Lasīšanas laiks: < 1 min
Arī šogad Vidzemes slimnīca ir iesaistījusies kampaņā “Uzslavē labu servisu!”. Tās laikā, visu marta mēnesi, slimnīcas pacienti un jebkurš apmeklētājs var novērtēt apkalpošanas kvalitāti, saņemot veselības aprūpes pakalpojumu, var uzslavēt laipnu un pretimnākošu attieksmi, kā arī palīdzību dažādu situāciju risināšanā gan uz vietas slimnīcā, gan sazinoties pa tālruni vai internetā.
Slimnīcas pacienti un apmeklētāji apkalpošanu var uzslavēt internetā vai aizpildot anketu un ievietojot īpašā aptaujas kastē poliklīnikas reģistratūrā (1. stāvs, C korpuss) un Rehabilitācijas centrā (1. stāvs, 145. telpa), Valmierā, Jumaras ielā 195.
“Vidzemes slimnīca,” stāsta slimnīcas valdes priekšsēdētājs Uģis Muskovs, “kampaņā piedalīsies jau ceturto reizi. Mums ir svarīga savu pacientu kvalitatīva apkalpošana. Tās uzlabošanai esam veikuši gan darbinieku apmācības, gan sakārtojuši darba vidi un ieguldījuši tehnoloģijās. Tāpēc dalību šajā kampaņā uzskatām par iespēju noskaidrot uzņēmuma stiprās puses un iespējamos trūkumus.”
Iepriekšējās reizēs Vidzemes slimnīca bija vienīgā ārstniecības iestāde, kas piedalījās kampaņā un saņēma apbalvojumus kā uzslavētākais uzņēmums vairākās nominācijās. Aicinot slimnīcas pacientus un apmeklētājus arī šogad iesaistīties apkalpošanas kvalitātes izvērtēšanā, U.Muskovs atgādina kampaņas devīzi: “Labi vārdi vairo labus darbus!” Citiem vārdiem: tikai kopā varam sasniegt labākus rezultātus – uzlabot apkalpošanas kvalitāti arī veselības aprūpē.