Valmieras Ziņas

SIA “ZAAO” ievieš jauno klientu portālu drošākai un ērtākai lietošanai

Lasīšanas laiks: 2 min

SIA “ZAAO” piedāvā jaunu klientu portālu, kas izstrādāts, lai uzlabotu lietotāju pieredzi, nodrošinot lielāku datu drošību un plašāku, daudz ērtāku pakalpojumu klāstu un informācijas apmaiņas risinājumus, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA “ZAAO” Sabiedrisko attiecību vadītāja Dina Lukaševiča-Lāce.

Mūsdienu pasaulē datu drošība ir prioritāte, tāpēc lielas izmaiņas skārušas tieši autorizēšanos portālā. Katrs lietotājs var autorizēties tikai ar savu izvēlēto autorizācijas līdzekli – eParaksts, mobile eParaksts, Smart-ID, SEB, Swedbank, Luminor, Citadele – , nodrošinot, ka piekļuve datiem ir tikai pašam klientam. Taču, ja klients vēlas piešķirt piekļuvi saviem sadarbības līguma datiem, piemēram, ģimenes loceklim vai grāmatvedim, tas portālā ir iespējams, apstiprinot personu sadaļā “Lietotāji”.  Papildlietotājam nav jābūt ZAAO klientam.

Jaunais ZAAO portāls klientiem.zaao.lv piedāvā plašu funkciju klāstu, lai nodrošinātu maksimālu ērtību tā lietotājiem un informāciju par sadarbību ar ZAAO. Portālā ir pieejams atkritumu konteineru izvešanas grafiks, kurā redzami visi izvešanas datumi saskaņā ar noslēgto līgumu. Lietotāji var lejupielādēt gada kalendāru vai izvēlēties kādu no trīs kalendāra skatiem. Papildus tam katrs var apskatīt datus par izvesto atkritumu daudzumu un veidiem, kā arī pārvaldīt savus līgumus. Portālā ir iespēja pieteikt jaunus pakalpojumus, atteikt vai mainīt atkritumu konteineru tukšošanas grafiku, kā arī pieteikt konteinera mazgāšanu, nomaiņu vai noņemšanu. Par visām  funkcijām, kas pieejamas portālā,  klienti var iepazīties sadaļā  “Lietošanas instrukcija”.

Ērtāka un ātrāka kļuvusi rēķinu apskate un apmaksa tiešsaistē. Lietotāji var viegli pārskatīt rēķinus, apskatīt to statusu un veikt maksājumus. Iespējams arī veikt klienta izvēlētas summas avansa maksājumu.

Daudz ērtāka pakalpojumu pieteikšana kļuvusi arī tiem, kam nav noslēgts līgums ar ZAAO. Tīmekļvietnē www.zaao.lv sadaļā “Pieteikt pakalpojumu vai kļūt par klientu” ikviens var izvēlēties dažādus ZAAO pakalpojumus, piemēram, lielgabarīta atkritumu izvešanu, būvniecības atkritumu un nolietotas elektronikas izvešanu. Šiem klientiem jāveic pieteiktā pakalpojuma priekšapmaksa, savukārt klientiem ar noslēgtu līgumu ir iespēja izvēlēties starp priekšapmaksu vai apmaksu pie kārtējā rēķina. Piedāvātie pakalpojumi, kurus lietotājs var izvēlēties, ir klasificēti atbilstoši klienta norādītajai adresei.

Lai arī jaunā platforma nodrošina plašu funkciju klāstu, dažkārt var rasties nestandarta situācijas, kuras nevar atrisināt tiešsaistē. Tādā gadījumā klientiem vienmēr ir iespēja sazināties ar ZAAO klientu centru, kur uzņēmuma speciālisti sniegs nepieciešamo palīdzību un atbalstu.

Darbības sākuma posmā īpaši nozīmīgas ir klientu atsauksmes un novērojumi, kas ļauj pilnveidot un attīstīt portālu. Lai viegli dalītos ar novērotajām nepilnībām vai ieteikumiem, portālā ir pieejama poga “Ziņot par portāla darbības problēmām”. Ja rodas neskaidri jautājumi,  ZAAO aicina sazināties, rakstot uz e-pasta adresi zaao@zaao.lv.

Jaunais klientu portāls padarīs sadarbību ar ZAAO vēl ērtāku un elastīgāku. Paldies par līdzdalību un atbalstu!

SIA “Valmieras Olimpiskais centrs” Viesnīca „Sports Hotel” aicina pievienoties savai komandai  BROKASTU VIESMĪLI uz noteiktu laiku līdz 31.08.2025. Galvenās prasības klandidātiem: augsta atbildības izjūta un precizitāte darbā; uzturēt tīru un kārtīgu darba vidi un aprīkojumu; higiēnas un paškontroles normu ievērošana un to kontrolēšana; spēja patstāvīgi plānot savu darba laiku; labas latviešu valodas zināšanas; pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību. Amata apraksts: plānot un organizēt viesu apkalpošanu brokastīs; organizēt pasūtījumu izpildi; pagatavot un sagatavot brokastu produkciju; nodarboties ar viesu uzņemšanu; pasūtīt produktus un citus materiālus, kontrolēt to izlietošanu un uzgalbāšanu; piedalīties saimniecības struktūrvienības darba organizēšanā; brokastu zāles un virtuves sagatavošana brokastīm. Piedāvājam: pilnas slodzes darbu; draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu; stabilu atalgojumu un sociālās garantijas; atalgojums: stundas tarifa likme pārbaudes laikā 4,65 EUR/h, pēc pābaudes laika 5.00 EUR/h (pirms nodokļu nomaksas); summēto darba laiku, darbu maiņās (06.00-14.30); dažāda veida “bonusus” pēc pārbaudes laika; darba vieta: viesnīca "Sports Hotel", Vaidavas iela 15, Valmiera, Valmieras novads. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt uz e-pastu – egita.kise@sportshotel.lv līdz 30.04.2025. Tiks izskatīti tikai tie pieteikumi, kuros būs gan CV, gan motivācijas (pieteikuma) vēstule. Informācija par piedāvāto amatu pa tālruni +371 25464433 Kontaktpersona Egita Ķīse, Informācija par viesnīcu www.sportshotel.lv Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis SIA “Valmieras Olimpiskais centrs”, reģistrācijas Nr. 54103025871, adrese: Čempionu iela 2, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Profesija: VIESMĪLIS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Vaidavas iela 15, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ēdināšana / Pārtikas rūpniecība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-04-30 Kontaktpersona: Egita Ķīse

Mūsu partneri