Lasīšanas laiks: < 1 min
Martā Valmieras pilsētas pašvaldība jau astoto gadu pēc kārtas piedalās klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņā “Uzslavē labu servisu!”, informē Valmieras pilsētas pašvaldībā.
“Lai klientu apkalpošanas servisu uzturētu nemitīgi augstā līmenī, ir būtiski regulāri apzināt iedzīvotāju viedokli kā par pozitīvajām, tā mazāk veiksmīgajām idejām un risinājumiem, tādēļ pašvaldība laba servisa mēneša kampaņā piedalās ik gadu. Tā kā sadarbība ar iedzīvotājiem ir primārā pašvaldības funkcija, lielu darbu veltam apkalpošanas servisa kvalitātes celšanai, izglītojot darbiniekus, ieviešot apmeklētājiem ērtāku un pieejamāku informācijas saņemšanas kārtību,”
stāsta Valmieras pilsētas pašvaldības izpilddirektors Aigars Vītols.
Kampaņas “Uzslavē labu servisu!” pamatmērķis ir veicināt klientu apkalpošanas kultūras izaugsmi Latvijā. Ikviens iedzīvotājs no 2. līdz 31.martam aicināts izteikt savu viedokli par apkalpošanas servisa kvalitāti Valmieras pilsētas pašvaldībā un tās iestādēs (Valmieras Sociālā dienestā, Valmieras Izglītības pārvaldē, Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldē, Valmieras pilsētas Būvvaldē, Valmieras bāriņtiesā). Savu vērtējumu cilvēki var izteikt, aizpildot novērtēšanas anketu Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā (Lāčplēša ielā 2, Valmierā), kā arī elektroniski.