Lasīšanas laiks: < 1 min
2018.gada laikā Valmierā tiks veikts esošās transporta infrastruktūras izvērtējums un izstrādāts tematiskais plānojums “Valmieras pilsētas transporta infrastruktūras attīstības koncepcija”, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Jānis Baiks.
“Nav noslēpums, ka Valmierā sāk veidoties transporta “sabiezējumi”. Pilsētā ik dienas iebrauc ap 6000 automašīnām. Izvērtējot pilsētas transporta infrastruktūru kopumā, pētījumā lielākais uzsvars tiks likts uz centrālo daļu, analizējot transporta plūsmu, gājēju drošību, velo infrastruktūru un autostāvvietu jautājumu,” skaidroja mērs.
J.Baiks uzvēra, ka pašvaldība neplāno ieviest maksas autostāvvietas. Lai ierobežotu transporta novietošu pilsētas centrā, stāvvietās tiks ieviests laika limits. “Ja mēs vēlamies, lai pilsētas veikalos būtu vairāk pircēju, jo sevišķi no citām pilsētām un Igaunijas, nebūtu prātīgi likt papildu šķēršļus, prasot samaksu par auto novietošanu. Laika limits skars tos autovadītājus, kuri izmanto centra stāvlaukumus transporta novietošanai uz visu dienu, aizņemot vietas, kas paredzētas veikalu un iestāžu apmeklētājiem,” norādīja mērs.
Jābūvē stāvlaukumam otrs stāvs auto novietošanai 👍🏻
TC Valletas darbinieki aizņem daudz stāvvietu
Tādā gadījumā kur tad viņiem būtu jānovieto automašīnas?
Nu, ceturtdien-sestdien, lai “noparkotu” auto, ir jāriņķo ap stāvlaukumu minūtes 5-10 un tad, ja palaimēsies, ka kāds neielien, varēsi to nolikt. Valletas stāvvietas vispār ir kaut kāds neizdevies projekts. Stāvlaukums, kas ir starp “Valleta” un k/n auto tiek novietoti 2 pa 3 vietām. Reizums žēl, ka nav kāds lielāks auto ar dugām priekšā, lai tos golfiņus pārbīdītu pa vietām.
Valmieras pašvaldībai jādomā par stāvlaukumu paplašināšanu, jo auto paliks tikai vairāk.
Ja pirkums nav smags, Valmieras attālumi gan atļauj tajās 10′, kas zaudētas, riņķojot gar centra stāvvietām, atnākt kājām līdz Valletai no Jāņparka, G.Apiņa kvartāla tālākā gala, Krāču kakta un citām vietām. Arī pašu veselībai vien par labu, jo līdz 5000 soļiem dienā atzīstams par mazkustīgu dzīves veidu. Bet laika limits centra stāvvietās 2 h gan derētu, ja “Alfai” Rīgā pietiek ar 4 stundām.
Maksas uztaisīt un problēma risināta