Valmieras Ziņas

Piektdien Valmierā notiks Mazās biznesa dienas pēcpusdiena

Lasīšanas laiks: 2 min

Iniciatīvas “Atbalsti mazo biznesu” partneri ir sarūpējuši iedvesmojošus runātājus un praktiskus padomus mazā biznesa uzsākšanai, vadīšanai un attīstībai, un dodas uz  reģioniem. Piektdien, 31.oktobrī no plkst.13 līdz 16:30 notiks bezmaksas seminārs Valmieras Kultūras centra 3.stāva kamerzālē, portālu “Valmieras Ziņas” informēja pasākuma organizatori.

Kā pastāstīja “MVU Foruma” izpilddirektors Eduards Filippovs, Mazā biznesa pēcpusdiena ir iespēja kopīgi sniegt atbalstu mikro un mazajiem uzņēmējiem – atvērt durvis jauniem klientiem.

Seminārā varēs uzzināt par Mazo biznesa dienu, kuras  kartē www.mazabiznesadiena.lv/karte jau reģistrējušies vairāk kā 4000 uzņēmumu visā Latvijā. Lai saņemtu atbalstu no iniciatīvas partneriem, uzņēmēji aicināti reģistrēties un piedalīties semināros Latvijas reģionu pilsētās. Reģistrācija: www.mazabiznesadiena.lv/seminari.

Seminārs bez maksas notiks pateicoties Valmieras domes un SEB bankas atbalstam.

Programma:

12:45 – 13:00 Dalībnieku ierašanās.

13:00 – 13:10 Atklāšana. MVU Foruma valdes priekšsēdētāja Elīna Egle

13:10 – 13:20 Pašvaldības ieguldījums uzņēmējdarbības attīstībā. Valmieras pilsētas domes pārstāvis.

13:20-13:50 Informācija par uzņēmējdarbības aktivitāti un rādītājiem Valmieras pilsētā un

Vidzemes reģionā, sadarbībā ar LURSOFT. Linda Kalniņa

13:50 – 14:20 Uzņēmējdarbības uzsākšanai un attīstībai nepieciešamo resursu piesaiste.

A/S SEB banka Vidzemes reģiona pārstāvji;

14:20 – 14:50 Produktu un pakalpojumu pārdošana. Vigants Lesausks, SIA “Scorro”

14:50 – 15:20 Praktiski rīki un atbalsta instrumenti mazajam biznesam, lai sagatavotos

Mazā biznesa dienai, 15.novembrī. Kristaps Banga

15:20-15:40 Mazā biznesa stāsts ar Zilver mājas vīnu darītāju Jāni Zilveru.

15:40-16:00 Uzņēmēju organizācijas mazajam biznesam – MVU Foruma izpilddirektors

Eduards Filippovs;

16:00-16:20 Kā palīdzēt lidot jaunām idejām un inovācijām uzņēmumā? DPA

partnerattiecību mārketinga vadītāja Anda Šrēdere

16:20-pēdējam viesim. Jautājumi un atbildes pie SIA “Venden” kafijas. Tīklošanās.

Mazā biznesa diena šogad notiks 15.novembrī. Šajā dienā ikviens mikro vai mazā biznesa pārstāvis ir aicināts sagatavot īpašus piedāvājumus patērētājiem, izmantojot www.mazabiznesadiena.lv/plakats  bezmaksas mārketinga rīkus. Lai pilnvērtīgi iesaistītos akcijā un parādītu sevi plašākai auditorijai, uzņēmumi aicināti reģistrēties kartē: www.mazabiznesadiena.lv/karte un atjaunot informāciju par savu uzņēmumu – darba laiku, pakalpojumiem un produktiem vai īpašiem piedāvājumiem, kā ari citu lietderīgu informāciju! Iniciatīvas organizatori attiecīgi aicinās ikvienu iedzīvotāju 15.novembra rītā atrast sev tuvāko un interesējošo mazo biznesu, kurš piedāvās īpaši satikties, doties pie viņiem ciemos un iepirkties!

Pasākuma ietvaros būs iespēja arī paviesoties informatīvajos stendos sadarbībā ar Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju, Latvijas Mazo un vidējo uzņēmumu forumu, vietējo reģiona uzņēmēju biedrību, kā arī citiem partneriem.

Iniciatīvas “Atbalsti mazo biznesu!” partneri šogad ir A/S SEB, SIA Lursoft, VAS “Latvijas Pasts”, SIA “Venden”, SIA “Baltic Id”, SIA “Pegasus Group” un Rīgas Dome, CV-online, Inbox.lv, Latvijas Avīze, Latvijas Televīzija, Latvijas Radio, Otkritij Gorod, www.baltic–cours.com. 

Aktuālais jautājums

Cik šogad plāno tērēt Ziemassvētku dāvanām?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina pieteikties uz Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku) Ja Tev ir vēlme: • plānot un vadīt Naukšēnu pamatskolas (turpmāk – Skola) stratēģisko attīstību; • nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu, jaunā izglītības satura ieviešanu un profesionālu pārmaiņu vadību; • veidot labvēlīgu vidi pedagogu, audzēkņu, to vecāku radošai un inovatīvai darbībai; • vadīt un kopējam mērķim motivēt Skolas pedagogus/darbiniekus; • rūpēties par Skolas reputāciju, sekmēt audzēkņu piesaisti; • iedvesmot, virzīties uz izaugsmi, mācīties un palīdzēt mācīties citiem, rast inovācijas un radošus risinājumus; • nodrošināt Skolas resursu efektīvu izmantošanu; • pārstāvēt Skolas intereses valsts un pašvaldību institūcijās, sadarbības projektos u.c.;   un ja Tev ir: • izglītība atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktām prasībām; • vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā; • izglītības jomas reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pieredze to sagatavošanā; • stratēģisks redzējums par Skolas attīstību, izpratne par inovācijām izglītībā, prasmes tās ieviest; • nevainojama reputācija; • valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz viena Eiropas Savienības oficiālā valoda profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā; • kompetences: līdera dotības, prasme organizēt un vadīt komandas darbu; spēja argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus, iedvesmot kolektīvu; labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes; augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja vadīt pārmaiņas; • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām; • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; • stabilu atalgojumu, kas tiek noteikts atbilstoši Ministru kabineta 05.07.2016. noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” (no 1730,- EUR pirms nodokļu nomaksas); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, augstākās izglītības dokumenta kopiju, kā arī stratēģisko redzējumu par Skolas attīstības prioritārajiem virzieniem līdz divām A4 lapām datorrakstā, Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam”, līdz 2024.gada 28.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam" varat iepazīties šeit. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VADĪTĀJS /DIREKTORS /PĀRVALDNIEKS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ) Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-12-28 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Kultūras centrs (turpmāk – Iestāde) aicina darbā kultūras projektu vadītāju uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● plānot, organizēt un veidot izglītojošus, kultūras un atpūtas pasākumus, izstādes, koncertus u.c. pasākumus; ● veidot vizuālās komunikācijas saturu, nodrošinot audiovizuālo informatīvo un publicitātes materiālu sagatavošanu (foto un video satura veidošana un apstrāde, maketēšana); ● piedalīties pilsētas nozīmes pasākumu plānošanā un organizēšanā; ● izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; ● analizēt sabiedrības intereses un vajadzības kultūras jomā; ● administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; ● plānot kultūras pasākumu izdevumu tāmes, sagatavot informāciju un atskaites par kultūras pasākumiem un norisēm; un ja Tev ir: ● otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība kultūras, radošo industriju vai ar to saistītā jomā; ● iepriekšēja darba pieredze kultūras, radošo industriju vai digitālā mārketinga jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību); ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, radošums un pašiniciatīva; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un organizēt savu darbu; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt komandā; pozitīva un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: ● pamatalgu pārbaudes laikā 1165 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1226 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● drošu un sakārtotu darba vidi; ● darbu atsaucīgu kolēģu komandā. CV, pieteikuma vēstuli un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt Valmieras Kultūras centrā (adrese: Rīgas iela 10, Valmiera, Valmieras novads) vai nosūtīt uz e-pastu: kultura@valmierasnovads.lv ar norādi "Kultūras projektu vadītāja/-as amatam" līdz 2024.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207201. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Kultūras projektu VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 10, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-12-30 Kontaktpersona: kultura@valmierasnovads.lv 64207201

Mūsu partneri