Valmieras Ziņas

5 galvenās priekšrocības kredītu apvienošanai

Lasīšanas laiks: 4 min

Var būt situācija, kad vienlaicīgi ir aktīvi vairāki kredīti pie dažādiem aizdevējiem – tas var ne tikai apgrūtināt parādsaistību pārvaldību, bet arī var atklāties, ka kredītu nosacījumi ir neizdevīgi, kā rezultātā rodas pamatīgs finanšu slogs un tiek pamatīgi pārmaksāts. Šādā situācijā noderīgs risinājums var būt kredītu apvienošana, kas, kā iespējams nojaust pēc pakalpojuma nosaukuma, paredz vairāku kredītu apvienošanu vienā. Vairāk par to, kas ir kredītu apvienošana, kādās situācijās tā var būt noderīga un kādas ir tās galvenās priekšrocības, lasiet šī raksta turpinājumā!

Kas ir kredītu apvienošana?

Kredītu apvienošana (pārkreditācija, refinansēšana, restrukturizācija) ir finanšu pakalpojums, kas paredz vairāku kredītu apvienošanu vienā, ilgtermiņa aizdevumā. Kad tiek veikta kredītu apvienošana, starp aizdevēju un aizņēmēju tiek slēgts jauns līgums ar jauniem aizdevuma nosacījumiem. Apvienojot kredītus, turpmāk aizņēmējam jāveic tikai viens ikmēneša kredītmaksājums aizdevējam, ar kuru noslēgts līgums.

Lai pieteiktos kredītu apvienošanai, nepieciešams aizpildīt pieteikuma formu aizdevēja mājaslapā. Lai pieteikums tiktu apstiprināts, tāpat kā jebkura aizdevuma gadījumā aizņēmējam jāatbilst vairākiem aizdevēja nosacījumiem. Tas, cik un kādus kredītus iespējams apvienot, atkarīgs no izvēlētā aizdevēja, tomēr vairumā gadījumā aizdevēji piedāvā apvienot līdz 10 kredītiem: ātros kredītus, patēriņa kredītus, auto kredītus u.c.

Kādās situācijās kredītu apvienošana var būt noderīga?

Kredītu apvienošana var būt noderīga sekojošās situācijās:

  • Radušās finansiāla rakstura problēmas, kas apgrūtina aktīvo kredītu atmaksu;
  • Vairāku kredītu pārvaldīšana kļuvusi sarežģīta;
  • Tiek secināts, ka kredītu apvienošana var piedāvāt izdevīgākus nosacījumus nekā tie ir katram aktīvajam kredītam atsevišķi.

Varētu likties, ka kredītu apvienošana piemērota tikai situācijā, kad jau radušās finansiālas problēmas, tomēr vislabāk problēmas risināt uzreiz, kamēr tās vēl nav pāraugušas nopietnās problēmās, kas apgrūtina finansiālās iespējas un dzīves labklājību kopumā. Vajadzības gadījumā kredītu apvienošanai ieteicams pieteikties pēc iespējas ātrāk – jau tad, kad radušās bažas par to, ka drīzumā varētu rasties grūtības atmaksāt aktīvos kredītus.

5 galvenās priekšrocības kredītu apvienošanai

Ērtāka parādsaistību pārvaldība

Vairāku aktīvu kredītu pārvaldība var būt izaicinoša, jo papildu kredītmaksājumiem nepieciešams veikt citus svarīgus maksājumus, turklāt var atšķirties ne tikai ikmēneša kredītmaksājuma apjoms, bet arī aizdevēja konts, maksājuma datums, maksājuma mērķis un citas detaļas. Savukārt tas rada risku, ka kāds no kredītmaksājumiem var tikt veikts neprecīzi vai aizmirsties, tādējādi novedot pie maksājuma kavējuma un iedzīvojoties pamatīgās finansiālās problēmās. Tā kā pēc kredītu apvienošanas aizņēmējam turpmāk jāveic tikai viens ikmēneša kredītmaksājums vienam aizdevējam, parādsaistību pārvaldība tiek ievērojami atvieglota.

Mazāks ikmēneša kredītmaksājums

Kā jau minējām, kad tiek veikta kredītu apvienošana, starp aizdevēju un aizņēmēju tiek noslēgts jauns aizdevuma līgums ar jauniem aizdevuma nosacījumiem, t.sk. jaunu atmaksas termiņu. Kredītu apvienošana paredz, ka kredīti tiek apvienoti ilgtermiņa aizdevumā, savukārt garāks atmaksas termiņš nozīmē mazāku ikmēneša maksājumu. Tādējādi pēc kredītu apvienošanas ikmēneša budžetam būs mazāks slogs. Tomēr atgādinām, ka garāks atmaksas termiņš nozīmē arī to, ka tiek samaksāts vairāk attiecībā uz procentiem, tādēļ piemērotāko atmaksas termiņu iesakām izvēlēties saskaņā ar esošo finansiālo situāciju!

Labāka procentu likme

Kā jau minējām, kad tiek veikta kredītu apvienošana, starp aizdevēju un aizņēmēju tiek noslēgts jauns aizdevuma līgums ar jauniem aizdevuma nosacījumiem, t.sk. jaunu procentu likmi. Vairumā gadījumu pēc kredītu apvienošanas procentu likme ir labāka nekā katram kredītam atsevišķi, savukārt labāka procentu likme nozīmē mazāku kopējo atmaksājamo summu. Procentu likme var samazināties pat 5 – 10 reizes!

Sirdsmiers

Vairāki aktīvi kredīti var novest ne tikai pie pamatīga budžeta sloga, kavētiem kredītmaksājumiem un finansiālām problēmām, bet arī radīt pamatīgu uztraukumu, jo, kad rodas problēmas godprātīgi atmaksāt kredītu, tiek uzsākts piedziņas process. Tā kā kredītu apvienošana paredz mazāku ikmēneša kredītmaksājumu, tādējādi mazinot ikmēneša budžeta slogu, tā var palīdzēt izvairīties no nepatīkamām sekām un nodrošināt mierīgu kredītu atmaksas procesu.

Iespēja parūpēties par kredītvēsturi un uzlabot to

Kredītvēsture ir viens no svarīgākajiem, ja pat ne svarīgākais faktors, ko pirms līguma noslēgšanas ņem vērā un izvērtē ne tikai aizdevēji, bet arī dažādi pakalpojumu sniedzēji, piemēram, pārdevēji, izsniedzot preces līzingā. Lai vajadzības gadījumā varētu saņemt sev vēlamo pakalpojumu/iegādāties preci līzingā un varētu diskutēt par draudzīgākiem darījuma nosacījumiem, svarīgi, lai kredītvēsture ir pozitīva. Tā kā kredītu apvienošana atvieglo parādsaistību pārvaldību, tā var palīdzēt izvairīties no kredītmaksājumu kavēšanas, tādējādi palīdzot saglabāt kredītvēsturi pozitīvu un vajadzības gadījumā arī uzlabot to.

Kredītu apvienošana un citi finanšu pakalpojumi dažādām situācijām un vajadzībām pieejami pie Latkredits – ienāciet un noskaidrojiet savas iespējas! Sagatavosim Jums individuālu piedāvājumu, kas ļaus īstenot gan mazākas, gan lielākas ieceres. Tomēr atgādinām, ka ikviens aizdevums ir nopietnas saistības, tādēļ sākumā rūpīgi izvērtējiet savas iespējas aizdevumu godprātīgi atmaksāt!

 

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā dārznieku/-ci uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • rūpēties par Pārvaldes publisko teritoriju apstādījumiem: • veikt apstādījumu ierīkošanu, kopšanu, atjaunošanu; • piedalīties dekoratīvo augu, koku un krūmu stādīšanā, kopšanā, formēšanā; • uzraudzīt teritorijas kopšanas darbu kvalitāti; • sniegt teritorijas labiekārtošanas priekšlikumus; ja Tev ir: • pamata vai vidējās pakāpes profesionālā izglītība dārzkopībā; • labas latviešu valodas zināšanas; • zināšanas par ainavas ierīkošanas arhitektūru, plānošanu, augu stādīšanu; • darba pieredze parka dārznieka, dārzkopības jomā; • prasme organizēt savu darbu; • kompetences: spēja strādāt komandā, precīzi, ar iniciatīvu un augstu atbildības sajūtu, labām komunikācijas un saskarsmes prasmēm; • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 763 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 803 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, ar norādi „Pieteikums dārznieka/-ces amatam”, līdz 2024.gada 27.septembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.   Profesija: DĀRZNIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-09-27 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Tūrisma pārvaldes (turpmāk – Pārvalde) tūrisma informācijas konsultantu (-i) Skaņākalna apmeklētāju centrā (turpmāk - SAC) (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: ● darboties viesmīlībā Mazsalacā un Skaņākalna dabas parkā, uzņemot ciemos gan individuālos tūristus, gan tūristu grupas; ● strādāt dabas parka “Salacas ieleja” teritorijā un rūpēties par SAC darbību; ● klātienē, pa telefonu un e-pastā sniegt informāciju un konsultācijas par Valmieras novada tūrisma piedāvājumu, SAC piedāvājumu, pārdot iebraukšanas caurlaides, amatnieku izstrādājumus un suvenīrus; ● sagatavot finanšu un statistikas atskaites; ● veidot SAC sociālo mediju saturu un nodrošināt aktuālās informācijas ievietošanu SAC mājaslapā; ● nodrošinot kvalitatīvu klientu servisu latviešu valodā un svešvalodās; ● iesaistīties Pašvaldības suvenīru ideju izstrādē, esošo suvenīru, amatniecības un reprezentācijas materiālu klāsta papildināšanā; un ja Tev ir: ● profesionālā vai augstākā izglītība vai pēdējie kursi studijās tūrisma nozarē; ● valsts valodas prasme augstākajā līmenī un labas svešvalodas (angļu valodas) zināšanas; ● spējas komunicēt un apkalpot gan klātienē, gan attālināti apmeklētāju grupas un individuālos ceļotājus latviešu un citās valodās; ● izpratne par aktualitātēm tūrisma nozarē Valmieras novadā un citviet Latvijā; ● pieredze ar darbu pie mājas lapas un sociālajos medijos (tiks uzskatīta par priekšrocību); ● prasmes un zināšanas lietvedībā, dokumentu noformēšanā, MS Office, darbā ar biroja tehniku; ● kompetences: augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi izpildīt uzdevumus un korektums attiecībās ar cilvēkiem; radoša pieeja problēmsituāciju risināšanā un labas stresa noturība; mēs piedāvājam: ● darba vietu Mazsalacā, Valmieras novadā; ● dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; ● summēto darba laiku ar pamatalgu pārbaudes laikā 974 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1025 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi “Tūrisma informācijas konsultants/-e SAC” līdz 2024.gada 27.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 28698121. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: TŪRISMA INFORMĀCIJAS KONSULTANTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Mazsalaca, Valmieras nov. Darbības joma: Tūrisms / Viesnīcas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-09-27 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 28698121

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv/lv/personals VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Algas nodokļu daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku) Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā. Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas nodokļu normatīvajos aktos; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja Tev ir kāda no šīm īpašībām vai prasmēm, mēs Tevi gaidām Algas nodokļa daļā: proti argumentēt un pamatot savu viedokli; esi nosvērts, komunikabls un atvērts jautājumiem; atbildības sajūta, precizitāte, disciplinētība un līdzsvarotība; pārzini vai interesē kā notiek process kādā no nozarēm, piemēram, būvniecības nozarē, mazumtirdzniecībā, ražošanas nozarē, sabiedriskajā ēdināšanā, pakalpojuma sniegšanā; spēj saskatīt likumsakarības, analizēt un aprakstīt iegūto informāciju; proti strādāt ar datoru un programmām; labprāt dodies ārpus darba vietas; jūties droši svešā vietā un spēj runāt ar jebkuru personu. Tev ikdienā būs šādi pienākumi: Jākomunicē ar nodokļu maksātājiem kā klātienē vai attālināti, tā rakstiski. Jārīko un jāpiedalās klātienes un attālinātajās tikšanās ar nodokļu maksātājiem. Jāveic nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apmeklēšana/novērošana. Jāgatavo pieprasījumi nodokļu maksātājiem, kredītiestādēm, valsts un pašvaldību institūcijām. Jāstrādā ar programmām un informācijas sistēmām. Jāvērtē grāmatvedības reģistri un dokumenti. Jāanalizē iegūtā un apkopotā informācija. Jāapraksta rezultāti, gatavojot nodokļu rēķinus un lēmumu projektus. Jāsadarbojas ar kolēģiem. Mēs piedāvājam: Stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1483 līdz 1719 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1521 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; Tev būs sociālās garantijas. Apdrošināšanas polisi. Brīvas papildus dienas (papildatvaļinājuma dienas). Iespēju strādāt daļēji attālināti. Labas izaugsmes iespējas. Ieguldīt savas zināšanas un prasmes. Tavs darbs būs novērtēts no kolēģu un vadības puses. Ātri apgūt darba pienākumus. Teicamu kolektīvu. Elastīgu un ērtu darba laiku. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi. Ierēdņa dienesta vieta: Beātes iela 49, Valmiera. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_AND_GNI_Valmiera_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122627; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121490. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-10-02 Kontaktpersona: . .

Mūsu partneri