Valmieras Ziņas

Vidēji katrs piektais pacients neierodas uz nozīmēto vizīti Vidzemes slimnīcā

Lasīšanas laiks: < 1 min

Vidēji 20 % pacientu jeb vidēji katrs piektais neierodas uz nozīmēto vizīti, reģistratūru par to neinformējot, stāsta Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Liene Melbārde.

Kā portāls “Valmieras Ziņas” noskaidroja Vidzemes slimnīcā, tas negatīvi iespaido daudzus citus pacientus, kuriem nav iespējams laikus saņemt ārsta konsultāciju vai veikt izmeklējumu, kā arī mākslīgi pagarina rindu. Pacienti, sūrojoties par ilgo gaidīšanu rindā uz kādu izmeklējumu vai konsultāciju pie speciālista, nereti pat neiedomājas, ka rindu pagarina arī paši – piesakoties pie speciālista vai uz izmeklējumu, taču neierodoties.

Kā pareizi rīkoties, ja skaidrs, ka dažādu iemeslu dēļ noteikti nevarēsit tikt pie pieteiktā speciālista vai uz izmeklējumu? Galvenais – par to paziņot reģistratūrai, tālruni 64202601 vai 64202603. Vizītes atteikumam, skaidro L.Melbārde, var izmantot arī internetu: www.vidzemesslimnica.lv/e-pieraksts. Saņemot vizītes atteikumu, reģistratūras darbinieces pēc saraksta apzvana citus pieteikušos un aicina uz konsultāciju vai izmeklējumu.

Lai palīdzētu atcerēties pieteikto vizīti, plānots, ka reģistratūras darbinieces pacientam par to atgādinās SMS formā dažas dienas pirms noliktā laika, norādīja slimnīcā.

Mūsu partneri