Valmieras Ziņas

Stratēģiski pareiza izvēle maziem un vidējiem uzņēmumiem – auto abonēšana

Lasīšanas laiks: 3 min

Mazie un vidējie uzņēmumi nereti saskaras ar nepieciešamību būt elastīgiem un ātri pielāgoties mainīgajiem tirgus apstākļiem. Autoparka uzturēšana ir viena no tām jomām, kur uzņēmumi var optimizēt savas izmaksas un darbību, izvēloties SIXT+ auto abonēšanu.

Rakstā apkopoti ieteikumi, kā nodrošināt finanšu elastību, samazinot administratīvo slogu un vienkāršojot nodokļu pārvaldību, koncentrējoties uz uzņēmuma pamatdarbību.

Finansiālā elastība un prognozējamība

Viens no būtiskākajiem auto abonēšanas ieguvumiem ir finanšu elastība un prognozējamība. Atšķirībā no tradicionālā auto līzinga vai transportlīdzekļu iegādes, auto abonēšana nodrošina fiksētu ikmēneša maksu, kas ietver visas ar auto uzturēšanu saistītās izmaksas. Tas nozīmē, ka uzņēmums var precīzi plānot savus izdevumus, izvairoties no negaidītiem izdevumiem, piemēram, par remontdarbiem, apdrošināšanu vai riepu nomaiņu. Tādējādi auto abonēšana palīdz uzņēmumiem izvairīties no nepārtrauktas budžeta pārskatīšanas un neparedzētām izmaksām, kas varētu rasties ilgtermiņa saistību dēļ.

Bez bilances saistībām

Auto abonēšana piedāvā arī iespēju maziem un vidējiem uzņēmumiem izvairīties no bilances saistībām. Atšķirībā no auto līzinga, kur automašīna tiek uzskatīta par pamatlīdzekli, abonētais auto ir ārpusbilances saistība. Tas nozīmē, ka uzņēmumiem nav jāuztraucas par to, kā transportlīdzekļi ietekmēs viņu bilanci, kas savukārt var būt svarīgi, plānojot finansējumu vai piesaistot investorus. Turklāt, ja nav nepieciešama īpaša auto iegāde vai ilgtermiņa līzings, uzņēmumiem ir lielāka finansiālā elastība, kas var būt izšķiroša, piemēram, sezonālās biznesa svārstībās.

Vienkāršota nodokļu pārvaldība

Vēl viens auto abonēšanas ieguvums ir vienkāršota nodokļu pārvaldība. Abonējot automašīnu, uzņēmumam nav jāuztraucas par dažādu ar auto saistītu nodokļu administrēšanu –  transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis un uzņēmuma vieglā transportlīdzekļa nodoklis tiek iekļauti ikmēneša rēķinā. Tas atvieglo uzņēmumu grāmatvedības darbu un ļauj efektīvāk pārvaldīt nodokļu saistības, koncentrējoties uz pamatdarbību.

Vienkārša un ātra lēmumu pieņemšana

Līgumu par auto abonēšanu var noslēgt vienas darba dienas laikā, bez sarežģītām procedūrām vai ilgstošas dokumentu izvērtēšanas. Šī ātrā pieejamība ir īpaši noderīga uzņēmumiem, kuriem steidzami nepieciešami transportlīdzekļi vai kuri vēlas ātri pielāgoties tirgus izmaiņām.

Zema pirmā iemaksa un minimālas saistības

Auto abonēšana piedāvā zemāku pirmo iemaksu un minimālas saistības salīdzinājumā ar tradicionāliem auto līzinga vai nomas pakalpojumiem. Atšķirībā no līzinga, kas bieži vien prasa lielu pirmo iemaksu, auto abonēšanas maksa ir fiksēta un neietver lielus sākotnējos maksājumus. Tas padara šo pakalpojumu pievilcīgu mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, vēlas nodrošināt saviem darbiniekiem piekļuvi uzticamiem un labi uzturētiem transportlīdzekļiem.

Pielāgošanās dažādām nozarēm un darbības modeļiem

Auto abonēšana ir pielāgojams risinājums dažādu nozaru uzņēmumiem. Piemēram, jaunuzņēmumi, būvniecības uzņēmumi, pasākumu aģentūras u.c. uzņēmumi,   – kas bieži strādā projektos ar mainīgu intensitāti, var izmantot auto abonēšanas priekšrocības, lai ātri pielāgotos jaunām vajadzībām vai darbinieku skaita maiņām, nezaudējot finansiālo stabilitāti.

Samazināts administratīvais slogs un resursu ietaupījums

Viens no lielākajiem auto abonēšanas ieguvumiem ir samazinātais administratīvais slogs. Uzņēmumiem nav jāuztraucas par auto uzturēšanu, apdrošināšanu, remontu vai citām ar transportlīdzekļu pārvaldību saistītām darbībām, jo par visu rūpējas pakalpojuma sniedzējs SIXT+. Tas nozīmē, ka uzņēmumu darbinieki var koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem, nevis veltot laiku tehnisko detaļu pārvaldībai.

Aktuālais jautājums

Cik šogad plāno tērēt Ziemassvētku dāvanām?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina pieteikties uz Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku) Ja Tev ir vēlme: • plānot un vadīt Naukšēnu pamatskolas (turpmāk – Skola) stratēģisko attīstību; • nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu, jaunā izglītības satura ieviešanu un profesionālu pārmaiņu vadību; • veidot labvēlīgu vidi pedagogu, audzēkņu, to vecāku radošai un inovatīvai darbībai; • vadīt un kopējam mērķim motivēt Skolas pedagogus/darbiniekus; • rūpēties par Skolas reputāciju, sekmēt audzēkņu piesaisti; • iedvesmot, virzīties uz izaugsmi, mācīties un palīdzēt mācīties citiem, rast inovācijas un radošus risinājumus; • nodrošināt Skolas resursu efektīvu izmantošanu; • pārstāvēt Skolas intereses valsts un pašvaldību institūcijās, sadarbības projektos u.c.;   un ja Tev ir: • izglītība atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktām prasībām; • vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā; • izglītības jomas reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pieredze to sagatavošanā; • stratēģisks redzējums par Skolas attīstību, izpratne par inovācijām izglītībā, prasmes tās ieviest; • nevainojama reputācija; • valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz viena Eiropas Savienības oficiālā valoda profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā; • kompetences: līdera dotības, prasme organizēt un vadīt komandas darbu; spēja argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus, iedvesmot kolektīvu; labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes; augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja vadīt pārmaiņas; • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām; • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; • stabilu atalgojumu, kas tiek noteikts atbilstoši Ministru kabineta 05.07.2016. noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” (no 1730,- EUR pirms nodokļu nomaksas); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, augstākās izglītības dokumenta kopiju, kā arī stratēģisko redzējumu par Skolas attīstības prioritārajiem virzieniem līdz divām A4 lapām datorrakstā, Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam”, līdz 2024.gada 28.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam" varat iepazīties šeit. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VADĪTĀJS /DIREKTORS /PĀRVALDNIEKS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ) Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-12-28 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Kultūras centrs (turpmāk – Iestāde) aicina darbā kultūras projektu vadītāju uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● plānot, organizēt un veidot izglītojošus, kultūras un atpūtas pasākumus, izstādes, koncertus u.c. pasākumus; ● veidot vizuālās komunikācijas saturu, nodrošinot audiovizuālo informatīvo un publicitātes materiālu sagatavošanu (foto un video satura veidošana un apstrāde, maketēšana); ● piedalīties pilsētas nozīmes pasākumu plānošanā un organizēšanā; ● izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; ● analizēt sabiedrības intereses un vajadzības kultūras jomā; ● administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; ● plānot kultūras pasākumu izdevumu tāmes, sagatavot informāciju un atskaites par kultūras pasākumiem un norisēm; un ja Tev ir: ● otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība kultūras, radošo industriju vai ar to saistītā jomā; ● iepriekšēja darba pieredze kultūras, radošo industriju vai digitālā mārketinga jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību); ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, radošums un pašiniciatīva; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un organizēt savu darbu; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt komandā; pozitīva un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: ● pamatalgu pārbaudes laikā 1165 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1226 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● drošu un sakārtotu darba vidi; ● darbu atsaucīgu kolēģu komandā. CV, pieteikuma vēstuli un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt Valmieras Kultūras centrā (adrese: Rīgas iela 10, Valmiera, Valmieras novads) vai nosūtīt uz e-pastu: kultura@valmierasnovads.lv ar norādi "Kultūras projektu vadītāja/-as amatam" līdz 2024.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207201. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Kultūras projektu VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 10, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-12-30 Kontaktpersona: kultura@valmierasnovads.lv 64207201

Mūsu partneri