Lasīšanas laiks: 2 min
Ceturtdien, 19. jūlijā, Kocēnu novadā plkst. 6:50 tika reģistrēts vidējā sprieguma elektrotīkla bojājums un pēc saņemtās informācijas AS “Sadales tīkls” operatīvā izbraukumu brigāde nekavējoties uzsāka bojājuma lokalizēšanu. Pārbaudot notikuma vietu, konstatēts, ka pie transformatoru apakšstacijas elektrolīnijas balstā ir bojāts izolators un pārdedzis gaisvadu elektrolīnijas vads un AS “Sadales tīkls” personāls nekavējoties uzsāka darbu, lai elektrotīkla bojājumu novērstu un klientiem atjaunotu elektroapgādi, portālu “Valmieras Ziņas” informēja AS “Sadales tīkls” preses sekretāre Tatjana Smirnova
“Pēc bojājuma novēršanas un elektroapgādes atjaunošanas AS “Sadales tīkls” saņēma informāciju no Kocēnu novada klientiem, ka pēc elektroapgādes atjaunošanas nedarbojas viņu elektroiekārtas. Lai noskaidrotu elektrotīkla bojājuma iemeslu un elektroiekārtu bojājumu cēloņus, AS “Sadales tīkls” personāls ir uzsācis notikuma izmeklēšanu,”
pastāstīja T.Smirnova.
AS “Sadales tīkls” šobrīd ir saņēmusi 11 klientu pieteikumus par šī notikuma laikā bojātām elektroiekārtām un 3 informācijas pieprasījumus no apdrošināšanas uzņēmumiem. Ja vēl ir klienti, kuri nav iesnieguši savu pieteikumu, ikviens to ērti un ātri var izdarīt elektroniski klientu portālā e-st.lv, norādot informāciju par bojātām elektroiekārtām, savukārt klienti, kuriem nav interneta pieslēguma vai kuri nelieto datoru, savus pieteikumus varēs iesniegt klātienē AS “Sadales tīkls” darbiniekiem, kuri ceturtdien, 26.jūlijā, no plkst. 15.00 līdz 19.00 gaidīs klientus Kocēnu novada domē. Lai reģistrētu pieteikumu, klientiem tajā jānorāda bojātās elektroiekārtas nosaukums, ražotājs, modelis, iegādes gads, iegādes summa. Lai izskatītu klientu iesniegumus un pieņemtu lēmumu par zaudējumu kompensēšanu, klientiem papildus būs jāiesniedz elektroiekārtas iegādi vai remonta izmaksu apliecinošs dokuments.
“AS “Sadales tīkls” atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām un, ņemot vērā saņemto pieteikumu apjomu un nozīmīgumu, klientu iesniegumus zaudējumu atlīdzināšanai uzņēmums izskatīs pēc iespējas ātrāk,”
norādīja AS “Sadales tīkls” pārstāve.
“AS “Sadales tīkls” aicina klientus būt atbildīgiem un, redzot elektrotīklā uzliesmojumu vai kādu bīstamu situāciju, zvanīt uz bezmaksas bojājumu pieteikšanas tālruni 8404. Savukārt, lai šādos neparedzētos gadījumos pasargātu savu īpašumu un elektroiekārtas no bojājumiem, AS “Sadales tīkls” aicina klientus pievēst uzmanību savu elektroiekārtu drošībai, uzstādot bezpārtraukuma barošanas avotus elektroiekārtu darbības nodrošināšanai elektroenerģijas piegādes pārtraukuma laikā vai pārsprieguma aizsardzības iekārtas.
Vai tik ST sākumā visus klientus neatšuva, sakot, ka par to atbildību nenes. Kas tad nu, ka pēkšņi kluvuši tik labi un aicina poeteikties.