Valmieras Ziņas

Maksimāli modulārs un kompakts – jaunais Renault minivens kļuvis vēl pievilcīgāks

Lasīšanas laiks: 7 min

Divdesmit gadus pēc pirmā kompaktā minivena ienākšanas pasaules tirgū ar Renault Scenic, kas 1997.gadā ieguva Eiropas Gada Auto titulu, tā pārdoto vienību skaits ir sasniedzis gandrīz 5 miljonus. Renault ir nācis klajā ar ceturtās paaudzes Scenic, piedāvājot ko pavisam jaunu minivenu segmentā.

Šī gada martā Ženēvas starptautiskajā autoizstādē tika prezentēta jaunā SCENIC īsā versija, kam divus mēnešus vēlāk sekoja garākas modeļa versijas prezentācija. Salīdzinot ar iepriekšējo paaudžu versijām, pilnīgi jaunais automodeļa dizains ir vilinošas elegances iemiesojums.

Vienlaikus jaunajam SCENIC piemīt tās pašas modeļa raksturīgākās iezīmes, kas ir tā panākumu pamatā – daudzpusība, telpas plašums, vieglums lietošanā un komfortablas pārvietošanās baudījums.

Jaunais SCENIC spilgti izceļas minivenu tirgū kā transportlīdzeklis, kas ir pievilcīgs, praktisks, efektīvi veidots un progresīvs, taču ir arī ideāli piemērots ģimenēm

Gan īsā, gan garā ceturtās paaudzes SCENIC versija ir veidota ar īpašu domu par iepriekšējo paaudžu modeļu īpašniekiem, kas spēja novērtēt modeli ar inovācijām toreiz un spētu tāpat to novērtēt arī tagad. Vienlaikus iespaidīgais dizains un automodeļa jaunā veiktspēja ir vilinošs aicinājums jauniem klientiem.

Jaunais SCENIC ir lielisks piedāvājums gan individuāliem pircējiem, gan uzņēmumiem, kas meklē izdevīgākas auto kopējās uzturēšanas izmaksas.

Viens no augstākajiem drošības un komforta līmeņiem minivenu klasē

Salīdzinot ar Scénic 3, jaunajam SCENIC ir garāka riteņu bāze (īsā versija: + 32mm/ garā versija: + 34mm), kas nodrošina izcilu saķeri ar ceļu, ko papildus uzlabo arī 20 collu riteņi (195/55R20). Pateicoties šai kombinācijai, vadāmības ziņā jaunais SCENIC ir viens no uzticamākajiem auto savā klasē.

Automodelis ir veiksmīgi izturējis visus sadursmes novēršanas testus (VDA, ADAC, GLENNING un IOS), gan ar, gan bez ESC sistēmas (Electronic Stability Control – elektroniskā stabilitātes kontrole).

Salīdzinot ar trešās paaudzes modeli, ir tikusi uzlabota arī jaunā SCENIC bremzēšanas efektivitāte. Sausā segumā apstāšanās ceļa garums braucot ar ātrumu 100km/h ir saīsinājies par 3%, kamēr braucot ar 130km/h – par 5%. Uz slapja ceļa apstāšanās garums braucot ar 80km/h saīsinājās par 5%.

Lai panāktu optimālu līdzsvaru starp komfortu un veiktspēju, Renault ir apzināti aprīkojis jauno SCENIC ar riepām, kuru sānsienas (107mm) ir augstākas nekā lielākajai daļai 17- 18 collu riepām. Tā rezultātā iegūtais papildus komforts apvienojumā ar uzlabotajiem platajiem sēdekļiem no divkārša blīvuma putām sniedz labāku sānu atbalstu.

Vienotais riteņa izmērs ir ļāvis perfekti pielāgot šasiju tā, lai nodrošinātu gan pirmklasīgu komfortu, gan izcilu vadāmību. Sadarbībā ar riepu ražotājiem Renault inženieri ir panākuši efektīvu jaunā SCENIC riepu un piekares darbību.

Jaunie SCENIC riteņi nepārtraukti absorbē nelīdzenumus ceļa segumā, efektīvāk nodrošinot komfortu braucējiem, neatkarīgi no viņu atrašanās vietas transportlīdzeklī.

Vēl lielāka daudzpusība

• Jaunā SCENIC aizmugurējie sēdekļi ar One Touch Folding funkciju, kas mantota no jaunās Espace, var tikt viegli nolocīti, lai panāktu līdzenu grīdu. Šis modelis ir vienīgais transportlīdzeklis savā klasē, kurā šī funkcija var tikt aktivizēta divās dažādās vietās: no bagāžnieka nodalījuma iekšpuses vai izmantojot R-Link 2 multimediju sistēmu.

• Jaunais SCENIC ir arī vienīgais transportlīdzeklis savā klasē ar lielu, bīdāmu viduskonsoli un 13 litru ietilpību nelielas kravas glabāšanai, kas ir četras reizes lielāka nekā jebkuram no konkurentiem.

Braucējiem priekšā viduskonsole nodrošina apgaismotu mantu novietni, ko aizsargā bīdāms vāks, kā arī integrētu roku balstu, zem kura atrodas divi USB porti un 3.5mm ligzda. Aizmugure ir aprīkota tādā pašā veidā ar 12 voltu papildus ligzdu un speciālu glabāšanas nodalījumu. Viduskonsolei atrodoties priekšā, ir pieejama ērta mantu novietne vadītājam un priekšējam pasažierim. Savukārt, kad viduskonsole ir atbīdīta uz aizmuguri, tā darbojas kā šķērssiena starp priekšējiem un aizmugurējiem sēdekļiem – īpaši praktiska funkcija, kad mašīnas aizmugurē atrodas bērni.

