Valmieras Ziņas

Biznesa konsultācijās padomus uzņēmējdarbības attīstībai saņēmuši 15 Vidzemes uzņēmēji

Lasīšanas laiks: 2 min

Arī šogad Vidzemes inovāciju nedēļā (VIN) Vidzemes plānošanas reģions organizēja intensīvās biznesa konsultācijas, kuru laikā uzņēmējiem bija iespēja 20 minūšu individuālā sarunā uzdot ekspertam jautājumus par savas uzņēmējdarbības attīstību un saņemt individuālus padomus. Konsultācijas piedāvāja 5 ekspertes par tādām tēmām kā finansējuma piesaiste, atbalsta programmas, eksports, starptautiskā sadarbība un pārtikas produktu attīstība.

Piedāvāto iespēju izmantoja 15 Vidzemes uzņēmēji, un 3 stundu laikā notika 28 sarunas.

Konsultāciju dalībnieki atzinīgi vērtēja sarunas ar ekspertiem, kā arī norādīja, ka saņēmuši vērtīgus un konkrētus ieteikumus tālākajām rīcībām uzņēmuma attīstībai.

Šogad apstākļu uzspiestais tiešsaistes formāts izrādījies ļoti veiksmīgs un pat piemērotāks šādām konsultācijām, nekā klātienes tikšanās, kādas tika rīkotas Vidzemes inovāciju nedēļā iepriekšējos gados. Eksperti atzīst, ka, tiekoties ar uzņēmēju aci pret aci ZOOM platformā, netraucē apkārtējā burzma, kā tas ir klātienē, kā arī daudz ātrāk un ērtāk, daloties ar savu datora ekrānu, var parādīt dažādus materiālus un noderīgu informāciju. Klātienē tiekoties, jāiztiek ar to, kas paņemts līdzi, bet ne vienmēr var precīzi paredzēt, kas sarunas laikā būs nepieciešams. Tā kā ar uzņēmējdarbību saistītās tēmas ir diskrētas, tiešsaistē konsultācijas noritēja brīvāk un personīgāk un uzņēmēji drošāk uzdeva jautājumus un stāstīja par savu produktu vai pakalpojumu, tādējādi eksperti varēja sniegt precīzākus ieteikumus.

Vidzemes plānošanas reģiona uzņēmējdarbības speciālists un konsultāciju koordinators Ģirts Broks atzīst, ka papildu ieguvums šādām tiešsaistes konsultācijām ir pieejamība – gan ekspertiem, gan uzņēmējiem daudz ērtāk un izdevīgāk ir apmeklēt konsultācijas tiešsaistē, jo nav jāmēro ceļš līdz norises vietai. Organizējot konsultācijas šādā formātā, var vienādi aptvert visu Vidzemes teritoriju, dodot iespēju piedalīties ikvienam vidzemniekam neatkarīgi no dzīvesvietas. Iecerēts arī nākamajos gados Vidzemes inovāciju nedēļas programmā iekļaut šādas intensīvas biznesa konsultācijas, un mēs ceram, ka tiešsaistes formāts ļaus piesaistīt vairāk ekspertu un dalībnieku.

Uzņēmējus konsultēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Ilga Maļina, Attīstības un finanšu institūcijas Altum Vidzemes reģiona vadītāja Olita Untāla, Eiropas Biznesa atbalsta tīkla Latvijā pārstāve Jekaterina Vanaga, Latvijas Lauksaimniecības Universitātes Tehnoloģiju un zināšanu pārneses nodaļas vadītāja Sandra Muižniece-Brasava un SIA Gateway&Partners jaunākā partnere Laura Valtere.

Intensīvās biznesa konsultācijas Vidzemes inovāciju nedēļas 2021 ietvaros organizēja Vidzemes plānošanas reģions un Vidzemes uzņēmējdarbības centrs. Nākamgad Vidzemes inovāciju nedēļa plānota no 2022. gada 21. līdz 25. februārim.

Aktuālais jautājums

Vai 2025. gads Jums būs veiksmīgāks par 2024. gadu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centrs izsludina konkursu uz vakanto psihologa amata vietu (darbinieka amats) Prasības pretendentiem/-ēm: maģistra grāds psiholoģijā; ne mazāk kā 2 gadu darba pieredze psihologa amatā pēdējo 5 gadu laikā sertifikāts klīniskās un veselības psiholoģijas jomā vai reģistrācija šajā jomā ar turpmāko sertificēšanos praktiska pieredze strādāt ar pieaugušajiem, sniegt individuālās konsultācijas, vadīt grupas nodarbības – seminārus, atbalsta grupas u.c. pieredze veikt krīzes intervenci individuāli un grupā tiks uzskatīta par priekšrocību augsta saskarsmes kultūra un komunikācijas prasmes Tiek piedāvāts: nepilns darba laiks (20 darba stundas nedēļā); labi darba apstākļi; mēnešalga 675.00 EUR (bruto alga); sociālās garantijas, papildatvaļinājums, atvaļinājuma pabalsts un citi iestādē noteiktie motivācijas elementi atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem; elastīgs darba laiks un iespēja daļēji strādāt attālināti; veselības apdrošināšana - pēc pārbaudes laika beigām; atbildīgs darbs atsaucīgā un profesionālā kolektīvā; iespēja paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē; darba vieta Valmierā, Tērbatas ielā 9 Iesniedzamie dokumenti: · pieteikuma vēstule; · Curriculum Vitae (CV); · izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā). Iesniedzamos dokumentus sūtīt līdz 2025.gada 30.janvārim, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-1, Rīga, LV‑1026 ar norādi „Pieteikums psihologa amatam” vai e‑pastu: vscpersonals@iem.gov.lv, vai iesniegt personīgi minētajā adresē 509.kabinetā. Tālrunis uzziņām: 28618182 Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti ar mērķi nodrošināt personāla atlasi un ar to saistīto Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centra tiesību un pienākumu izpildi. Personas datu apstrāde pamatā tiek veikta, ievērojot Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a) apakšpunktu (datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei). Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat Jūsu personas datu apstrādei norādītajam mērķim. Informējam, ka pieteikuma dokumentos iekļautie dati var tikt izmantoti atsauksmju saņemšanai no pieteikuma dokumentos norādītājiem iepriekšējiem darba devējiem. Personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centrs, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-1, Rīga, LV – 1026, e-pasts: vsc@iem.gov.lv . Saziņai ar personas datu aizsardzības speciālistu: vscdas@iem.gov.lv . Vairāk informācijas tīmekļvietnē: http://vsc.iem.gov.lv/fizisko-personu-datu-apstrade/. Profesija: PSIHOLOGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Tērbatas iela 9, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-01-30 Kontaktpersona: Iesniedzamos dokumentus ar vakances norādi sūtīt uz vscpersonals@iem.gov.lv, tālr. 28618182. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (maģistra grāds)

Valmieras tehnikums aicina darbā Personāla speciālistu (profesiju klasifikatora kods 2423 07)  uz nenoteiktu laiku Mēs piedāvājam: 1 darba slodzi, 5 darba dienas nedēļā Stabilu atalgojumu (no 1303 EUR mēnesī, pirms nodokļu nomaksas) Sociālās garantijas (veselības apdrošināšanas polise, nelaimes gadījumu apdrošināšana (pēc pārbaudes termiņa) papildatvaļinājums pēc ikgadējās novērtēšanas) Apmaksātu profesionālo pilnveidi Atbalstu no kompetentiem kolēģiem Modernu darba vidi un labus darba apstākļus Tavā pārziņā būs: Sagatavot personāla lietvedības dokumentus (darba līgumus, vienošanās, rīkojumus), protokolēt sapulces Sagatavot un izvietot darba sludinājumus, organizēt personāla piesaisti, kandidātu atlasi Nodrošināt personāla ievadīšanu darbā, sniegt atbalstu amata kompetences ietvaros Organizēt un koordinēt darbinieku apmācības Plānot un organizēt personāla saliedētības pasākumus Konsultēt darbiniekus amata kompetences ietvaros Tev nepieciešams : Augstākā izglītība personāla vadībā vai tiesībzinātnēs Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī Angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī (iesaistei projektos, dalībai starptautiskos semināros, konferencēs) Vēlama pieredze personāla vadībā Par priekšrocību tiks uzskatīta iepriekšēja pieredze darbā ar finanšu vadības resursu sistēmu Horizon Labas prasmes lietvedības un administratīvajā darbā Prasmes darbā ar datoru (MS Office) Kompetences: augsta atbildības sajūta, psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra, labas organizatora prasmes un iemaņas, iniciatīva, spēja citus motivēt un iesaistīt Tālrunis informācijai: Administratīvās nodaļas vadītāja Laima Studenkova – Jolkina 26450931 CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@valmierastehnikums.lv Pieteikumu sūtīt uz e-pastu ar norādi “Personāla speciālista vakancei” līdz 2025.gada 26.janvārim. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām klātienē. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valmieras tehnikums informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs vakances atlases konkursa norisi; 2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valmieras tehnikums, reģistrācijas Nr. 90009612809, Vadu iela 3, Valmiera, LV-4201, skola@valmierastehnikums.lv. Profesija: PERSONĀLA SPECIĀLISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-01-26 Kontaktpersona: Laima Studenkova - Jolkina Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri