Lasīšanas laiks: 4 min
Eiropas vadošais mazumtirgotājs “Lidl”, klātesot Valmieras novada domes priekšsēdētājam Jānim Baikam un daudziem nepacietīgi gaidošiem pilsētniekiem, plkst. 8.00 atvēra savu jauno veikalu Valmieras Pārgaujas apkaimē, Stacijas ielā 8. Šis ir viens no 15 jaunajiem “Lidl” veikaliem, kurus šorīt atklāja visā Latvijā. “Lidl” veikals pilsētā radījis arī vairāk nekā 90 jaunas un labi apmaksātas darbavietas.
Ievērojot visus valstī noteiktos drošības pasākumus, jaunais “Lidl” veikals tika atklāts 8.00 ar svinīgu lentas griešanas ceremoniju, kurā piedalījās Valmieras novada domes priekšsēdētājs Jānis Baiks, un “Lidl Latvija” reģionālais vadītājs Edijs Vanags, klātesot daudziem nepacietīgajiem pilsētniekiem, kas bija ieradušies jau ilgāku laiku pirms veikala atklāšanas, lai būtu vieni no pirmajiem, kas varēs iepirkties Valmieras pirmajā “Lidl” veikalā.
Valmieras novada domes priekšsēdētājs Jānis Baiks uzsvēra: “Atverot “Lidl” veikalu Valmierā, priecājamies par jaunradītajām darbavietām Vidzemes reģiona iedzīvotājiem, tiem radīto izvēles iespēju, meklējot kvalitāti un ģimenes budžeta izmaksu ekonomiju ikdienas iepirkumiem, kas jo īpaši svarīga ir laikā, kad sadārdzinās citi pakalpojumi. Tāpat Valmieras pilsētai ir ļoti tuvas investīciju uzņēmuma zaļās vērtības. Paldies, ka pilsēta ir ieguvusi par vienu sakārtotu teritoriju vairāk.”
“Šī ir īpaša diena “Lidl” Valmieras komandai. Mēs visi esam ļoti priecīgi šorīt atklāt jauno “Lidl” veikalu, lai Valmieras un novada iedzīvotājiem varētu sākt piedāvāt “Lidl” izdevīgos, augstas kvalitātes pārtikas un nepārtikas produktus. Uz vietas cepta maize, svaigi dārzeņi un augļi, kvalitatīvi gaļas produkti, atspirdzinošas sulas un dzērieni, kā arī daudz kas cits ikdienā noderīgs sagaidīs jūs šeit katru dienu. Mūsu klientus noteikti iepriecinās plašais “Lidl” augstas kvalitātes produktu klāsts, ko piedāvāsim par zemāko iespējamo cenu,” teica Edijs Vanags, “Lidl Latvija” reģionālais vadītājs.
Kā portālam “Valmieras Ziņas” pastāstīja Edijs Vanags, lielais darbinieku skaits ir nepieciešams, lai nodrošinātu veikala darbību pirmajos mēnešos pēc atvēršanas, kad sagaidāms liels pircēju skaits. Turpmāk daļa no šiem sagatavotajiem un pieredzējušajiem darbiniekiem varēs turpināt strādāt citos “Lidl” veikalos, jo ir plānots paplašināt veikalu tīklu.
Edijs Vanags uzsvēra, ka “Lidl” darba stilu nevar apgūt no instrukcijām vai prezentācijām. Visu līmeņu jaunie darbinieki vispirms apguva apmācību programmu ārzemēs esošajos “Lidl” birojos, loģistikas centros un veikalos Lietuvā, Bulgārijā, Vācijā, Polijā un Slovākijā, gūstot praktisku darba pieredzi. Tā kā katram amatam ir sava sarežģītības pakāpe, apmācības ilga no dažām nedēļām līdz vairākiem mēnešiem vai gadiem. Topošajiem “Lidl” veikalu vadītājiem apmācības notika vairāk par gadu.
“Lidl Latvija” reģionālais vadītājs skaidroja, ka visu “Lidl” veikalu iekārtojums ir standartizēts visās valstīs. Tas ir vienkāršs, produktu izvietojums viegli saprotams. Lieli plaukti un moderni saldētāji nodrošina skaidru, viegli pārskatāmu un aizsniedzamu produktu izvietojumu, klientiem tos piedāvājot labākajā iespējamajā veidā. Lai klienti ātri un viegli orientētos veikalā, virs visiem plauktiem izvietotas viegli uztveramas un skaidri saredzamas zīmes, kas norāda uz produktu kategorijām un aktuālajiem akciju piedāvājumiem.
Veikala maizes ceptuvē ikdienu taps ap 60 dažādu maizes un maizes izstrādājumu veidu. Lai nodrošinātu svaigu produkciju, maizes izstrādājumi tiks cepti 5 reizes dienā. Ikdienā svaigi piegādātu augļu un dārzeņu, svaigi ceptu maizes izstrādājumu, gaļas un zivju produktu klāstu papildina daudzi “Lidl” privāto zīmolu un vietējo ražotāju produkti un dzērieni. “Lidl” arī piedāvā kvalitatīvu kosmētikas, zīdaiņu un bērnu preču, mājas uzkopšanas, dārza rīku un remonta darba instrumentu klāstu. Visi “Lidl” produkti ir saņēmuši starptautiski atzītus kvalitātes, izcelsmes un ilgtspējas sertifikātus.
Kopumā “Lidl” nopērkami vairāk nekā 2500 produkti, tostarp arī Latvijā ražotie. Pašlaik veikalu tīkls sadarbojas ar vairāk nekā 20 vietējiem ražotājiem. Nākotnē šis skaitlis varētu palielināties.
Valmieras “Lidl” veikals ir jauna un gaiša ēka ar plašu, 1433,42 kv.m. lielu tirdzniecības zāli, augstiem griestiem un ērtām ejām starp preču plauktiem. Ēka ir energoefektīva, tā izmanto vienīgi “Latvenergo” ražoto “zaļo elektrību” un ir videi draudzīga, par ko tai piešķirts starptautiskais EDGE sertifikāts. Ap veikalu iestādīti 81 jauni koku lielstādi un dekoratīvie košumkrūmi.
Pilsētnieki veikalu var viegli sasniegt ar sabiedrisko transportu, velosipēdiem un automašīnām, kurām izbūvēta plaša stāvvieta ar 131 īpaši platu stāvvietu, tai skaitā 6 stāvvietas cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, 2 stāvvietas ģimenēm, kā arī 8 rāmji drošai velosipēdu pieslēgšanai. Klientu ērtībai veikalos izveidotas arī tualetes telpas un zīdaiņu pārtīšanas telpa.
Gatavojoties nākotnei, jaunajā veikalā jau tagad ir izbūvētas taras depozīta pieņemšanas un apstrādes telpas, kā arī paredzēta vieta elektorauto uzlādes punkta izbūvei, kurā vienlaikus varēs uzlādēt divus elekotroauto.
Ņemot vērā visus pašlaik spēkā esošos Covid-19 ierobežojumus, “Lidl” īsteno dažādus higiēnas pasākumus, tai skaitā – izvietojot īpašu roku dezinfekcijas aparātu pie veikala ieejas un uzstādot organiskā stikla aizsargbarjeras pie visām kasēm.
arī piedzīvos nebijušu ekonomisko čudu, visi cūkātāji, kas pīpē tikai tur drīskt pirkt tumbiņas, jo pārdevējam darba līgumā ir norādīts pircējus uzrunāt kā reģikus – red&white klienti, tā kā man ir iesauka vaģiks, tad neko darīt taisīšu pats savējās tumbiņas – vef
diemzel latviesu zemnieki nav parstaveti pat ar 1% no 2500, ta ka dazas raditas darbavietas ir radijusas 10 reizes vairak darbavietas arzemes un lidl acimredzot iepircis visu zalo enerģiju jo tarifs elektribai un gāize palecies 3 reizes, par to ka lidl ka apgalvo hasana bus drošs un ilgtspejigs vispar nav verts runat jo covid netiek ieverots pasa veikala ne pulcējoties vairak ka 50 cilveku pirms veikala.
ari lidl plāni izlaist caur katru veikalu 3000 pirceju diena nav piepildījušies jo tad ik pec 10-24 min 50-70 pirceji butu jamet arā
nav pamata ka uzskatit ka lidl labi sagatavojas kops 2003. gada ienākot Baltija un vairakas neveiksmigi meginot atverties darbinieku atbildes uz jautajumiem ir reizem infantilas un neliek domat ka vini ir skoloti arzemes 6-12 menesus.
cerams ka izdosies visas bananu mizas savakt pietiekami isa laika lai konkurentiem būtu jāsāk satraukties.