Valmieras Ziņas

Izveidota Vidzemes uzņēmēju reģionālā padome

Lasīšanas laiks: 2 min

Ceturtdien, 9.oktobrī Valmierā notika ikgadējā Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) Vidzemes reģiona biedru sanāksme, kuras laikā tika nodibināta Vidzemes uzņēmēju reģionālā padome.

Padomes darbības mērķis un uzdevumi būs saistīti ar Vidzemes reģiona uzņēmēju interešu pārstāvēšanu reģionā un valsts līmenī.

“Līdz 2007.gadam darbojās Vidzemes reģiona attīstības komisija, kas mēģināja risināt tobrīd uzņēmējiem aktuālos jautājumus. Pieredze liecina, ka šāda veida institūcija ir nepieciešama, tādēļ LTRK padome ir pieņēmusi lēmumu par reģionālo padomju izveidi visā Latvijā. Padomes uzdevums būs aktivizēt LTRK darbu tajos Vidzemes novados, kur pagaidām biedru skaits ir neliels, kā arī veicināt uzņēmēju, pašvaldību un valsts institūciju sadarbību,” pastāstīja LTRK Vidzemes reģiona nodaļas vadītājs Juris Sleņģis.

Padomē ievēlēti uzņēmēji, kas pārstāv visu reģionu: SIA “Venden” izpilddirektors Aldis Škutāns, SIA “Valkas meliorācija” valdes priekšsēdētājs Jānis Biezais, SIA “Valpro” valdes priekšsēdētājs Aivars Flemings, SIA V.L.T. valdes priekšsēdētājs Pāvils Mežals, AS “Brīvais vilnis” izpilddirektors Māris Trankalis, SIA “ZAAO” valdes priekšsēdētājs Aivars Sirmais, Gulbenes novada uzņēmējs Andris Vējiņš, Cēsu uzņēmēju kluba prezidents Arkādijs Šuškins un Alojas novada uzņēmējs Māris Siktārs.

Sanāksmes laikā tika uzņemti arī Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Vidzemes reģiona jaunie biedri, kā arī sveikti tie uzņēmumi, kas šogad atzīmē desmit un divdesmit gadu darbības jubileju.

Par atbalsta iespējām uzņēmējiem informēja Latvijas Republikas Ekonomikas ministrijas valsts sekretariāta vietnieks Andris Liepiņš un Valsts ieņēmuma dienesta Valmieras klientu apkalpošanas centra vadītāja Sarmīte Grāpēna. Sanāksmē piedalījās LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš, kas pastāstīja par aktuālajiem jautājumiem organizācijas darbā un LTRK attīstības stratēģiju turpmākajiem gadiem.

Klātesošos uzrunāja Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Inesis Boķis, Gulbenes novada pašvaldības vadītājs Nikolajs Stepanovs, Salacgrīvas novada domes vadītājs Dagnis Straubergs, Jaunpiebalgas novada domes priekšsēdētājs Laimis Šāvējs un Vidzemes Augstskolas lektors Aigars Andersons.

Jau ziņots, ka LTRK Vidzemes nodaļa apvieno vairāk kā 80 biedrus no visas Vidzemes. Tā sadarbojas ar uzņēmējorganizācijām, pašvaldībām, profesionālajām un augstākās izglītības iestādēm. Balstoties uz biedru un uzņēmēju interesēm, tiek sniegts plašs pakalpojumu grozs, kas sevī ietver biznesa konsultācijas, tirdzniecības misijas, apmācības, seminārus, izstādi-gadatirgu “Vidzemes Uzņēmēju dienas” un citas aktivitātes.

Viens no tuvākajiem pasākumiem, ko rīko LTRK,  ir tikšanās ar Latvijas Bankas prezidentu Ilmāru Rimšēviču Valmierā, viesnīcā “Wolmar” 23.oktobrī plkst.11. Sarunas temats “Latvijas tautsaimniecības attīstība, riski un izaicinājumi”. Interesenti var pieteikties dalībai pasākumā LTRK Vidzemes nodaļā līdz 15.oktobrim: valmieras@chamber.lv vai 64235320.

