Valmieras Ziņas

ZAAO saņēmis jauno ISO standartu sertifikātus

Lasīšanas laiks: 2 min

SIA ZAAO (ZAAO) saņēmis jauno ISO standartu sertifikātus, kas apliecina, ka ZAAO ieviestā un uzturētā integrētā vadības sistēma atbilst starptautiskajiem standartiem LVS EN ISO 9001:2015 un LVS EN ISO 14001:2015 un norāda uz kvalitatīvu un videi draudzīgu uzņēmuma darbību, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA “ZAAO” sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Jegorova.

„Bureau Veritas” auditori, veicot integrētās vadības sistēmas pārsertifikācijas auditu, iepazinās ar darbības procesiem ZAAO birojā, reģionālajā atkritumu apsaimniekošanas centrā (RAAC) “Daibe” un EKO laukumos Valmierā un Cēsīs. Atzinīgi novērtēta ieviestās sistēmas efektivitāte, darbinieku kompetence un ieinteresētība sistēmas darbībā, uzteikta nepārtrauktā attīstība un likumdošanas normu ievērošana.

ZAAO Attīstības daļas vadītāja Ingrīda Gubernatorova: “ZAAO ir pašvaldību dibināts uzņēmums un darbojas savu īpašnieku tirgū, tādēļ būtiski ir nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu, neradīt apdraudējumu apkārtējai videi un būt ne tikai zinošiem, bet arī atbildīgiem par no Eiropas Savienības tiesību aktiem izrietošo mērķu sasniegšanu ilgtermiņā.

Pasaules mērogā vides aizsardzības jautājumi iegūst arvien lielāku nozīmi. Arī Latvijā arvien vairāk patērētāju ar savu izvēli cenšas apliecināt saudzējošu attieksmi pret dabu un tās resursiem. Tādējādi uzņēmuma saudzīga attieksme pret apkārtējo vidi – taupīga uzņēmuma resursu un godprātīga dabas bagātību izmantošana – kļūst  par nozīmīgu uzņēmuma tēla sastāvdaļu.

Vadības sistēmu uzturēšana ir mūsdienu organizāciju spēja pierādīt, ka preču vai pakalpojumu sniegšanas procesā tie plāno un kontrolē savu ietekmi uz apkārtējo vidi, seko atbilstībai normatīvo aktu prasībām un ir virzīti uz nepārtrauktu uzlabojumu ieviešanu klientu apkalpošanas jomā.”

ZAAO bija pirmā atkritumu apsaimniekošanas komercsabiedrība Latvijā, kuras darbībā jau 2002.gadā tika izveidota, ieviesta un joprojām tiek uzturēta integrētās vadības sistēma atbilstoša starptautiskajiem kvalitātes un vides pārvaldības standartiem. 

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri