Lasīšanas laiks: 2 min
Latvian Art Directors Club (LADC) uzsāka regulāru lekciju ciklu, 2.decembrī, Vidzemes Augstskolā, kur pirmo lekciju lasīja kluba prezidents un reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks.
Lekcijas ievadā kluba padomes pārstāvis un komunikācijas stratēģiskais plānotājs Zigurds Zaķis skaidroja, kāpēc šāds lekciju cikls skolai ir svarīgs. “Vidzemes Augstskola ir konkurētspējīga skola, kurai ir jāattīsta mūsdienīga vieslekciju programma, kura būtu interesanta ne tikai studentiem, bet arī mums pašiem,” tā Z.Zaķis.
Ē.Stendzinieka vieslekcijas tēma bija “From underdog to overdog” jeb kādas priekšrocības tirgū ir jaunajiem spēlētājiem. Underdog – kā ir būt kādam, kas tikko ienācis jaunā ģimenē, klasē, kolektīvā vai biznesā, kuru neviens neuztver nopietni, smīkņā vai pasper ar kāju. Tomēr jaunajiem tirgus spēlētājiem svarīgi ir saprast, kā no tā var gūt labumu, mācīties un augt.
Pirmkārt, šis jaunais uzņēmums ir situācijā, kurā neviens no tā neko negaida, gluži kā no jauniem mūziķiem vai sportistiem. Kamēr lielie spēlētāji snauž uz lauriem, tikmēr jaunais mūziķis izdod graujošu albumu vai jaunais skrējējs saņem zelta medaļu. Tā pat ir biznesa vidē –
kamēr lielie uzņēmumi “guļ”, tikmēr jaunie var inovēt un izlauzties ar idejām.
Turklāt, jaunie spēlētāji vēl ir bērni – tie skatās uz apkārtni tuvāk, izpēta sīkumus un ievēro detaļas, kamēr lielie vairāk dzīvo autopilotā slīdot garām šīm smalkajām niansēm.
Tomēr ikvienam svarīgi atcerēties – kādā tirgū tie atrodas, kas ir mērķauditorija un kā to interesantāk uzrunāt.
Vidzemes Augstskola ir pirmā augstskola, kurā šāda lekciju programma ar vadošajiem Latvijas aģentūru cilvēkiem tikusi izveidota. LADC mērķis ir iedvesmot un motivēt nākamo radošo paaudzi.