Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīcā darbu uzsāk Bērnu slimību nodaļas virsārste Ieva Roģe-Gurecka

Lasīšanas laiks: 3 min

Šī gada oktobrī Vidzemes slimnīcā Bērnu slimību nodaļas virsārstes pienākumus sāka pildīt daktere Ieva Roģe-Gurecka. Daktere Vidzemes slimnīcā strādā jau kopš 2018. gada, kad darba attiecības uzsāka kā rezidents. Tagad jaunās ārstes pienākumu klāsts ir palielinājies un galvenā atbildība ir par mazo pacientu veselības stāvokļa uzlabošanu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Vidzemes slimnīca” Sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste Agnija Upīte.

Daktere par profesijas izvēli bija pārliecināta jau vidusskolā, kad kā skolēns mācījās Liepājā. Jo interesants ir fakts, ka daktere ir kurzemniece, kura ilgus gadus ir nodzīvojusi Rīgā, bet savu tālāko profesionālo karjeru un dzīvi ir saistījusi ar Vidzemi. Bijušās virsārstes uzrunāta, Ieva piekrita jaunajiem izaicinājumiem un no rezidenta tagad ir kļuvusi par nodaļas virsārsti. Jaunā ārste pašlaik studē Rīgas Stradiņa universitātes Doktorantūras nodaļā, kā arī kopš 2022. gada ir Latvijas Pediatru asociācijas biedre.

Daktere uzskata, ka Vidzemes slimnīcā sniegtie pamata pakalpojumi ir tikpat profesionāli un kvalitatīvi kā nacionāla mēroga slimnīcās. Protams, ir jāuzmanās no rutīnas, kas nevar kavēt profesionālo izaugsmi. Pašizaugsmei ir jābūt par vadmotīvu gan darba procesos, gan personāla jaunu zināšanu apguvē. Viņas kā virsārstes mērķis ir atrast labākos risinājumus gan medicīnisko procesu norisē, kas notiek nodaļā, gan personāla sadarbībā, jo tikai tā ir iespējams panākt galveno – profesionālu pacientu aprūpi. Svarīgi ir spēt redzēt visu procesu kopumā – kā pacients ienāk nodaļā, kā notiek informācijas apmaiņa starp pacientu, viņa vecākiem un personālu, jo, tikai veidojot skaidru komunikāciju, ir iespējams nodrošināt kvalitatīvu ārstēšanu un vecāku līdzestību procesā, kā arī izvairīties no konflikta situācijām. 

Otrs aspekts, ko dr. Roģe-Gurecka uzsver, ir neatsveramā ģimenes ārstu loma ārstniecības procesā. Vēl joprojām liela daļa pediatrisko pacientu vēršas vai tiek nogādāti slimnīcas Uzņemšanas nodaļā, kaut gan viņiem ir nepieciešama tikai primārā aprūpe, ko vajadzētu nodrošināt  ģimenes ārstam. Pēdējā laikā arvien vairāk tiek runāts par nepieciešamību un iespējām bērnus ārstēt ārpus slimnīcas, tādējādi nodrošinot mazo pacientu iespēju ārstēties sev pazīstamā vidē, izvairoties no papildus manipulācijām. Daļa vecāku nav pārliecināti vai nav informēti par pamata pirmās palīdzības metodēm mājas apstākļos, tādējādi izvēloties bērnu nogādāt Uzņemšanas nodaļā. Lielisks resurss mazo pacientu vecākiem par dažādām neskaidrām situācijām ir kvalitatīvi un uzticami interneta materiāli, kas nodrošina plašu informāciju par akūtajiem jautājumiem. Tā, piemēram, Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas mājas lapā sadaļā Vesela pasaule ir atrodamas daudzas atbildes un skaidrojumi par to, kā rīkoties un ko darīt, ja bērns ir saslimis. Arī mēs Vidzemes slimnīcā plānojam ar laiku rīkot dažādas informatīvas nodarbības vecākiem, lai sniegtu atbildes uz dažādiem jautājumiem, kas skar bērna veselību. 50% no konsultācijas sastāda praktiskā ārstēšana, bet otrus 50% pacientu un viņu vecāku konsultēšana un izglītošana. 

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk – Bāriņtiesa) bāriņtiesas locekli (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • veikt lietu pārraudzību atbilstoši spēkā esošajiem normatīviem aktiem; • nodrošināt uzraudzību par aizbildnībā esošiem bērniem; • nodrošināt nepilngadīgo un aizgādnībā esošo personu mantas pārvaldības uzraudzību; • sagatavot ierosinātās lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdēs; • pārbaudīt dzīves apstākļus personu dzīvesvietās; • pārstāvēt tiesā un citās institūcijās bērnus un aizgādnībā esošas personas bāriņtiesas kompetences jautājumos; • pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas bāriņtiesas kompetences un bērnu tiesību aizsardzības jautājumos; • ievadīt, apstrādāt un iegūt informāciju informācijas sistēmās; un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 10.panta otrajā daļā noteiktajiem kritērijiem, ka arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā noteiktajiem ierobežojumiem; • darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību; • zināšanas un pieredze bērnu un aizgādnībā esošu personu interešu un tiesību aizsardzības jautājumos; • izpratne par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • teicamas prasmes darbā ar datoru, MS Office programmām; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; • kompetences: labas komunikācijas un saskarsmes spējas; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; strādāt ar lielu informācijas apjomu; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un strādāt komandā; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1195 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1258 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi „Pieteikums bāriņtiesas locekļa/-es amatam”, līdz 2025.gada 11.aprīlim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: BĀRIŅTIESAS LOCEKLIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-04-11 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Tūrisma pārvaldes (turpmāk – Pārvalde) tūrisma speciālistu/-i uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● nodrošināt Valmieras Tūrisma informācijas centra un Pārvaldes darbību Valmieras muzeja ekspozīcijā “de Woldemer” apkalpojot klientus klātienē, pa telefonu un e-pastā sniedzot informāciju un konsultācijas par Valmieras novada tūrisma piedāvājumu, ekspozīciju “de Woldemer”, pārdot ieejas biļetes, amatnieku izstrādājumus un suvenīrus; ● sagatavot finanšu un statistikas atskaites; ● nodrošinot kvalitatīvu klientu servisu latviešu valodā un svešvalodās; ● iesaistīties Pašvaldības suvenīru ideju izstrādē, esošo suvenīru, amatniecības un reprezentācijas materiālu klāsta papildināšanā; un ja Tev ir: ● profesionālā vai augstākā izglītība vai pēdējie kursi studijās tūrisma nozarē; ● pieredze ar darbu pie mājas lapas un sociālajos medijos (tiks uzskatīta par priekšrocību); ● izpratne par aktualitātēm tūrisma nozarē Valmieras novadā un citviet Latvijā; ● valsts valodas prasme augstākajā līmenī un labas svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas mutiski un rakstveidā; ● prasmes un zināšanas lietvedībā, dokumentu noformēšanā, MS Office, darbā ar biroja tehniku; ● kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, prezentācijas un argumentācijas prasme; korektums attiecībās ar cilvēkiem; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; radoša pieeja problēmsituāciju risināšanā un stresa noturība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • summētais darba laiks; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopijas var iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Tūrisma informācijas konsultanta (-es) amatam ZKAC” līdz 2025.gada 11.aprīlim. Tālrunis papildu informācijai: 28698121. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: TŪRISMA INFORMĀCIJAS KONSULTANTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Bruņinieku iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Tūrisms / Viesnīcas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-04-11 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 28698121

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Tūrisma pārvaldes (turpmāk – Pārvalde) tūrisma informācijas konsultantu (-i) Zilākalna kultūrvēstures un apmeklētāju centrā (turpmāk - ZKAC) (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: ● darboties viesmīlībā Zilākalnā, uzņemot ciemos gan individuālos tūristus, gan tūristu grupas; ● strādāt gan svaigā gaisā ar pērn īpaši pieprasīto tūrisma aktivitāti – sliežu velosipēdiem, gan telpās - ZKAC iepazīstinot viesus ar Zilākalna dažādo piedāvājumu, Virtuālo realitāti un ūdenstorni, vadīt apmeklētāju grupas un individuālās ekskursijas latviešu, angļu un krievu valodā; ● strādāt ar kases aparātu, pārdot biļetes un suvenīrus, gatavot finanšu atskaites; ● veidot un vadīt aizraujošus tūrisma piedāvājumus un tematiskās programmas; ● popularizēt un kopt izpratni apmeklētājiem par industriālo mantojumu tūrismam; un ja Tev ir: ● profesionālā vai augstākā izglītība vai pēdējie kursi studijās tūrisma nozarē; ● pieredze ar darbu pie mājas lapas un sociālajos medijos (tiks uzskatīta par priekšrocību); ● izpratne par aktualitātēm tūrisma nozarē Valmieras novadā un citviet Latvijā; ● valsts valodas prasme augstākajā līmenī un labas svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas mutiski un rakstveidā; ● prasmes un zināšanas lietvedībā, dokumentu noformēšanā, MS Office, darbā ar biroja tehniku; ● kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, prezentācijas un argumentācijas prasme; korektums attiecībās ar cilvēkiem; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; radoša pieeja problēmsituāciju risināšanā un stresa noturība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • summētais darba laiks; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopijas var iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Tūrisma informācijas konsultanta (-es) amatam ZKAC” līdz 2025.gada 11.aprīlim. Tālrunis papildu informācijai: 28698121. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: TŪRISMA INFORMĀCIJAS KONSULTANTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Parka iela 2, Zilaiskalns, Zilākalna pag., Valmieras nov. Darbības joma: Tūrisms / Viesnīcas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-04-11 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 28698121

Mūsu partneri