Lasīšanas laiks: 4 min
Sīvas konkurences un ekonomisko izaicinājumu apstākļos ikviens bizness meklē iespējas, kā efektivizēt ikdienas darbu un komunikāciju ar klientiem, tā paaugstinot savu konkurētspēju.
Mūsdienās digitālo iespēju pamatā ir stabils tīkla pārklājums un ātrs internets, ko arvien attīsta IKT pakalpojumu sniedzējs “Bite”, uzņēmumiem piedāvājot izmantot arī 5G tehnoloģijas iespējas. Kā uzņēmumi ikdienas darbā un komunikācijā ar klientiem izmanto “Bite” nākamās paaudzes tīklu?
Ikdienā jaudīgais “Bite” tīkls nodrošina ne tikai kvalitatīvus mobilos sakarus un zibenīgu internetu, bet arī virkni IKT risinājumu privāto uzņēmumu un valsts sektoram.
Augstas kvalitātes telefonsarunas ar VoLTE tehnoloģiju “Bite” tīklā
Gadu no gada īsziņu sūtīšana kļūst par mazāk populāru saziņas veidu, tikmēr balss sakari un zvanu veikšana nav zaudējusi savu aktualitāti, nodrošinot cilvēcisku, personīgu kontaktu kā darbinieku vidū, tā komunikācijā ar klientiem. Zvanu nodrošināšana ir viena no mobilo sakaru tīkla prioritātēm, tāpēc, attīstoties tehnoloģijām, tā tiek nemitīgi pilnveidota. Piemēram, nodrošinot jaunākās paaudzes balss sakaru iespējas, šogad “Bite” tīklā visā Latvijā ir ieviesta VoLTE tehnoloģija, kas piedāvā augstāku balss un video zvanu kvalitāti, kā arī būtiski ātrāku zvana savienojuma laiku. Proti, VoLTE ir modernākā zvanu veikšanas tehnoloģija 4G tīklā, kas nodrošina augstāku skaņas kvalitāti telefonsarunas laikā, nodrošina interneta lietošanas iespējas zvana veikšanas brīdī un līdz pat 3 reizēm ātrāku savienojumu ar sarunas adresātu.
“Viedais zvanu pārvaldnieks” liela ienākošo zvanu skaita administrēšanai
Viena no nepatīkamākajām situācijām, ar kuru nevēlas saskarties neviens klients, ir brīdis, kad pakalpojumu sniedzējs viņam neatzvana vai neatbild, lai atrisinātu kādu būtisku jautājumu. Cenšoties saglabāt augstu klientu servisu, liela ienākošo zvanu skaita administrēšana var būt kritisks izaicinājums ikvienam uzņēmumam. Šī iemesla dēļ “Bite” mobilo sakaru tīkls nodrošina IKT risinājuma “Viedais zvanu pārvaldnieks” darbību. Tas ir risinājums, ko uzņēmumi aktīvi izmanto, lai pārvaldītu un organizētu visa uzņēmuma komunikāciju ar klientiem gan no mobilajiem, gan fiksētajiem tālruņu numuriem. Piemēram, “Viedais zvanu pārvaldnieks” sniedz iespēju novirzīt ienākošos zvanus pie atbilstošajiem darbiniekiem, pārvirza zvanus balss pastam vai konkrētiem telefona numuriem, kā arī kārto tos rindā, nodrošina zvanu ierakstīšanu un uzglabāšanu FTP serverī u.tml. Tā faktiski ir iespēja uzņēmumiem ne vien organizēt klientu apkalpošanu, nodrošinot augstu servisu, bet arī analizēt klientu apkalpošanas kvalitāti.
