī aprakstus par to, kā bijis iespējams apiet šo interneta rindu. To Naļivaiko komentēja tikai kā negodīgu rīcību no cilvēku puses, jo ir pārliecināts, ka daļa cilvēku tādā veidā arī negodīgi iegādājušies biļetes

Tāpat arī jautājumus saistībā ar sociālajos tīklos publicētajiem video ar, iespējams, vienas “Biļešu paradīzes” filiāles darbinieču pretlikumīgām darbībam, Naļivaiko atteicās komentēt.

Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcijas “Cert.lv” vadītāja vietnieks Varis Teivāns preses konferencē norādīja, ka, analizējot “Biļešu paradīzes” sniegtos datus, secināms, ka 3.martā tās elektroniskajai sistēmai tik tiešām noticis sava veida uzbrukums, kura izcelsme meklējama Latvijas teritorijā, nevis ārvalstīs.

Teivāns sacīja, ka “Cert.lv” ar savā rīcībā esošo informāciju vērsīsies Valsts policijā, lai mēģinātu noskaidrot uzbrukuma avotu.

Kā aģentūru LETA iepriekš informēja Vasiļjeva, svētku rīkotāji saņēmuši biļešu pircēju sūdzības par to, ka, veicot pirkumu interneta veikalā, ir noņemta nauda no bankas konta, bet biļetes nav atnākušas e-pastā un nav atrodamas pircēja profilā “Biļešu paradīzes” mājaslapas sadaļā “Jūsu izdarītie pirkumi”.

Tāpat Latvijas Nacionālais kultūras centrs sastādījis aktu par konstatēto “Biļešu paradīzes” pakalpojuma sniegšanas pārkāpumu, piemērojot papildu komisijas maksu (apkalpošanas maksu) pirkumiem internetā par interneta veikala izmantošanu.

“Biļešu paradīzes” līdzīpašnieks un vadītājs Ēriks Naļivaiko aģentūrai LETA atteicās komentēt iespējamos krāpšanas gadījumus, kas varētu būt notikuši Dziesmu un deju svētku biļešu tirdzniecības laikā.

Jau vēstīts, ka sestdien, 3.martā, plkst.11 tika sākta vasarā gaidāmo Dziesmu un deju svētku maksas pasākumu biļešu tirdzniecība. To saskaņā ar LNKC pērn sarīkotā iepirkuma konkursa rezultātiem nodrošina “Biļešu paradīze”.

Biļešu tirdzniecības pirmajā dienā tika saņemts vairāk nekā miljons pieprasījumu pēc apmēram 95 000 biļešu, aģentūru LETA informēja svētku sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Vasiļjeva. Vairākās vietās Rīgā un citviet Latvijā bija izveidojušās garas rindas pēc šīm biļetēm. Pircēji tika apkalpoti lēni, un arī uz biļetes iegādi internetā nācās gaidīt vairākas stundas, turklāt daudzos gadījumos arī pēc ilgās gaidīšanas kāroto biļeti iegādāties neizdevās.

Līdz sestdienas vakaram tika pilnībā izpārdotas biļetes uz 17 no kopskaitā 19 Dziesmu un deju svētku maksas pasākumiem.

XXVI Vispārējie latviešu Dziesmu un XVI Deju svētki notiks Rīgā no 2018.gada 30.jūnija līdz 8.jūlijam. Kārtējie Dziesmu un deju svētki norisināsies Latvijas valsts simtgades svinību zīmē.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā īpašumu apsaimniekošanas speciālistu/-i uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • piedalīties iepirkuma un cenu priekšizpētes procedūrās, kas skar Pašvaldības īpašumu apsaimniekošanu un būvniecību; • nodrošināt Pārvaldes funkciju izpildei nepieciešamo iepirkumu procedūru dokumentu sagatavošanu, nodrošināt un veikt attiecīgo līgumu izpildītāju darbības kontroli atbilstoši kompetencei; • koordinēt ar nekustamā īpašuma iznomāšanu un izīrēšanu saistītus jautājumus, analizēt to pilnveidošanas iespējas, sniegt atbilstošus priekšlikumus; • sagatavot īres/apsaimniekošanas līgumus un kontrolēt termiņus; • sagatavot informāciju par ūdens ieguvi, notekūdeņu daudzumu un testēšanas pārskatus; • organizēt dūmvadu un ventilācijas sistēmu tīrīšanu un deratizācijas pasākumus; ja Tev ir: • vismaz vidējā profesionālā izglītība; • ar jomu saistīto normatīvo aktu pārzināšana un izpratne to pielietošanā; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • pieredze darbā ar MS Office programmām; • kompetences: augsta atbildības sajūta un saskarsmes kultūra, precizitāte, spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus, spēja iedziļināties un izprast dažādas problēmsituācijas, spēja argumentēt savu viedokli; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 1195 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1258 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: bktapvieniba@valmierasnovads.lv, vai personīgi Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvaldē, adrese: “Kaimiņi”, Brenguļi, Brenguļu pagasts, Valmieras novads, ar norādi „Pieteikums Brenguļu, Kauguru un Trikātas apvienības pārvaldes īpašumu apsaimniekošanas speciālista/-es amatam”, līdz 2025.gada 18.martam. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 20271362 vai 25748882. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Dzīvojamo māju/ īpašumu apsaimniekošanas SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Kaimiņi, Brenguļi, Brenguļu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-18 Kontaktpersona: bktapvieniba@valmierasnovads.lv 20271362

SIA „Firma Madara’89”- viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi darbojas pārtikas mazumtirdzniecībā, piedāvā darbu  pārdevējam (-ai) veikalā “top!” Valmierā, Brīvības ielā 62. Galvenie darba pienākumi: • Pārtikas un nepārtikas preču tirdzniecība; • Pircēju apkalpošana pie kases; • Preču pieņemšana, pasūtīšana, uzskaite, izvietošana tirdzniecības zālē; • Preču realizācijas termiņu, marķējuma, kvalitātes, uzglabāšanas apstākļu un atbilstošas temperatūras kontrole. Prasības kandidātiem: • Vēlama pieredze pārtikas tirdzniecībā; • Precizitāte, atbildības sajūta. Piedāvājam: • Veselības apdrošināšana; • Papildus sociālās garantijas pēc nostrādāta gada; • Svētku dāvanas; • Atmaksātus papildatvaļinājumus; • Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas, mūsdienīgu darba vidi; • Darba alga no EUR 950- 1000 (bruto); • Darba laiks maiņās no plkst. 8.00-22.00. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv, ar norādi – pārdevējs Valmierā, Brīvības ielā vai pieteikties WhatsApp +371 29617749. Profesija: MAZUMTIRDZNIECĪBAS VEIKALA PĀRDEVĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brīvības iela 62, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-03-21 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Informācijas tehnoloģiju centra (ITC) vadītāju (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • veikt ITC darba plānošanu, vadību un darba koordinēšanu, nodrošināt ar ITC kompetenci saistīto iekšējo normatīvo aktu izstrādi; • izstrādāt un ieviest vienotu Valmieras novada informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) attīstības stratēģiju; • nodrošināt IKT projektu pārvaldību; • nodrošināt Pašvaldības IKT drošības pārvaldību, t.sk. kiberdrošības pasākumu ievērošanu; • nodrošināt Pašvaldībā izmantoto informācijas sistēmu pārraudzīšanu, administrēšanu un attīstību; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju nozarē; • vismaz pēdējo divu gadu darba pieredze vadošā amatā (ar informācijas tehnoloģijām saistītā jomā); • izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju risinājumu darbības principiem; • izpratne par informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas etapiem; • pieredze IKT projektu vadībā un/vai projektu īstenošanā; • iniciatīva un vēlme ieviest jaunus un attīstīt esošus IT risinājumus; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: precizitāte un pacietība darba izpildē; labas komunikācijas un sadarbības prasmes; precizitāte un augsta atbildības sajūta; analītiska un loģiska domāšana; spēja strādāt ar lielu datu apjomu; spēja argumentēt savu viedokli; prezentācijas prasmes; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu, noteikt mērķus, ievērot termiņus; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • B kategorijas autovadītāja apliecība;   mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2695 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2856 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, norādot piemērus par IKT projektos ieviestajiem IT risinājumiem (konkrēti norādot savu lomu un pienākumus tajos)), un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Informācijas tehnoloģiju centra vadītāja amatam” līdz 2025.gada 17.martam. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64292237. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-03-17 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Mūsu partneri