Valmieras Ziņas

MK atbalsta Covid-19 infekcijas izplatības pārvaldības likuma atcelšanu

Lasīšanas laiks: 2 min

Otrdien, 5. septembrī, Ministru kabinets atbalstīja virzīt Saeimā izskatīšanai likumprojektu “Par Covid-19 infekcijas izplatības pārvaldības likuma atzīšanu par spēku zaudējušu”. Likumprojekts paredz vairākas Covid-19 izplatības pārvaldības likumā (turpmāk – Likums) izmantotās normas, kuru pieņemšana un darbība ir pozitīvi ietekmējusi procesus sabiedrībā un attiecīgajā nozarē, piemēram, iespēja saņemt pakalpojumus un komunicēt ar valsts iestādēm attālināti, izmantojot e-rīkus, atstāt spēkā līdz pārejas posma beigām vai līdz brīdim, kad tās tiks integrētas attiecīgās nozares tiesību aktos, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Tieslietu ministrijas Komunikācijas departamenta sabiedrisko attiecību speciāliste Evija Rimšāne.

Jau iepriekš vairākos normatīvajos aktos ir izdarīti grozījumi, piemēram, Izglītības likumā, Invaliditātes likumā, Administratīvā procesa likumā, Vārda, uzvārda un tautības ieraksta maiņas likumā, mazinot administratīvo slogu iedzīvotājiem, saglabājot Likumā ietvertās normas.

Paredzēts arī turpmāk, piemēram, par visiem Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra vestajos reģistros reģistrējamajiem tiesību subjektiem un juridiskajiem faktiem informāciju iesniegt tikai elektroniski, vai sūtot pa pastu. Savukārt, ja likumā noteikts, ka personas paraksts uz Uzņēmumu reģistram iesniedzamā dokumenta (pieteikuma, pieteikumam pievienojama vai cita dokumenta) apliecināms notariāli, šī prasība tiek izpildīta, ja parakstu apliecinājis zvērināts notārs vai, ja dokuments sastādīts elektroniskā formā, tas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu.

Tiesas iesāktās lietas varēs turpināt skatīt klātienē, attālināti vai dalītā veidā (daļai lietas dalībnieku piedaloties klātienē, daļai ‑ attālināti) atbilstoši Covid-19 laika regulējumam. Savukārt turpmāk uzsāktajos tiesas procesos izvēle par atbilstošāko procesa veidu izdarāma, pamatojoties uz vispārīgo regulējumu.

Likumprojekts izstrādāts, ņemot vērā nozaru ministriju vērtējumu par Likumā noteiktajām prasībām un Covid-19 infekcijas epidemioloģiskā apdraudējuma mazināšanos Latvijā un pasaulē, un tas pieejams TAP portālā. Likumprojekts paredz pārejas posmu līdz 2023.gada 31.decembrim.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk – Bāriņtiesa) bāriņtiesas locekli (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • veikt lietu pārraudzību atbilstoši spēkā esošajiem normatīviem aktiem; • nodrošināt uzraudzību par aizbildnībā esošiem bērniem; • nodrošināt nepilngadīgo un aizgādnībā esošo personu mantas pārvaldības uzraudzību; • sagatavot ierosinātās lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdēs; • pārbaudīt dzīves apstākļus personu dzīvesvietās; • pārstāvēt tiesā un citās institūcijās bērnus un aizgādnībā esošas personas bāriņtiesas kompetences jautājumos; • pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas bāriņtiesas kompetences un bērnu tiesību aizsardzības jautājumos; • ievadīt, apstrādāt un iegūt informāciju informācijas sistēmās; un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 10.panta otrajā daļā noteiktajiem kritērijiem, ka arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā noteiktajiem ierobežojumiem; • darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību; • zināšanas un pieredze bērnu un aizgādnībā esošu personu interešu un tiesību aizsardzības jautājumos; • izpratne par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • teicamas prasmes darbā ar datoru, MS Office programmām; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; • kompetences: labas komunikācijas un saskarsmes spējas; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; strādāt ar lielu informācijas apjomu; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un strādāt komandā; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1195 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1258 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi „Pieteikums bāriņtiesas locekļa/-es amatam”, līdz 2025.gada 11.aprīlim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: BĀRIŅTIESAS LOCEKLIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-04-11 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Tūrisma pārvaldes (turpmāk – Pārvalde) tūrisma speciālistu/-i uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● nodrošināt Valmieras Tūrisma informācijas centra un Pārvaldes darbību Valmieras muzeja ekspozīcijā “de Woldemer” apkalpojot klientus klātienē, pa telefonu un e-pastā sniedzot informāciju un konsultācijas par Valmieras novada tūrisma piedāvājumu, ekspozīciju “de Woldemer”, pārdot ieejas biļetes, amatnieku izstrādājumus un suvenīrus; ● sagatavot finanšu un statistikas atskaites; ● nodrošinot kvalitatīvu klientu servisu latviešu valodā un svešvalodās; ● iesaistīties Pašvaldības suvenīru ideju izstrādē, esošo suvenīru, amatniecības un reprezentācijas materiālu klāsta papildināšanā; un ja Tev ir: ● profesionālā vai augstākā izglītība vai pēdējie kursi studijās tūrisma nozarē; ● pieredze ar darbu pie mājas lapas un sociālajos medijos (tiks uzskatīta par priekšrocību); ● izpratne par aktualitātēm tūrisma nozarē Valmieras novadā un citviet Latvijā; ● valsts valodas prasme augstākajā līmenī un labas svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas mutiski un rakstveidā; ● prasmes un zināšanas lietvedībā, dokumentu noformēšanā, MS Office, darbā ar biroja tehniku; ● kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, prezentācijas un argumentācijas prasme; korektums attiecībās ar cilvēkiem; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; radoša pieeja problēmsituāciju risināšanā un stresa noturība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • summētais darba laiks; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopijas var iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Tūrisma informācijas konsultanta (-es) amatam ZKAC” līdz 2025.gada 11.aprīlim. Tālrunis papildu informācijai: 28698121. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: TŪRISMA INFORMĀCIJAS KONSULTANTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Bruņinieku iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Tūrisms / Viesnīcas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-04-11 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 28698121

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Tūrisma pārvaldes (turpmāk – Pārvalde) tūrisma informācijas konsultantu (-i) Zilākalna kultūrvēstures un apmeklētāju centrā (turpmāk - ZKAC) (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: ● darboties viesmīlībā Zilākalnā, uzņemot ciemos gan individuālos tūristus, gan tūristu grupas; ● strādāt gan svaigā gaisā ar pērn īpaši pieprasīto tūrisma aktivitāti – sliežu velosipēdiem, gan telpās - ZKAC iepazīstinot viesus ar Zilākalna dažādo piedāvājumu, Virtuālo realitāti un ūdenstorni, vadīt apmeklētāju grupas un individuālās ekskursijas latviešu, angļu un krievu valodā; ● strādāt ar kases aparātu, pārdot biļetes un suvenīrus, gatavot finanšu atskaites; ● veidot un vadīt aizraujošus tūrisma piedāvājumus un tematiskās programmas; ● popularizēt un kopt izpratni apmeklētājiem par industriālo mantojumu tūrismam; un ja Tev ir: ● profesionālā vai augstākā izglītība vai pēdējie kursi studijās tūrisma nozarē; ● pieredze ar darbu pie mājas lapas un sociālajos medijos (tiks uzskatīta par priekšrocību); ● izpratne par aktualitātēm tūrisma nozarē Valmieras novadā un citviet Latvijā; ● valsts valodas prasme augstākajā līmenī un labas svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas mutiski un rakstveidā; ● prasmes un zināšanas lietvedībā, dokumentu noformēšanā, MS Office, darbā ar biroja tehniku; ● kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, prezentācijas un argumentācijas prasme; korektums attiecībās ar cilvēkiem; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; radoša pieeja problēmsituāciju risināšanā un stresa noturība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • summētais darba laiks; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopijas var iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Tūrisma informācijas konsultanta (-es) amatam ZKAC” līdz 2025.gada 11.aprīlim. Tālrunis papildu informācijai: 28698121. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: TŪRISMA INFORMĀCIJAS KONSULTANTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Parka iela 2, Zilaiskalns, Zilākalna pag., Valmieras nov. Darbības joma: Tūrisms / Viesnīcas Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-04-11 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 28698121

Mūsu partneri