Aizsargāts e-pasts un droša datu uzglabāšana mākoņpakalpojumos
E-pasti joprojām ir būtiska jebkuras biznesa komunikācijas platformas sastāvdaļa, lai izsūtītu informatīvus ziņojumus, reklāmas piedāvājumus un citus paziņojumus, pievienojot arī pielikumus, piemēram, prezentācijas vai ērtāk izsekojamas saites uz produktiem un pakalpojumiem. Īpaši aktuāli ir personalizēti e-pasta ziņojumi, kas ir efektīvs veids veiksmīgu attiecību uzturēšanai ar klientiem.
Taču sensitīvu datu, komercinformācijas u.c. īpaši aizsargājamas informācijas nonākšana trešo personu, t.sk. kibernoziedznieku rokās, ir risks, no kura vēlas izvairīties ikviens bizness.
Tādēļ uzņēmumiem ir iespēja šādas informācijas drošību uzticēt ārpakalpojumu sniedzējiem, piemēram, izvēloties “Bite” piedāvāto risinājumu e-pastu izvietošanai un uzturēšanai, kas garantē ērtu piekļuvi neierobežotam e-pasta kontu skaitam un to lietošanu no dažādām ierīcēm jebkurā pasaules vietā, saglabājot augstu datu drošību un konfidencialitāti. “Bite” uzņēmuma e-pasta sistēmu izvieto drošā un modernā datu centrā un nodrošina tehnisko atbalstu visu diennakti bez brīvdienām.
Domājot par datu un informācijas drošību, arvien vairāk cilvēki izvēlas mākoņpakalpojumus, uzņēmumam svarīgos datus uzglabājot virtuālā serverī. “Bite” mākoņpakalpojumi sniedz iespēju uzglabāt uzņēmuma datus drošā un modernā vidē, kas pieejama neatkarīgi no atrašanās vietas, kā arī saņemt profesionālu tehnisko atbalstu jebkurā dienā un laikā.
Operatīvs atbalsts saziņas platformās
Lai gan ikdienas saziņa biznesa vidē tiek lielākoties organizēta ar e-pastu sarakstēm, dinamiskie darba procesi ir radījuši nepieciešamību pēc vēl operatīvākas informācijas apmaiņas. Tāpēc tādu plašai auditorijai pieejamu saziņas platformu kā “WhatsApp”, “Signal”, “Facebook Messenger” u.c. izmantošana ir populāra ne vien kolēģu starpā, bet arī uzņēmumu komunikācijā ar klientiem. Lielākos ieguvumus šo platformu izmantošanā saskata tieši mazo un vidējo uzņēmumu segments, ņemot vērā, ka pašu lietotņu izmantošana ir bez maksas gan klientam, gan uzņēmumam, tikmēr “Bite” mobilie sakari nodrošina to pieejamību no jebkuras vietas pasaulē. Gādājot par ierīču aizsardzību, uzņēmums var aprīkot darbinieku telefonus ar
“Bite” drošības pakalpojumu “Antivīruss+”, kas katru mēnesi novērš vairākus miljonus drošības risku. Tā būs papildu aizsardzība gan uzņēmumam, gan klientiem, piemēram, novēršot gadījumus, kad no darbinieka “WhatsApp” nosūtās inficiētas saites, paziņojumi klientiem.
Video zvanu iespējas attālinātai komunikācijai
“Bite” tīkls nemitīgi attīstās, kas ir būtiski arī video zvanu plānošanai, organizējot attālinātas tikšanās un prezentācijas ar klientiem. Piemēram, efektīva un ērta saziņas platforma ir “Microsoft Teams”, kas nodrošina plašas videokonferenču iespējas un kopumā ir daudzpusīgs darba organizēšanas rīks, sekmējot komunikāciju, sadarbību un produktivitāti darba vietā. Šajā platformā ir iespēja tūlītēji apmainīties ar failiem un ziņojumiem darbinieku starpā, plānot sapulces, izmantojot vienotu kalendāru, kopīgi rediģēt dokumentus, plānot darbus, apmācības, kā arī tas kopumā nodrošina datu drošību un labu pārvaldību.