Lasīšanas laiks: < 1 min
Svarīgi, lai Autotransporta direkcija (ATD) spētu apmaksāt reģionālajos sabiedriskā transporta maršrutos ieviešamo autobusa vadītāju videonovērošanu, ATD plānu aģentūrai LETA komentēja SIA “VTU Valmiera” valdies priekšsēdētājs Oskars Spurdziņš (“Valmierai un Vidzemei”).
Uzņēmumam nebūtu problēmu nodrošināt pasūtītāja, tas ir, ATD nosacījumus, taču jāņem vērā, vai ATD pašai tam būs jāpiešķir līdzekļi, teica Spurdziņš, norādot, ka, piemēram, tagad autobusu maršrutu samazināšana notiek tieši līdzekļu taupīšanas nolūkos.
Tāpat svarīgi ņemt vērā to, vai ATD spēs pārvaldīt autobusos notiekošo, jo tas tomēr būs milzīgs apjoms, komentēja Spurdziņš.
Atbildot uz jautājumu, vai “VTU Valmiera” nākas saskarties ar negodīgiem šoferiem, Spurdziņš to nenoliedza, taču atzīmēja, ka tas nenotiek masveidā.
2016.gadā SIA “VTU Valmiera” nopelnīja 258 091 eiro un apgrozījumā sasniedza 4,08 miljonus eiro. Kocēnu novadā esošajā uzņēmumā strādā 271 darbinieks, un tas pieder Valmieras pilsētas pašvaldībai, Rūjienas, Naukšēnu, Mazsalacas, Kocēnu, Burtnieku un Beverīnas novadu pašvaldībām.
Jau vēstīts, ka lai būtiski samazinātu biļešu tirdzniecības pārkāpumus sabiedriskā transporta pakalpojumos reģionālajā maršrutu tīklā, Autotransporta direkcija (ATD) kā obligāti ieviešamu prasību no 2021.gada plāno noteikt videonovērošanu, kas fiksē autobusa vadītāja sēdvietu.
Tāpat jau nav kas strādā, tad vēl ko novērot? VTU šoferīši tiešām profesionāli, atsaucīgi…cepuri nost! Ar to novērošanu arī šos aizbaidīsiet!
Motivejat autobusa vaditajus- kasierus un nebus jalauza galva par noverošanu!