Lasīšanas laiks: < 1 min
Gandrīz puse jeb 49% Latvijas iedzīvotāju pēdējā mēneša laikā vairāk pirkuši Latvijā ražotas preces Krievijas noteiktā pārtikas produktu importa embargo dēļ, liecina pētījumu kompānijas “TNS Latvia” (TNS) veiktā aptauja.
Savukārt 42% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējā mēneša laikā nav vairāk pirkuši Latvijā ražotas preces. Vēl desmitā daļa jeb 9% iedzīvotāju nav norādījuši skaidru atbildi uz šo jautājumu.
Aptauja arī liecina, ka pēdējā mēneša laikā 68% Latvijas iedzīvotāju ir pamanījuši Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) aizsākto kampaņu “Latvijas Labums”, kas popularizē vietējo ražotāju produkciju.
Savukārt 29% iedzīvotāju atzīmēja, ka nav pamanījuši kampaņu, bet 3% iedzīvotāju nav norādījuši skaidru atbildi uz šo jautājumu.
Aptauju TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu “900 sekundes” laikā no 2014.gada 16.septembra līdz 18. septembrim ar interneta starpniecību aptaujājot 750 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.