Lasīšanas laiks: 2 min
No pirmdienas, 22.jūlija, darbu uzsāks Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) izveidotais zvanu centrs, kur iedzīvotāji, zvanot uz tālruni 68 806 999, varēs noskaidrot atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem saistībā ar ministrijas īstenoto vietējo pašvaldību administratīvi teritoriālo reformu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VARAM.
Otrdien, 23.jūlijā, no plkst.9:00-9:45 uz interesentu jautājumiem zvanu centrā atbildēs vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce (AP!).
“Lai sekmīgi īstenotu pašvaldību reformu, mums ir svarīgi, lai komunikācija darbojas abos virzienos – gan apzināt visus viedokļus, gan sniegt sabiedrībai pēc iespējas vairāk informācijas. Mēs esam atvērti saziņai. 2.augustā Daugavpilī noslēgsies oficiālās konsultācijas ar pašvaldību deputātiem un sāksies tikšanās ar Latvijas iedzīvotājiem, kas ilgs līdz pat nākamā gada pavasarim. Esmu pārliecināts, ka zvanu centrs dos būtisku papildus informāciju un no pirmavotiem palīdzēs identificēt specifiskus lokālo problēmu jautājumus katrā reģionā, tādējādi līdz ar ekspertu pētījumos gūto informāciju palīdzot gan sagatavoties sarunām ar iedzīvotājiem, gan pilnveidot ministrijas izstrādāto reformas piedāvājumu,”
uzskata ministrs J.Pūce.
Lai informētu iedzīvotājus par reformu, atbildētu uz aktuāliem jautājumiem, kā arī uzklausītu viedokļus un ieteikumus, no pirmdienas, 22. jūlija darbosies īpašs pašvaldību reformas zvanu centrs. Zvanot uz tālruni 68 806 999, konsultācijas iedzīvotājiem tiks sniegtas darba dienās plkst. 9:00 – 17:00. Būs arī iespēja operatoriem atstāt savu kontaktinformāciju, lai saņemtu atbildi uz e-pasta adresi. Jautājumus un priekšlikumus ministrijai ir iespējams iesūtīt arī rakstiski uz: reforma@varam.gov.lv.
Līdz šim iedzīvotāji vērsušies ministrijā lielākoties jautājot par reformas ieguvumiem un iespējām apmeklēt sabiedriskās apspriešanas ietvaros notiekošās ministra tikšanās ar pašvaldību deputātiem.
Uz jautājumiem zvanu centrā atbildēs operatori no uzņēmuma SIA “BPO Liepāja”.