Lasīšanas laiks: 2 min
Stass Davidovs ir viens no pieprasītākajiem blogeriem YouTube krievvalodīgajā auditorijā. Viņa jaunradei seko vairāk nekā septiņi miljoni cilvēku (This is Хорошо video skatīti vairāk nekā miljards reižu!), un vadošie zīmoli stāv rindā, lai sadarbotos ar viņu. Visu minēto Rīgā dzimušais blogeris sasniedzis septiņu gadu laikā, un tagad ar pārliecību var dalīties profesionālajos noslēpumos un dot ieteikumus.
Ieteikums Nr.1. Pat neceriet uzreiz daudz nopelnīt.
Neviens „jūtūberis” nav kļuvis stāvus bagāts, taču labus ienākumus, darbojoties šajā sociālajā tīklā, gūt ir iespējams. Jāņem vērtā, ka daļa reklāmas ieņēmumu par apmaksāta satura integrēšanu nāksies novirzīt komandas algošanai un aprīkojuma īrei vai iegādei. Arī mēs naudā „nepeldamies” – esam noteikuši sev tādu atalgojumu, ar ko pietiek dzīvošanai, bet pārējo ieguldām aprīkojumā un jaunos projektos.
Ieteikums Nr.2. Cieniet savu skatītāju.
Rūpīgi izvēlieties savus sadarbības partnerus. Mūsu uztverē skatītāji ir nevis abstrakts sekotāju skaits, bet gan cilvēki, kurus cienām, ar kuriem komunicējam, un kuru viedokli ņemam vērā. Tāpēc nav pieļaujams „spļaut” viņiem sejā necienīgas attieksmes veidā. Mēs nesadarbojamies ar alkohola industriju, bukmeikeru kantoriem un nepazīstamiem zīmoliem. Nopietni pieejam sadarbības partneru izvēlei un netaupām pūles, lai reklamētais produkts mūsu saturā tiktu integrēts vislabākajā veidā.
Ieteikums Nr.3. Atcerieties, ka konkurence palielinās ik dienu.
Mūsdienās daudzos YouTube projektos tiek ieguldīts daudz naudas un auditorijas piesaistīšanai tiek algotas, popularitāti jau ieguvušas, personības. Tie ir rūpīgi veidoti biznesa projekti ar savu stratēģiju un investoriem. Tikmēr mums nākas strādāt bez atelpas un nepārtraukti sekot tendencēm.
Ieteikums Nr.4. Analizējiet tendences un izmantojiet tās.
YouTube video arvien vairāk tiek skatīti no mobilajām ierīcēm un tas nozīmē, ka jāveido vairāk tuvplānu. Palielinās arī bērnu auditorija – jums ir visas iespējas izmantot šo tendenci.
Vairāk ieteikumu no Stasa varēs saņemt viņa prezentācijas laikā konferencē Click&Connect, kur viņš atklās aktuālākās vlogošanas tendences, pastāstīs, kā uzņēmējiem gūt iespējami lielāku atdevi no YouTube kanālu sniegtajām reklāmas iespējām un kādi sadarbības modeļi iespējami ar viņu pašu un This is Хорошo.