Lasīšanas laiks: 3 min
2024. gads SIA “ZAAO” bijis pārmaiņu un attīstības pilns, apliecinot uzņēmuma spēju nodrošināt augstu pakalpojumu kvalitāti un pielāgoties klientu vajadzībām. Klientu apmierinātības indekss arī šogad atspoguļo stabilu klientu lojalitāti un uzticību. 98% aptaujāto novērtēja sadarbību ar ZAAO kā labu vai ļoti labu, 90% norādīja, ka būtu gatavi ieteikt uzņēmuma pakalpojumus citiem, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA “ZAAO” Sabiedrisko attiecību vadītāja Dina Lukaševiča-Lāce.
Šogad aptaujā piedalījās 8052 klienti, kas ir ievērojams pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu (6359 respondenti). Šāda apjomīga datu vākšana ļāva iegūt detalizētu ieskatu klientu vajadzībās un viedokļos. Klienti īpaši augstu novērtēja darbinieku profesionalitāti, operatīvu problēmu risināšanu un ZAAO ieguldījumu ilgtspējīgas apsaimniekošanas attīstībā. Kā uzsver ZAAO Klientu apkalpošanas daļas vadītāja Liene Melbārde: “Klientu atsauksmes ir mūsu attīstības virzītājspēks. Šī gada pētījuma rezultāti apliecina, ka, lai arī priekšā vēl daudz darāmo darbu, mūsu ieguldījums kvalitatīvā komunikācijā un operatīvā problēmu risināšanā tiek novērtēts un klientiem tas ir ļoti būtisks.”
Augstu novērtētas Dabas un tehnoloģiju parka “URDA” aktivitātes, īpaši klientu vidū atzīmēti izglītojošie pasākumi, piemēram, nodarbības un ekskursijas. Nākotnē ZAAO plāno paplašināt piedāvājumu un padarīt to pieejamāku arī pieaugušo auditorijai, tādējādi stiprinot sabiedrības izpratni par aprites ekonomikas nozīmi un ilgtspējīgiem risinājumiem. Uzmanība tiks pievērsta arī informatīvo materiālu un sociālo tīklu satura uzlabošanai, lai tas būtu mērķtiecīgāks un pievilcīgāks.
2024. gadā ZAAO turpināja ievērojami ieguldīt pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā un infrastruktūras attīstībā, kas nodrošina ne tikai stabilitāti, bet arī iespējas nākotnes izaugsmei. Klienti atzinīgi novērtējuši ZAAO ieguldījumu nozares attīstībā, sasniedzot augstāko vērtējumu pēdējo piecu gadu laikā — 84% aptaujāto to atzīst kā ļoti labu. Vērtējums apliecina uzņēmuma stratēģisko redzējumu un ilgtspējīgas attīstības prioritizēšanu.
“Mēs ik gadu veicam klientu aptaujas, lai apkopotu viedokļus un pieredzi, kas ir būtisks atbalsts pakalpojumu kvalitātes uzlabošanā. Šī gada rezultāti apliecina, ka mūsu klienti arvien vairāk pamana un novērtē ZAAO ieguldījumu nozares attīstībā. Esam īpaši gandarīti par mūsu labo reputāciju mājsaimniecību un juridisko klientu vidū. Vienlaikus redzam, ka jāiegulda papildu darbs daudzdzīvokļu māju iedzīvotāju sadarbības un pakalpojumu uzlabošanā. Liels paldies klientiem par iesaisti aptaujā — tā mums sniedz vērtīgu pārredzamību visā ZAAO darbības reģionā,” norāda ZAAO Korporatīvās un audita daļas vadītāja Ingrīda Gubernatorova.
Starp aptaujas aizpildītājiem tika veikta izloze, pārsteiguma balvas no uzņēmuma saņem:
- Alla Martina, Limbažu novads;
- Mārtiņš Lepiksons, Smiltenes novads;
- Sandra Ronimoisa, Valmieras novads;
- Māris Krišjānis, Cēsu novads;
- Valentīna Koroļova, Cēsu novads.
ZAAO pateicas ikvienam par veltīto laiku aptaujas aizpildīšanai. Klientu atzinīgie vērtējumi un sniegtā atgriezeniskā saite ir liels stimuls turpināt iesākto, savukārt ieteikumi un priekšlikumi sniedz iespējas uzlabot sniegto pakalpojumu kvalitāti un attīstīties. Uzņēmuma 2024. gads apliecina tā spēju stabili attīstīties, stiprinot savu lomu kā uzticamam un ilgtspējīgam vides apsaimniekošanas partnerim.
Arī 2025. gadā ZAAO plāno pievērst īpašu uzmanību klientu informēšanai un izglītošanai, ieviešot jaunus, inovatīvus risinājumus. Uzņēmums turpinās attīstīt Vides izglītības programmas un citas iniciatīvas, kas veicina ilgtspējīgu sabiedrību un stiprina saikni ar klientiem.