Valmieras Ziņas

Latvijas Pasts atklāj pakomātu Sedā

Lasīšanas laiks: 2 min

VAS Latvijas Pasts, mērķtiecīgi turpinot attīstīt lielāko pakomātu tīklu visā valstī, ir novietojis pakomātu ar atsevišķu nodalījumu vēstuļu nosūtīšanai Sedā, Saules ielā 10, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VAS “Latvijas pasts” Komunikācijas un filatēlijas daļa.

Jaunatklātais pakomāts paplašina sūtījumu piegādes un saņemšanas iespējas. Tādējādi Latvijas Pasta klientiem uzlabota pakalpojumu pieejamība, jo Valmieras, īpaši Sedas, iedzīvotāji var adresēt un saņemt sūtījumus 24 stundas diennaktī, kā arī nosūtīt vēstuļu korespondenci.

Nacionālajā pasta operatorā prognozē, ka Sedā vispieprasītākie būs maza un vidēja izmēra pakomātu nodalījumi, par ko liecina sūtījumu tendences arī citviet Latvijā.

Uzņēmums kopš šī gada uzstādījis ap 180 jaunus zilās krāsas pakomātus visā valstī.

Tas ir piektais pakomāts Valmieras novadā. Tie atrodami Mazsalacā, Baznīcas ielā 2, Rūjienā, Brīvības ielā 8, Sedā, Saules ielā 10, Strenčos, Valkas ielā 2, un Valmiermuižā, Valmiermuižas ielā 11. Vēl seši pakomāti ir pieejami Valmieras pilsētā: Fabrikas ielā 2, Rīgas ielā 4 un 74, Rubenes ielā 51, Stacijas ielā 8 un 29.

Pakomātu tīkla attīstība Latvijām tāpat kā vēstuļu sūtījumu apstrādes, šķirošanas un sūtījumu piegādes automatizācija – digitalizācijas projekts, lai VAS Latvijas Pasts paātrinātu digitālo transformāciju. To nacionālais pasta operators realizē sadarbībā ar “Attīstības finanšu institūciju “Altum”” Eiropas Savienības Atjaunošanas un noturības mehānisma (ANM) ietvaros #NextGenerationEU.

Projekta norise paredzēta līdz 2025. gada beigām, un, sasniedzot projektā izvirzītos mērķus, Latvijas Pasta aizdevumam tiks piemērota kapitāla atlaide, dzēšot aizdevuma pamatsummu 1 milj. EUR apmērā.

Kā vēstīts, Latvijas Pasta plāns paredz šī gada laikā novietot vairāk nekā 200 jaunu pakomātu, lai izvērstu klātbūtni gan blīvi apdzīvotās vietās, gan nomaļākās teritorijās.

Paralēli nacionālais pasta operators attīsta e-komercijas sūtījumu un loģistikas biznesa segmentu, uzlabo universālā pasta pakalpojumu pieejamību, sūtījumu piegādes procesus un klientu apkalpošanu. Tāpat Latvijas Pasts veicina jaunus sūtījumu plūsmas virzienus, kā arī sadarbojas ar starptautiskiem e-komercijas pakalpojumu sniedzējiem, lai pozicionētu Rīgu kā loģistikas centru.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā vecāko biroja administratoru/-i (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • veikt saņemto dokumentu reģistrāciju; • strādāt ar Pašvaldības oficiālo e-pasta adresi, novirzot saņemtos e-pastus atbildīgajiem darbiniekiem; • līdzdarboties Valmieras novada Izglītības pārvaldes dokumentu pārvaldības procesā (darbinieka aizvietošana); un ja Tev ir: • vēlama otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība; • iepriekšējā darba pieredze (vismaz divi gadi) dokumentu pārvaldībā; • valsts valodas prasme augstākajā līmenī; • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1165 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1226 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopijas var iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā, ar norādi „Vecākais/-kā klientu konsultants/-e” līdz 2024.gada 8.novembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: BIROJA ADMINISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-11-08 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā īpašumu apsaimniekošanas speciālistu/-i Valmieras pagastā. Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un uzraudzīt saimniecisko uzdevumu (t.sk. būvniecība, rekonstrukcija, apsaimniekošana u.c.) izpildi Valmieras pagastā, atbilstoši apstiprinātajam budžetam, kā arī rūpēties par ielu, ceļu, nekustamo īpašumu un teritorijas uzturēšanu; • plānot un īstenot jaunus projektus; • vadīt tehnisko darbinieku un pakalpojumu sniedzēju komandu, plānot to darbu un kontrolēt tā izpildes kvalitāti; • pieņemt un konsultēt apmeklētājus īpašumu apsaimniekošanas jautājumos, savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, gatavot lēmumu un līgumu projektus par Pārvaldes kompetencē esošajiem jautājumiem; • uzkrāt, apkopot un aktualizēt informāciju par zemes nomniekiem, kontrolēt zemes nomas līgumu termiņus; un ja Tev ir: • vismaz vidējās pakāpes profesionālā izglītība; • zināšanas un pieredze nekustamo īpašumu apsaimniekošanā (tiks uzskatītas par priekšrocību); • labas prasmes dokumentu sagatavošanā, spēja rakstiski un mutiski skaidri formulēt un pamatot savu viedokli; • labas latviešu valodas zināšanas; • teicamas zināšanas darbā ar MS Office programmām; • kompetences: pozitīva attieksme pret veicamo darbu, augsta atbildības sajūta un laba saskarsmes kultūra, precizitāte, spēja organizēt darbu patstāvīgi un komandā; spēja iedziļināties un izprast dažādas problēmsituācijas, apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju, spēja noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus, spēja saglabāt psiholoģisko noturību stresa situācijās; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • normālo darba laiku 40 stundas nedēļā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1165 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1226 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV, izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, ar norādi “Pieteikums īpašumu apsaimniekošanas speciālista/-es amatam”, līdz 2024.gada 8.novembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Dzīvojamo māju/ īpašumu apsaimniekošanas SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-11-08 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri