Lasīšanas laiks: 2 min
Tas brīdis ir pienācis: pasaulē pārdotākais automobilis — jaunais “Volkswagen Passat” ir pasūtāms pie izplatītājiem jau tagad. “Passat” modelis debitē ar jauniem dzinējiem, samazinātu svaru un jaunākajām palīgsistēmām, informācijas un izklaides sistēmām un komforta aprīkojumu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Volkswagen Baltic States“ mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Anda Budļevska.
Visas “Passat” paaudzes ietilpst pasaulē veiksmīgāko vidēja izmēra automobiļu kategorijā. Šim “Volkswagen” modelim ar 1,1 miljonu pārdotu vienību 2013.gadā ir lielākais noiets pasaulē.
Lai šie panākumi turpinātos arī astotajā paaudzē, jaunais “Passat” atkal tiek piedāvāts sedana un “Variant” versijā un ir papildināts ar virkni dažādu inovāciju. Pateicoties progresīvam dizainam, tā proporcijas ir kļuvušas daudz dinamiskākas, tostarp virsbūves apakšdaļa, pagarināta riteņu garenbāze. Tāpat ir izmantotas arī jaunākās tehnoloģijas.
Automobiļa aprīkojumā ietilpst tādas sistēmas kā aktīvais informācijas displejs – digitāls mērinstrumentu panelis, kā arī uz lietojumprogrammu pamata veidota aizmugurē sēdošo pasažieru izklaides sistēma planšetdatoriem, priekšējā palīgsistēma ar pilsētas bremzēšanas palīgsistēmu un gājēju uzraudzības funkciju, kā arī vēl trīs jaunas sistēmas: avārijas palīgsistēma – avārijas situācijā transportlīdzeklis apstājas, piekabes stabilitātes kontrole, kas palīdz vadīt ar piekabi aprīkotu automobili, un sastrēgumu palīgsistēma.
Jaunajam “Passat” būs pieejami dažādi benzīna un dīzeļdzinēji ar turbokompresoru, tiešās iesmidzināšanas sistēmu un jaudu no 88 kW / 120 ZS līdz 206 kW / 280 ZS. Tirdzniecības uzsākšanas fāzē vēl nebūs pieejami visi dzinēji, taču pakāpeniski to rinda tiks papildināta ar 1.4 TSI BMT 4Motion, 1.8 TSI BMT ar DSG pārnesumkārbu un 2.0TDI BMT100KW / 150 ZS ar visu riteņu piedziņu.
Visi dzinēji atbilst “Euro 6” izmešu standartam, bet degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums ir samazināts par 20%. Visas versijas ir aprīkotas ar “Start-Stop” sistēmu un reģeneratīvās bremzēšanas sistēmu. “Passat” pirmo reizi būs pieejams arī “plug-in” hibrīda versijā – TSI dzinējs ar 115 kW jaudu un elektrodzinējs ar 80 kW jaudu un ārēji lādējamu akumulatoru. Ar sistēmas jaudu 155 kW / 211 ZS šis būs jaudīgākais pie elektrotīkla pieslēdzamais hibrīds un bezizmešu automobilis, ar kuru elektriskajā režīmā būs iespējams nobraukt 50 km.
Latvijā jaunais “Volkswagen Passat” sedana versijā pieejams sākot no 20 203 eiro, bet “Passat Variant” versijā sākot no 21 214 eiro.