Lasīšanas laiks: 3 min
Lai veicinātu Smiltenes un Beverīnas novadu uzņēmējdarbības un tūrisma attīstību, investīciju piesaisti, kā arī uzlabotu to atpazīstamību Latvijas un starptautiskā mērogā, Smiltenes un Beverīnas novadiem šogad tiks izstrādāta jauna vizuālā identitāte un zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģija. Tiesības to izstrādāt saskaņā ar iepirkuma rezultātiem ieguvusi reklāmas aģentūra Bounce, informēja Baltic Communication Partners pārstāve Sandra Baltruka.
Kā liecina iepirkumi24.lv publicētā informācija, vizuālā identitātes un komunikācijas stratēģijas izstrāde Smiltenes un Beverīnas novadiem izmaksās 57 000 eiro.
Vizuālā identitātes un komunikācijas stratēģijas izveide Smiltenes un Beverīnas novadiem tiks īstenota biedrības “Abulas lauku partnerības” realizētā starptautiskā projekta “Place Branding for Rural Development” ietvaros.
Projekta sadarbības partneri Latvijā ir biedrība “Ziemeļgauja” un ārvalstīs Vietējā rīcības grupa no Somijas LAG Ravakka un vietējā rīcības grupa no Zviedrijas Dalavarnas Utvecklings Omrade. Projekta mērķis ir sekmēt teritorijas daudzveidīgu attīstību, sadarbojoties ar citu līdzīgu teritoriju partneriem, pārņemot vērtīgu pieredzi, gūstot jaunas zināšanas, izstrādājot teritorijas zīmola stratēģiju un radot jaunu pieeju vietas zīmola izmantošanas iespējām, kā arī apmācot mērķa grupas efektīgi lietot zīmolu dažādām mārketinga aktivitātēm.
Projekta aktivitātes ir dažādu apmācību organizēšana saistība ar efektīvu zīmola lietošanu, pieredzes braucieni pie sadarbības partneriem uz Somiju un Zviedriju, kā arī “Smiltenes novada zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģija un vizuālās identitāte” un “Beverīnas novada zīmolvedības stratēģija un vizuālās identitāte” izstrāde.
Pašvaldībām ir svarīgi novada unikālās vērtības apzināt, pozicionēt un efektīvi komunicēt atbilstoši mūsdienu tendencēm. “Novadiem jāspēj būt konkurētspējīgiem, palielinot iedzīvotāju lojalitāti, piesaistot viesus un investorus, tāpēc apsveicami, ka pašvaldības izmanto savas iespējas un piesaista līdzfinansējumu, lai strādātu pie sava tēla veidošanas,” uzskata Bounce vadītājs Eduards Dubovickis.
Smiltenes un Beverīnas novadi var lepoties ar tūrisma apskates objektiem, kultūrvēsturisko mantojumu, ainavisko dabu un vietējiem uzņēmumiem – piemēram, vienu no reģionā vadošajiem piena produktu ražotājiem Smiltenes Piens, ceļu un tiltu būves uzņēmumu 8 CBR, mēbeļu ražošanas uzņēmumu Cosybed, Brenguļu alus darītavu, bērnu mēbeļu ražotāju Troll Smiltene, mazumtirdzniecības uzņēmumu Firma Madara 89 u.c.
“Smiltenes novads pēdējos gados ir uzņēmis straujas attīstības kursu visās jomās, tāpēc vēlamies, lai zīmola koncepts atbilstu novada sasniegumiem. Komunikācijai vajadzētu būt mūsdienīgākai, daudz mērķtiecīgākai un efektīvākai, lai tā aptvertu visas mērķauditorijas,” skaidro Smiltenes novada domes pārstāve Marita Mūze.
“Jauna zīmolvedības un mārketinga stratēģija ir svarīga, tā palīdzēs uzlabot Beverīnas novada teritorijas attīstību kopumā, jo mūsu mērķis ir daudzveidīgi attīstīt lauku teritoriju,” skaidro Beverīnas novada domes pārstāve Marija Melngārša.
Bounce reklāmas un mārketinga tirgū strādā jau 11 gadus, tās darbības pamatā ir radošums, kas pakārtots klienta biznesa vajadzībām. Aģentūra ir izstrādājusi zīmolus Latvijā lielākajam vietējā kapitāla gaļas pārstrādātājam Forever, farmācijas kompānijai AS Kalceks u.c.
Kopumā Bounce veido reklāmas un mārketinga kampaņas uzņēmumiem visā Baltijā, to vidū ir tādi zīmoli kā Elektrum, Latvenergo, Osram, Velux, LEGO, Apotheka, Rīgas Stradiņa universitāte, Italpasta, RIMI.