Lasīšanas laiks: 3 min
Jau ziņots, ka 2016.gada augustā Nordea un DNB bankas paziņoja par plāniem apvienot savu darbību Latvijā, Igaunijā un Lietuvā, lai izveidotu neatkarīgu finanšu pakalpojumu sniedzēju Baltijā. Darījuma noslēgšana bija atkarīga no regulatoru atļaujām. Pēc visu regulējošo apstiprinājumu saņemšanas un veiksmīgas uzņēmuma pārejas, darījums tika noslēgts 1.oktobrī.
Līdz šim Valmierā darbojās gan Nordea, gan DNB bankas klientu apkalpošanas centri. Par to, kādas pārmaiņas gaida abu banku klientus, stāsta Luminor klientu apkalpošanas centra “Valmiera” vadītāja Sandra Rasnača.
Uz noteiktu laiku klientu apkalpošana notiks kā ierasts
Pēc visu regulējošo apstiprinājumu saņemšanas un veiksmīgas uzņēmuma pārejas, Nordea un DNB apvienošanās darījums Baltijas valstīs ir noslēgts, izveidojot jaunu finanšu pakalpojumu sniedzēju – Luminor.
Pēc apvienošanās visi klientu konti, kontu numuri, līgumi un maksājumu kartes, kā arī spēkā esošie kodi un paroles saglabājas nemainīgas. Tāpat nemainās arī klientu spēkā esošās saistības un Luminor turpinās sniegt finanšu pakalpojumus kā ierasts. Tas nozīmē, ka klienti tāpat kā līdz šim varēs turpināt izmantot esošos banku risinājumus – internetbanku, mobilo banku un citus ikdienas finanšu instrumentus.
Pirmās klientiem redzamākās izmaiņas pašreizējo produktu un pakalpojumu piedāvājumos paredzētas Luminor pirmo simts darbības dienu laikā.
Skaidras naudas izņemšana bez maksas
Pāreja uz jauno kopīgo bankas pakalpojumu sistēmu, kā arī jauniem produktu piedāvājumiem notiks pakāpeniski, un tie tiks īstenoti nākamajos apvienošanās projekta posmos, par ko sniegsim regulāru un skaidri saprotamu informāciju gan klientiem, gan sadarbības partneriem.
Jau šobrīd visi bijušie Nordea un DNB klientu apkalpošanas centri darbojas kā viena banka. Klienti ar Nordea karti var izņemt skaidru naudu bez papildu komisijas maksas gan Nordea un Nordea draudzīgajos, gan arī DNB bankomātos, izņemot DNB sadarbības partneru bankomātu tīklus. Tāpat arī otrādi – ar DNB karti skaidras naudas izņemšana Nordea bankomātos ir bez maksas.
Klientu vajadzības pirmajā vietā
Banka turpina strādāt, lai sniegtu klientiem visu nepieciešamo un nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu gan klātienē, gan attālināti. Attīstot bankas pakalpojumus, pastāvīgi tiek ņemtas vērā klientu paradumu izmaiņas, tāpēc lielā mērā jebkāda veida izmaiņu pamatā ir klienta vēlmes un vajadzības.
Mūsdienās arvien biežāk klienti izvēlas bankas pakalpojumus saņemt attālināti, tāpēc Luminor nodrošina klientiem ātri un ērti saņemt zinošu bankas ekspertu konsultācijas, kā arī svarīgākos bankas pakalpojumus tiešsaistē no jebkuras vietas pasaulē, arī ārpus darba laika.
Vienlaikus apzināmies, ka ikdienā klientiem svarīgas ir arī praktiskās klātienes konsultācijas – piemēram, par jautājumiem, kā visefektīvāk veidot savus uzkrājumus vai, kā pārcelties uz dzīvi savā sapņu mājoklī, izmantojot bankas un valsts līdzfinansējuma kreditēšanas iespējas.
Jauns sākums jaunām iespējām
Jaunā organizācija, balstoties uz divu vadošo Ziemeļvalstu banku pieredzi un izpratni par vietējo Baltijas tirgu un klientu vajadzībām, attīstīsies un radīs arvien jaunas iespējas gan klientiem, gan arī darbiniekiem. Galvenā darbinieka vērtība, skatoties no darba devēja puses, ir motivācija un attieksme, kā arī vēlme apgūt jauno, pilnveidoties un celt savas kompetences. Par šādiem darbiniekiem cīnās darba devēji un tādiem noteikti būs vieta arī Luminor.