Lasīšanas laiks: < 1 min
Saskaņā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju ar mērķi ierobežot “Covid-19” vīrusa izplatību, SIA “Valmieras ūdens” no 13. marta pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē Rūpniecības ielā 50, Valmierā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA “ Valmieras ūdens” sabiedrisko attiecību speciāliste Ingrīda Kraukle.
Turpmāk saziņa ar klientiem tiks nodrošināta darba dienās noteiktajā darba laikā no plkst. 8:00 līdz 17:00 telefoniski (tālr.: 64226001, mob.tālr. 28233110), kā arī elektroniski (e-pasts: vu.abonenti@valmierasudens.lv).
Avāriju gadījumos ārpus darba laika iedzīvotāji aicināti sazināties ar SIA “Valmieras ūdens” dežurantiem telefoniski (mob. tālr. 29353227, 26458278).
Klientiem tiks sagatavoti rēķini elektroniski, izmantojot “Bill.me”, kā arī e-pastu reģistru. Lai nodrošinātu rēķinu pieejamību ierobežotās saziņas apstākļos, uz laiku no 2020. gada 13. marta līdz 14. aprīlim tiek atcelta papildu samaksa par rēķinu piegādi klientiem ar VAS “Latvijas Pasts” starpniecību. Par vēlamo rēķina piegādes veidu klienti aicināti sazināties telefoniski vai e-pastā ar SIA “Valmieras ūdens” Klientu apkalpošanas daļu.