Lasīšanas laiks: 2 min
Piektdien, 10.decembrī, Valmierā, Rīgas ielā 32, pirmajā stāvā tika svinīgi atklāts SIA ZAAO jaunais klientu apkalpošanas centrs.
SIA ZAAO Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Mārtiņš Vīgants pastāstīja: “Kaut arī arvien virzāmies uz procesu digitalizāciju, izmantojam eparakstu, saziņu epastos, klientu portālā un mājas lapā, klātienes konsultācijas joprojām daudziem iedzīvotājiem ir ļoti būtiskas. Līdz šim klientu apkalpošanas centrs atradās šajā ēkā 3.stāvā. Vecāka gada gājuma klientiem un cilvēkiem ar kustību traucējumiem bija apgrūtināta piekļuve. Jau pirms vairākiem gadiem mums radās ideja klientu apkalpošanas centru pārcelt uz pirmo stāvu, taču tikai tagad to varējām īstenot, jo šīs telpas kļuva pieejamas.
Klientu centrā iespējams noslēgt atkritumu apsaimniekošanas līgumus, veikt izmaiņas tajos, saņemt konsultācijas par pakalpojumu veidiem un izmaksām, noskaidrot pareizas šķirošanas pamatprincipus, kā ari risināt citus ar atkritumu apsaimniekošanu saistītus jautājumus.
Būtiski, ka ārkārtējās situācijas apstākļos varam nodrošināt epidemioloģiskās drošības pasākumus un apkalpot klientus klātienē “zaļajā režīmā”. Klātienes konsultācijas ir pieejamas pēc iepriekšēja pieraksta un uzrādot Covid-19 sadarbspējīgu sertifikātu. Klientus apkalpo speciālisti ar Covid-19 sadarbspējīgu sertifikātu.”
Epidemioloģiski nestabilās situācijas dēļ, ZAAO aicina izvērtēt klātienes konsultāciju nepieciešamību, par galvenajiem saziņas kanāliem izvēloties ZAAO telefona centrāli tālr. 64281250 un epastu zaao@zaao.lv. Pakalpojumu pieteikumi iespējami arī uzņēmuma mājas lapā www.zaao.lv, pakalpojumu sniegšanas datumi un norēķinu informācija pieejama klientu portālā klientiem.zaao.lv.
Reģionos klientu klātienes konsultācijas sniedz ZAAO EKO laukumu pārziņi, ārkārtējās situācijas laikā konsultācijas pieejamas tikai EKO laukumu āra teritorijā.