Lasīšanas laiks: 2 min
Latvijā klientu migrācija starp mobilo sakaru operatoriem ir mazāka nekā citur Eiropā un turpina samazināties, aģentūrai BNS atzina mobilo sakaru operatora “Bite Latvija” komercdirektore Kristīne Britāne.
“Ja salīdzinām ar citām valstīm, Latvijā šis migrācijas rādītājs ir zemāks un turpina samazināties,” teica Britāne.
Viņa atzīmēja, ka mobilo sakaru tirgus Latvijā pēdējos gados konkurences iespaidā ir stabilizējies un augusi pakalpojumu kvalitāte, bet cenas palikušas izdevīgākas.
Britāne, atsaucoties uz pētījumu kompānijas “TNS” veikto aptauju, atzīmēja, ka galvenie faktori, kādēļ privātpersonas vēlas mainīt mobilo operatoru, ir izdevīgāki tarifi, piedāvājumu daudzveidība un tīkla pārklājums.
“Esam novērojuši, ka ne mazāk svarīgs faktors iespējamajai mobilā operatora maiņai ir attieksme pret klientiem kopumā – gan iespēja sazināties ar zvanu centru, gan individuāla pieeja ne tikai biznesa, bet arī privātajiem klientiem, gan arī iedziļināšanās individuālās klienta situācijās,” teica Britāne.
Tāpat viņa norādīja, ka arī pats mobilā operatora maiņas process ir vienkāršs – piemēram, ir valstis, kur tas aizņem vien pāris stundas. “Latvijā mobilā operatora nomaiņa iespējama vienas līdz divu darba dienu laikā kopš pieteikšanās brīža. Klienti šo pakalpojumu saņem bez maksas,” klāstīja Britāne.
“Bite Latvija” darbu Latvijā sāka 2005.gada septembra vidū, jo tās īpašnieki “Bite Lietuva” pavasarī izsolē iegādājās Latvijā trešo GSM/UMTS mobilo sakaru licenci. “Bite” grupā ir “Bite Lietuva” un “Bite Latvija”. Grupas īpašnieks ir investīciju fonds “Mid Europa Partners”.