Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīca veic mūsdienīgus uzlabojumus klientu zvanu centrā

Lasīšanas laiks: 2 min

Vidzemes slimnīca dienā saņem un apstrādā aptuveni 500 klientu zvanu. Slimnīcas klientu vadības stratēģiskais mērķis ir veicināt pacientu pieredzes uzlabošanu un apkalpošanas efektivitāti, tostarp palielinot procesu automatizācijas ietekmi tieši zvanu centrā. Tāpēc tuvāko nedēļu laikā tiks ieviesti vairāki būtiski uzlabojumi zvanu centra darbībā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Vidzemes slimnīca” Sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste Agnija Upīte.

“Mūsu mērķis ir nodrošināt klientiem izcilu apkalpošanu un būt atbalstam brīdī, kad viņi meklē palīdzību, lai pierakstītos uz kādu izmeklējumu vai noskaidrotu informāciju par tuvinieka stacionēšanu. Mēs vēlamies, lai mūsu klienti jūtas droši, gaidīti un saņem atsaucību tai brīdī, kad griežas klientu centrā ar kādu, varbūt pat neatrisināmu, jautājumu,” norāda Inese Jurdže, Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja.

Jaunie uzlabojumi klientu zvanu centrā jau ir stājušies spēkā. Būtiskākās izmaiņas, kas ir jāņem vērā, ir saistītas ar brīdi, kad klientu savieno ar Vidzemes slimnīcas zvanu centru. Tai brīdī ikvienam uzmanīgi ir jānoklausās automātiskā operatora sniegtās atbildes, lai izvēlētos opciju, ar ko tālāk viņš tiks savienots – pirmā zvana poga ir jānospiež tad, ja klients vēlas veikt pierakstu kādai no ārstu konsultācijām vai diagnostisko izmeklējumu, otrā zvana poga ir jāizvēlas, ja klients vēlas pieteikties rehabilitācijas pakalpojumiem, trešā zvana poga savieno ar Neatliekamo medicīnisko palīdzības un pacientu uzņemšanas nodaļu, ceturtā zvana poga ir jāizvēlas gadījumā, ja iepriekš neviena no izvēlēm nav bijusi nepieciešamā jeb tā iekļauj informāciju par citiem jautājumiem. Svarīgi ikvienam atcerēties, ka zvanu centrs strādā katru darba dienu no plkst. 8:00 līdz 17:00. Jau tagad klienti aktīvi tiek aicināti arī izmantot pierakstu atteikumu funkciju, ja rodas tāda nepieciešamība. Pieraksta atteikuma poga atrodas Vidzemes slimnīcas mājas lapas pirmajā atvērumā, augšējā joslā. Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļa aicina klientus izmantot šo opciju, lai dotu iespēju citiem pacientiem saņemt nepieciešamo izmeklējumu vai konsultāciju.

Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Inese Jurdže norāda, ka Klientu vadības stratēģiskais mērķis ir palielināt attālināto pakalpojumu e-vides un procesu automatizācijas ietekmi, izmantojot robotizāciju procesos, atzvanos un atgādinājumos par pierakstiem. Lai slimnīca izvērtētu klientu apkalpošanas kvalitātes rādītājus, visi saņemtie zvani tiks ierakstīti. Veiktie uzlabojumi noteikti tiek īstenoti ar mērķi rūpēties par klientiem un veidot uz sadarbību orientētu saskarsmi.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SAS "Manpower Lit" filiāle "Manpower Lit" darbā iekārtošanās pakalpojumu sniedzējs IQOS Latvija aicina darbā Reģionālo konsultantu/-i Valmierā(uz noteiktu laiku) Ja Tev piemīt: Vēlme uzrunāt un apkalpot klientus, rast vispiemērotākos risinājumus Vēlme prezentēt IQOS produkciju Pozitīva attieksme, drosme un neatlaidība darbā ar klientiem Interese par uzņēmuma produktiem, nozares tirgus tendencēm un klientu atsauksmēm Spēja strādāt komandā, vēlme mācīties un attīstīties Precizitāte un atbildība Prasme būt aktīvam un uz rezultātu orientētam Labas latviešu valodas un komunikācijas prasmes Labas iemaņas darbā ar datoru un MS Office Iepriekšēja pieredze pārdošanas un klientu apkalpošanas jomā (vēlama) B kategorijas autovadītāja apliecība (vēlama) Mēs piedāvājam: Kļūt par plaši pazīstama inovatīva produkta ekspertu Pozitīvu darba vidi un saliedētu komandu, komandas veidošanas pasākumus Elastīgu darba grafiku Izaugsmes iespējas Ievadapmācības un iespēju regulāri papildināt zināšanas par produktiem Atalgojumu: stundas likmi 9.50 EUR pirms nodokļu nomaksas, piemaksas atbilstoši darba rezultātiem Mobilu darba vietu Valmierā un Valmieras apkārtnē, kā arī iespējami komandējumi Latvijā Piesakies šeit: https://directch.com/RomaFrontEnd?id=cda89a8a-c428-420e-be60-90b566df124e&source=Cits Tālrunis uzziņām: 67852920 e-pasts: riga@manpower.lv Profesija: KONSULTANTS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-10-05 Kontaktpersona: riga@manpower.lv

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras 5.vidusskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā apkopēju (1,0 likmes 40 stundas nedēļā). Darba vietas adrese: Raiņa iela 3, Valmiera, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • uzturēt un rūpēties par Iestādes tīrību un kārtību; • uzkopt ar rokām Iestādes telpas (gaiteņi, tualetes, darba kabineti u.c.) saskaņā ar higiēnas prasībām un telpu uzkopšanas plānu; • mazgāt grīdas, stiklotas virsmas, mazgāt logus un to rāmjus, palodzes, slaucīt putekļus no dažādām virsmām, apkopt telpaugus; • iztukšot atkritumu tvertnes; un ja Tev ir: • vispārējā vidējā izglītība vai profesionālā izglītība; • valsts valodas prasme atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: augsta pienākuma apziņa; pozitīva un atbildīga attieksme pret darbu; spēja patstāvīgi un rūpīgi strādāt; augsta saskarsmes kultūra; mēs piedāvājam: • atalgojumu 700 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi; • atsaucīgu kolektīvu. Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli un izglītības dokumenta kopiju gaidīsim līdz 2024.gada 20.septembrim e-pastā:v5vadm@valmiera.edu.lv. Tālrunis informācijai: 64222443, 28607167. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: APKOPĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Raiņa iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-09-20 Kontaktpersona: v5vadm@valmiera.edu.lv 64222443

SIA „Firma Madara’89”- viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi darbojas, pārtikas mazumtirdzniecībā piedāvā darbu MAIŅAS VADĪTĀJAM ( - ai) veikalā „top!” Strenčos, Valkas ielā 2. Galvenie darba pienākumi: • Pārtikas un nepārtikas preču tirdzniecība; • Preču pieņemšana, pasūtīšana, uzskaite, izvietošana tirdzniecības zālē; • Preču realizācijas termiņu, marķējuma, kvalitātes, uzglabāšanas apstākļu un atbilstošas temperatūras kontrole; • Veikala darba organizēšana. Prasības kandidātiem: • Vidējā vai vidējā speciālā izglītība; • Pieredze pārtikas tirdzniecībā; • Datorzināšanas (MS Office); • Pārzināt tirdzniecību reglamentējošos dokumentus; • Organizatora spējas; • Precizitāte, augsta atbildības sajūta. Piedāvājam: • Veselības apdrošināšana; • Papildus sociālās garantijas pēc nostrādāta gada; • Svētku dāvanas; • Atmaksātus papildatvaļinājumus; • Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas; • Mūsdienīgu darba vidi; • Darba alga no EUR 820-1000 (bruto); • Darba laiks maiņās no plkst. 8.00-22.00. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv, ar norādi – maiņas vadītājs STRENČOS vai pieteikties personīgi,vai WhatsApp tel.nr. +371 29 906 049. Profesija: VECĀKAIS PĀRDEVĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valkas iela 2, Strenči, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-09-20 Kontaktpersona: CV sūtīt: cv@madara89.lv vai WhatsApp vai zvanot pa mob.tel.nr. 29906049 Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri