Valmieras Ziņas

Novembrī notiks inovāciju koprades laboratorija “Meža resursi ilgtspējīgu pakalpojumu radīšanai”; aicina pieteikties pētniekus, uzņēmējus un studentus

Lasīšanas laiks: 3 min

Vidzemes Atvērto inovāciju centrs aicina līdz 22. septembrim pētniekus, uzņēmējus un studentus pieteikties dalībai inovāciju koprades laboratorijā (IKL) “Meža resursi ilgtspējīgu pakalpojumu radīšanai”, kas norisināsies šī gada novembrī, portālu “Valmieras Ziņas ” informēja Vidzemes Augstskolas Komunikācijas grupa.

IKL tēma ir nozīmīga gan meža īpašniekiem, gan tiem uzņēmējiem, kuri vēlas attīstīt arvien jaunus un inovatīvus tūrisma, rekreācijas un kultūras pakalpojumus, gan tiem, kuri meklē starpdisciplinārus risinājumus pakalpojumu attīstīšanai sadarbībā ar IKT nozari, t.sk, virtuālās realitātes risinājumiem, modelēšanas un uzraudzības rīkiem u.c.

Inovāciju koprades laboratorija  ir praktiska metode profesionāli vadītai pētnieku, uzņēmēju un studentu sadarbības veicināšanai. Savienojot pētnieku zināšanas ar uzņēmēju biznesa ekspertīzi un reālās vides izaicinājumiem, kā arī studentu inovatīvo skatījumu, tiks radītas iestrādnes jauniem produktiem, pakalpojumiem, procesiem vai tehnoloģijām.

Latvijas meži un tajos esošie resursi ir viena no galvenajām valsts bagātībām. Produktīvāka, viedāka mežu un to resursu izmantošana ir svarīga tautsaimniecības izaugsmei, tādēļ tiek meklētas arvien jaunas idejas un risinājumi inovatīvai un efektīvai mežu resursu izmantošanai, tai skaitā ilgtspējīgu pakalpojumu radīšanā. Tam būtiska ir dažādu biznesa modeļu pielāgošana, esošu risinājumu un pētniecības iespēju apzināšana, testēšana, ilgtspējas jautājumu aktualizēšana un daudz cita, kā iespējas kopīgi ar pētniekiem meklētu, diskutētu un risinātu laboratorijas pasākumu cikla laikā,” stāsta Vidzemes Atvērto inovāciju centra vadītāja Santa Vītola.

Lai plānotu pasākuma norisi, interesenti aicināti pieteikties:

Koprades process norisināsies gan tiešsaistē, gan klātienē. Pirmā dalībnieku tikšanās un iepazīšanās notiks 1. novembrī tiešsaistē (līdz 2 stundām). Tai sekos tikšanās klātienē Vidzemes Augstskolā Valmierā 8. novembrī un 22. novembrī. Piedalīšanās pasākumā ir bez maksas.

Ieguvumi uzņēmējiem no dalības IKL: praktiska pieredze kā risināt uzņēmējdarbības izaicinājumus kopā ar pētniekiem un studentiem; risinājumu koncepcijas vai gatavi risinājumi identificētai problēmai; iespēja paskatīties uz sava uzņēmuma darbībām no dažādām perspektīvām; jauni kontakti tālākai sadarbībai ar citiem uzņēmējiem, pētniekiem un studentiem.

Ieguvumi pētniekiem no dalības IKL: padziļinātāka izpratne par dažādu tautsaimniecības jomu problemātiku un tās ietekmējošajiem faktoriem; padziļinātāka izpratne par sava pētniecības virziena nozīmi, nepieciešamību un praktisko lietojamību; iespēja nostiprināt sava līdzšinējā pētnieciskā darba vērtību potenciālo sadarbības partneru acīs; jaunas idejas nākotnes pētījumiem; paplašināts kontaktu loks gan zinātnes, gan uzņēmējdarbības vidē.

Ieguvumi studentiem no dalības IKL: pieredze sadarbības veidošanā ar pētniekiem un uzņēmējiem; jauni kontakti tālākai sadarbības veidošanas gan ar pētniekiem, gan ar uzņēmējiem, gan ar citiem studentiem; iespēja lietot un testēt savas zināšanas jaunā kontekstā un formātā.

Inovāciju koprades laboratoriju organizē Vidzemes Atvērto inovāciju centrs, atbalsta Valmieras novada pašvaldība un Eiropas Universitāte E³UDRES².

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri