Lasīšanas laiks: 2 min
Ventspils Digitālais centrs un Ventspils pilsēta jau 2. septembrī izaicināja skolēnus no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas un Somijas parādīt savas prasmes un zināšanas radošā tehnoloģiju pielietošanā.
Pēc veiksmīga starta neklātienes 1. kārtā skolas komanda „Koks” – kapteinis Krišjānis Mārtiņš Alliks no 12.b klases un Kristaps Olehno un Alvis Miglavs no 11.a klases – iesniedzot datorsimulāciju, kurā mainot dažādus parametrus (kokaudžu platību, sastāvu, biezību, resursu ieguvi u. c.) vizuālā veidā tiek demonstrēts, kā mainīsies Latvijas mežainums, kļuva par vienu no 18 finālistu komandām D grupā (10.–12. klase).
D grupas fināls notika tiešsaistē 23. novembrī, kurā mūsu komanda prata parādīt savas plašās zināšanas fizikas, matemātikas un tehnoloģiju jomā. Veiksmīga izdevās sadarbība neierastos apstākļos un tika izveidota prezentācija par to, kā funkcionē radītā datorsimulācija, un pārliecināta konkursa žūrija, kāpēc šādā datorsimulācijā būtu jāinvestē resursi.
Komandai pēc fināla radās doma, ka varbūt var iegūt vietu uz pjedestāla, jo vērtējošā žūrija izteica pozitīvus komentārus par komandas prezentāciju un viktorīnā bija iegūta ceturtā vieta, taču nebija cerību, ka tā būs augstākā vieta.
Bet balvu pasniegšanas ceremonija 27. novembrī sagādāja negaidītu un emocijām pilnu pārsteigumu: Valmieras Valsts ģimnāzijas komanda „Koks” atzīta par Ventspils IT challenge 2020 uzvarētāju.
Apsveicam Krišjāni Mārtiņu Alliku, Kristapu Olehno, Alvi Miglavu!
Mēs lepojamies ar Jūsu paveikto.
Priecājos, ka man bija tāda iespēja – būt par komandas mentoru.
Jāpiebilst, ka, lai arī konkurss notiek jau 5. gadu, mūsu skolas komanda un visi tās dalībnieki tik plaša mēroga IT sacensībās piedalījāmies pirmo reizi.
Vairāk informācijas par konkursa laureātiem: http://ventspilsitc.com/news/the-international-technology-competition-has-ended-ventspils-it-challenge-2020/