Valmieras Ziņas

Oskars Spurdziņš turpinās vadīt SIA “VTU Valmiera” (3)

Lasīšanas laiks: 2 min

Oskaru Spurdziņu SIA “VTU Valmiera” valdes priekšsēdētāja amatā uzņēmuma dalībnieki apstiprināja 2010.gadā. Statūtos noteiktajam termiņam tuvojoties izskaņai, uzņēmuma dalībnieku sapulcē 2016.gada izskaņā nolemts, ka O.Spurdziņš turpinās vadīt SIA “VTU Valmiera” arī nākamos sešus gadus, portālu “Valmieras Ziņas” informēja uzņēmumā.

Pāriešana uz eiro valūtu, autobusu tarifu vienādošana, Valmieras autoostas rekonstrukcija, autobusu parka regulāra atjaunošana, drošības un komforta līmeņa paaugstināšana gan pasažieriem, gan darbiniekiem, saimniecisku projektu realizēšana, uz ilgtermiņa attīstību vērstas politikas īstenošana, tostarp regulāri ieguldot darbinieku kvalifikācijas celšanā un nodrošinot pakalpojuma kvalitātes pieaugumu – šie ir galvenie uzdevumi, kas īstenoti, esot uzņēmuma valdes priekšsēdētāja amatā.

“Uzņēmumam ir labas attīstības iespējas. Te ir zinoši speciālisti, labi autobusu vadītāji un citi darbinieki, kam rūp uzņēmuma gods un prestižs, pakalpojuma kvalitāte. Tā kā šāds ir arī mans redzējums, labprāt turpinu vadīt uzņēmumu. Pateicos par izrādīto uzticību, darbosimies. Pašlaik mūsu prioritāšu sarakstam pievienojas energoefektīvu risinājumu ieviešana, domājot par to, kā būt videi vēl draudzīgākiem. Nemainīgi mūsu vērtība ir cilvēki – gan pasažieri, gan darbinieki. Mūsu sniegtais pakalpojums jāveic ar vislielāko rūpību, tādējādi arī uzņēmuma politika, mērķi un uzdevumi ir ilgtermiņa attīstībā balstīti,” stāsta O.Spurdziņš.

Pašlaik lielākie izaicinājumi ir pasažieru skaita samazināšanās, meklējot iespējas, kā sabiedriskā transporta pakalpojumu turpināt nodrošināt arī lauku teritorijās. Tāpat jūtams, ka varētu būt grūtības ar autobusu vadītāju “jauno maiņu”. Tas ir viens no jautājumiem, kam risinājums jāmeklē valsts līmenī.

“Esam viens no vecākajiem un stabilākajiem pasažieru pārvadātājiem valstī. Pārkāpšana uzņēmuma 70.jubilejas slieksnim ir apliecinājums, ka “braucam” pareizā virzienā. Neskatoties uz cienījamo vecumu, arvien meklējam jaunus, modernus risinājumus, kā arī piedalāmies konkursos un cita veida novērtēšanās, kas ļauj mums saskatīt iespējas, kā pakalpojumu arvien uzlabot.”

Valdes priekšsēdētāja uzdevums ir plānot, vadīt un koordinēt komercsabiedrības darbību, organizēt un nodrošināt tās dalībnieku lēmumu pienācīgu izpildi, organizēt un vadīt valdes darbu, attīstīt komercsabiedrības saimniecisko, tehnisko, ekonomisko un sociālo darbību.

SIA “VTU Valmiera” dalībnieki ir septiņas pašvaldības: Valmieras pilsēta pašvaldība, kā arī Beverīnas, Burtnieku, Mazsalacas, Naukšēnu, Rūjienas un Kocēnu novadu pašvaldības.

    Maija - 06.01.2017

    Kurš gan cits? Paldies Jums par visu, ko esat darījis pensionāru un represēto labā. Lai Jaunais gads nāk ar prieku veselību un laimi ģimenē.

    Maija - 06.01.2017

    Paldies par visu ko esat darījis pensionāru un represēto labā. Lai Jaunais gads nāk ar prieku un veselību un laimi ģimenē.

    Milāna - 23.04.2017

    Šoferus gan tā vadība švaki atlasa, ja tie var ņirgāties un pazemot cilvēkus ar invaliditāti

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri