Lasīšanas laiks: 3 min
“Luminor Bank” Latvijas filiāle šā gada laikā plāno pakāpeniski pārveidot klientu apkalpošanas centrus atbilstoši jaunajiem konceptiem, aģentūrai LETA pavēstīja bankā.
“Luminor Bank” Latvijas filiāles vadītāja Kerli Gabrilovica piektdien, atklājot Baltijā pirmo jaunā koncepta “Luminor” klientu apkalpošanas centru ”Tērbata”, kas izveidots Tērbatas ielā, Rīgā, sacīja, ka banka šogad pārveidos klientu apkalpošanas centrus atbilstoši mūsdienu klientu paradumiem un tendencēm.
Tostarp jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrā “Tērbata” varēs piekļūt “Luminor” internetbankai, izņemt/iemaksāt skaidru naudu bankomātā, tikties ar bankas finanšu konsultantiem klātienē vai attālināti, strādāt individuāli, kā arī izmantot koplietošanas telpas tikšanām ar partneriem vai darba grupām, apmeklēt pasākumus, diskusijas, meistarklases un ekspertu lekcijas.
Gabrilovica aģentūrai LETA sacīja, ka klientu apkalpošanas centrs ”Tērbata” būs bankas lielākais jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrs Latvijā.
Viņa arī informēja, ka bankas klientu apkalpošanas centros paredzēts ieviest divu veidu jaunus konceptus, tostarp lielajās pilsētās, piemēram, Liepājā, Daugavpilī un Valmierā būs tāda koncepta klientu apkalpošanas centri kā Tērbatas ielā, Rīgā, bet mazākās pilsētās – tādas kā “Luminor” pašapkalpošanās punkts Cēsīs, kur iespējama pašapkalpošanās un pieejama vieta tikšanās reizēm.
Atbilstoši jaunajam konceptam tuvākajā laikā Latvijā plānots pārveidot “Luminor” klientu apkalpošanas centru Ventspilī un tirdzniecības centrā “Spice” Rīgā, bet pēc tam citās pilsētās, tostarp Liepājā un Valmierā.
Pēc Gabrilovicas teiktā, mūsdienās banku klientu apkalpošanas centri vairs nekoncentrējas uz ikdienas pakalpojumu sniegšanu, jo tie kļūst arvien pieejamāki dažādos attālinātos veidos. Šobrīd klientiem, apmeklējot banku, ir svarīgi ne vien saņemt pakalpojumus, bet arī vide ar atbilstošu tehnisko nodrošinājumu, kur ērti var satikties ar biznesa partneriem, apmainīties zināšanām un pieredzi un gūt jaunas idejas. “Banka mūsdienās vairs nav tikai finanšu darījumu centrs, bet arī vieta zināšanu, pieredzes un resursu apmaiņai,” viņa sacīja.
Tāpat Gabrilovica pastāstīja, ka šogad banka investē arī jaunās informācijas tehnoloģiju sistēmās, turpinās darbs arī pie divu atsevišķu “Nordea Bank” un DNB banku sistēmu migrācijas vienā, lai apvienotā banka “Luminor Bank” arī tehniski būtu viena vesela. Šogad visā Baltijā plānota arī klientu migrācija uz vienu platformu, kā arī iecerēts ieviest jaunus maksājuma sistēmas, zvanu centru platformu, atjaunot CRM sistēmu. Šā gada beigās gaidāmi arī jaunie digitālie kanāli Igaunijā, kas Latvijā, visticamāk, tiks ieviesti nākamgad.
Gabrilovica pastāstīja, ka “Luminor” piektdien atklāj arī iniciatīvu “Luminor Collective mind” (“Luminor” kolektīvais prāts), kas aktīviem un uzņēmīgiem cilvēkiem palīdzēs dalīties pieredzē un padomos, kopīgi meklēt atbildes uz svarīgiem jautājumiem, tostarp, kur gūt enerģiju, kā attīstīt jaunas iemaņas, kā atgūt kontroli pār savu dzīvi, kā sadzīvot ar nemitīgām pārmaiņām utt. Šobrīd iniciatīvai ir pievienojušies 100 cilvēku. “Bieži vien jaunajiem uzņēmējiem ne tik daudz trūkst finansējuma kā padomi, kā kaut ko labāk darīt,” viņa teica.
Jau vēstīts, ka 2017.gada oktobrī Baltijas valstīs darbu sāka “Nordea Bank” un DNB apvienotā banka “Luminor Bank”, savukārt šogad janvāra sākumā tika pabeigt Baltijas valstīs strādājošo “Luminor Bank” pārrobežu apvienošana, bankai turpinot darbību ar centrālo biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā.
Tāpat ziņots, ka 2019.gada beigās “Luminor Bank” Baltijas valstīs būs 35 klientu apkalpošanas centri, tostarp astoņi klientu apkalpošanas centri Igaunijā, 10 – Latvijā un 17 – Lietuvā.