Aktuālais jautājums

Cik šogad plāno tērēt Ziemassvētku dāvanām?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina pieteikties uz Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku) Ja Tev ir vēlme: • plānot un vadīt Naukšēnu pamatskolas (turpmāk – Skola) stratēģisko attīstību; • nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu, jaunā izglītības satura ieviešanu un profesionālu pārmaiņu vadību; • veidot labvēlīgu vidi pedagogu, audzēkņu, to vecāku radošai un inovatīvai darbībai; • vadīt un kopējam mērķim motivēt Skolas pedagogus/darbiniekus; • rūpēties par Skolas reputāciju, sekmēt audzēkņu piesaisti; • iedvesmot, virzīties uz izaugsmi, mācīties un palīdzēt mācīties citiem, rast inovācijas un radošus risinājumus; • nodrošināt Skolas resursu efektīvu izmantošanu; • pārstāvēt Skolas intereses valsts un pašvaldību institūcijās, sadarbības projektos u.c.;   un ja Tev ir: • izglītība atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktām prasībām; • vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā; • izglītības jomas reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pieredze to sagatavošanā; • stratēģisks redzējums par Skolas attīstību, izpratne par inovācijām izglītībā, prasmes tās ieviest; • nevainojama reputācija; • valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz viena Eiropas Savienības oficiālā valoda profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā; • kompetences: līdera dotības, prasme organizēt un vadīt komandas darbu; spēja argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus, iedvesmot kolektīvu; labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes; augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja vadīt pārmaiņas; • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām; • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; • stabilu atalgojumu, kas tiek noteikts atbilstoši Ministru kabineta 05.07.2016. noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” (no 1730,- EUR pirms nodokļu nomaksas); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, augstākās izglītības dokumenta kopiju, kā arī stratēģisko redzējumu par Skolas attīstības prioritārajiem virzieniem līdz divām A4 lapām datorrakstā, Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam”, līdz 2024.gada 28.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam" varat iepazīties šeit. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VADĪTĀJS /DIREKTORS /PĀRVALDNIEKS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ) Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-12-28 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Kultūras centrs (turpmāk – Iestāde) aicina darbā kultūras projektu vadītāju uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● plānot, organizēt un veidot izglītojošus, kultūras un atpūtas pasākumus, izstādes, koncertus u.c. pasākumus; ● veidot vizuālās komunikācijas saturu, nodrošinot audiovizuālo informatīvo un publicitātes materiālu sagatavošanu (foto un video satura veidošana un apstrāde, maketēšana); ● piedalīties pilsētas nozīmes pasākumu plānošanā un organizēšanā; ● izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; ● analizēt sabiedrības intereses un vajadzības kultūras jomā; ● administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; ● plānot kultūras pasākumu izdevumu tāmes, sagatavot informāciju un atskaites par kultūras pasākumiem un norisēm; un ja Tev ir: ● otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība kultūras, radošo industriju vai ar to saistītā jomā; ● iepriekšēja darba pieredze kultūras, radošo industriju vai digitālā mārketinga jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību); ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, radošums un pašiniciatīva; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un organizēt savu darbu; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt komandā; pozitīva un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: ● pamatalgu pārbaudes laikā 1165 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1226 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● drošu un sakārtotu darba vidi; ● darbu atsaucīgu kolēģu komandā. CV, pieteikuma vēstuli un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt Valmieras Kultūras centrā (adrese: Rīgas iela 10, Valmiera, Valmieras novads) vai nosūtīt uz e-pastu: kultura@valmierasnovads.lv ar norādi "Kultūras projektu vadītāja/-as amatam" līdz 2024.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207201. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Kultūras projektu VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 10, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-12-30 Kontaktpersona: kultura@valmierasnovads.lv 64207201

Mūsu partneri