Lasīšanas laiks: < 1 min
Precizēta pēdējā rindkopa
Otrdien, 18. februārī, pulksten 13:30 Valmierā, A. Freimaņa un Somu ielu krustojumā notika divu automašīnu sadursme. Sākotnējā informācija liecina, ka vīrietis, vadot automašīnu, izraisīja sadursmi ar pa galveno ceļu braucošo automašīnu. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā cietušo nav, bojāts transports, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes vecākā speciāliste Zane Vaskāne.
Jau ziņojām, ka pirms nepilna mēneša, 28. janvārī, šajā pašā krustojumā notika divu automašīnu sadursme. Ceļu satiksmes negadījuma rezultātā cieta divas personas, kuras vērsās pēc medicīniskās palīdzības ārstniecības iestādē.
Jāpiebilst, ka krustojums ir labi pārredzams, taču, izbūvējot Rietumu industriālo maģistrāli, ir pieaugusi satiksmes intensitāte pa Somu ielu, kas varētu būt par iemeslu ceļu satiksmes negadījumiem. Somu un A.Freimaņa ielas krustojumā Somu iela kā galvenais ceļš ir kopš 2016.gada jūnija, kad tika remontēts Valmieras apvedceļš. Tā pārbūvei noslēdzoties, ceļu satiksmes dalībniekus apmierināja izmainītā krustojuma izbraukšanas kārtība, tādēļ tā tika saglabāta. Iespējams, autovadītāji, kas bija pieraduši pie iepriekšējās kārtības, nav pietiekami uzmanīgi un neseko ceļazīmēm, izraisot ceļu satiksmes negadījumus.
Un turpināsies vēl! :( Krustojumā jāatgriež STOP zīme un uz ceļa jāveic acīm redzams marķējums.
Noteikti, ja laikapstākļi būtu ļāvuši – marķējums arī tiktu veikts, cilvēkiem pašiem jaabuut uzmaniigiem un jaskatas uz ziimeem, nevar braukt kaa ierasts, jebkuraa vietaa , jebkas var mainiities..
No Somu ielas gar A. Freimaņa ielu līdz slimnīcas stāvlaukumam tika uzbūvēts jauns gājēju/velosipēdistu celiņš , kurš savienojās ar jau esošo gājēju celiņu. Vietā, kur beidzas jaunais un sākas vecais celiņš ir uzstādīta ceļa zīme 415A (gājēju un velosipēdistu ceļa beigas), kaut gan vajadzēja uzstādīt ceļa zīmi 413 (velosipēdistu ceļa beigas). Nu tā !
Rietumu industriālā maģistrāle būtu daudz praktiskāka, ja būtu pienācīgs savienojums ar apvedceļu , lai var izdarīt kreiso pagriezienu.
Pagaidām nevarētu teikt ka tur būtu lielāka satiksme.
Lai realizētu kreiso pagriezienu uz apvedceļa, vienīgā izeja-jābūvē aplis. Pirms tā būves noteikti jāpētī satiksmes intensitāte ielās un ceļos, kas satiksies šajā aplī. Atkal naudas lieta.
kapec nav raksts kas ta bija par valmieras autobusu avariju cesu apli?