Lasīšanas laiks: 2 min
Latvijā lielākais reģionālais tirdzniecības centrs „Valleta” Valmierā 2017. gadā strādājis ar 20,5 miljonu eiro neto apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā gadu iepriekš. Pirkumu skaits un apmeklējums saglabājies nemainīgs, vidējā pirkuma vērtība pieaugusi par 5%. Vērtējot datus atsevišķi pa segmentiem, procentuāli lielākais pieaugums sasniegts sporta preču, ēdināšanas, mājsaimniecības un apģērbu grupās, portālu “Valmieras Ziņas” informēja t/c „Valleta” mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Monta Rubene.
Komentējot tirdzniecības apjomus, t/c „Valleta” vadītāja Evija Švarca kā noteicošos faktorus nemainīgi min piedāvājumu, pilsētas infrastruktūru un Igaunijas tuvumu:
„Reģiona iedzīvotāji ir mums lojāli, jo apvienojam atpazīstamu zīmolu veikalus un par pieejamu cenu piedāvājam plašu preču klāstu visai ģimenei. Valmierā atrodas valsts institūciju reģionālie centri, tā piedāvā kvalitatīvus sporta, izglītības, kultūras, medicīnas un atpūtas pakalpojumus, kuru apmeklējumu un izmantošanu vidzemnieki apvieno ar iepirkšanos un otrādi. Apgrozījumu noteikti stimulē arī pircēji no Igaunijas. Tiem, kas dzīvo tuvāk robežai, Valmiera ir ātrāk un ērtāk sasniedzama nekā Tartu vai Pērnava un iepirkšanās šeit ir izdevīgāka.”
Kāpums sporta preču segmentā „Valletā” ir turpinājies jau otro gadu un apliecina, ka iedzīvotāji reģionā arvien vairāk pievēršas veselīgam un aktīvam dzīvesveidam. Kopā ar pieaugumu ēdināšanas, mājsaimniecības segmentos un vidējā pirkuma vērtībā tas arī parāda, ka patērētāju ienākumi pērn ir stabilizējušies.
Sekojot tirdzniecības centru attīstības tendencēm, vasarā „Valletas” 1. stāvā norisinājās arī labiekārtošana, kura ietvēra grīdas seguma, apgaismojuma, informatīvo norāžu maiņu un veikalu ieeju sakārtošanu.
SIA „VRPB” apsaimniekotas tirdzniecības centrs „Valleta” Valmierā pēc neto apgrozījuma ir Latvijā lielākais reģionālais tirdzniecības centrs. Tā 4 stāvos 16 500 m2 platībā izveidotas 70 tirdzniecības vietas, kurās darbojas visā Eiropā atpazīstamu zīmolu veikali, Latvijā iecienītu zīmolu veikali un reģiona uzņēmēju veikali. Preču klāsts paredzēts visai ģimenei un tiek veidots līdzvērtīgs lielākajiem tirdzniecības centriem Rīgā.