Rekordliela kravnesība

Jaunā SCENIC aizmugurējā bagāžas nodalījuma ietilpība ir 506dm3 VDA (572 litri). Tas ir lielākais apjoms savā klasē, kas veiksmīgi stājas pretim konkurentu vidējai ietilpībai ( 469dm3).
Jaunais GRAND SCENIC ar septiņām sēdvietām spēj nodrošināt 533 dm3 VDA (596 litri) telpu, kad tajā ir nolaisti 2 sēdekļi. Tas ir otrs labākais rādītājs šī auto segmentā.

Jaunā piecu sēdvietu GRAND SCENIC aizmugurējais bagāžas nodalījums ir 718dm3 VDA (765 litri).
Arī kopējās kravnesības piedāvājums ir viens no labākajiem segmentā – papildus 13 litriem viduskonsolē, jaunais SCENIC ir aprīkots ar 11.5 litru lielu, apgaismotu un atdzesētu nodalījumu ‘Easy Life’, kas ir līdz pat vairāk nekā trīs reizes lielāka nekā konkurējošiem modeļiem. Tas atveras ar elektroniska sensora palīdzību un automātiski aizslēdzas, kad transportlīdzeklis apstājas.

Līdz ar vēl citiem atjautīgiem nelielas bagāžas glabāšanas risinājumiem, ieskaitot četrus zemgrīdas nodalījumus, kopējās kravnesības ietilpība sasniedz 63 litrus, nostādot jauno SCENIC starp savas klases līderiem un piedāvājot līdz pat divreiz vairāk vietas nekā konkurentu automodeļi.

Aprīkojums augstākam drošības un komforta līmenim

Jaunā SCENIC un jaunā GRAND SCENIC aprīkojumā ietilpst:

• Krāsains Head-Up displejs.
• MULTI-SENSE tehnoloģija ar pieciem dažādiem braukšanas režīmiem: Neitrāls, Sporta, Komforta, Ekonomiskais un Perso (individuāli pielāgojams).
• R-LINK 2 sistēma ar vertikālu 8.7 collu displeju, kas ir viens no lielākajiem segmentā. No 2017.gada janvāra R-LINK 2 spēs savienoties ar Apple CarPlay un Android Auto funkcijām.
• Bose® Surround Sound audiosistēma.

Jaunajā SCENIC un GRAND SCENIC ir atrodami visi tirgū zināmākie vadītāja palīglīdzekļi, ar kuriem tāpat ir aprīkota arī jaunā Espace, Talisman un jaunā Megane. Vadītāja palīgrīkus (ADAS) var pārvaldīt ar R-LINK 2 sistēmas palīdzību, nodrošinot šādas funkcijas:

• Drošībai: adaptīvā kruīza kontrole (ACC, darbojas pie 50-160km/h); aktīvā ārkārtas bremzēšanas sistēma (AEBS), kas jaunajā SCENIC darbojas arī lēnos ātrumos (7-160km/h).
• Brīdinājumam: joslu maiņas brīdinājums (LDW), kas izmanto stūres vibrāciju skaņas vietā; droša attāluma brīdinājums (DW); ceļa zīmju atpazīšana ar brīdinājumu par ātruma pārsniegšanu (OSP ar TSR); aklās zonas uzraudzība (BSW).
• Atbalstam: atpakaļskata kamera; automātiska tuvo/tālo gaismu pārslēgšana (AHL); aizmugurējie, priekšējie un sānu parkošanās sensori; un brīvroku parkošanās palīgrīks (Easy Park Assist).

Trīs jauni vadītāja palīgrīki

Papildus jau minētajiem vadītāja palīgrīkiem, jaunais SCENIC un GRAND SCENIC ir aprīkoti ar trim jaunām tehnoloģijām.

Aktīvā ārkārtas bremzēšanas sistēma (AEBS) ar gājēju noteikšanu ir iekļauta jaunā auto modeļu standarta aprīkojumā, kas ir unikāli šim segmentam. Šī funkcija darbojas ātrumos no 7km/h līdz 60km/h.
• Sistēma analizē vidi ap transportlīdzekli, uzraugot gan stāvošus, gan kustībā esošus gājējus un prognozējot to iespējamos kustības virzienus.

• Vadītājs tiek brīdināts par sadursmes risku ar gājēju.

• Vadītāja attiecīgas reakcijas trūkuma gadījumā sistēma pielieto bremzes automātiski un apstādina automobili.
• Joslas ieturēšanas palīgrīks (LKA): darbojas 70-160km/h ātruma robežās un pārņem stūres vadību gadījumā, ja transportlīdzeklis sāk dreifēt, noturot to esošajā ceļa joslā.
• Noguruma noteikšanas brīdinājums (TDW): transportlīdzekļa trajektoriju nepārtraukti uzrauga Bosch izstrādāts algoritms, kas vizuāli un ar skaņas palīdzību brīdina vadītāju, ja tiek noteikts nogurums.

Liela dzinēju izvēle, ieskaitot Hybrid Assist

Jaunā SCENIC klāstā ietilpst seši dīzeļdzinēji ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu vai ar sešu vai septiņu ātrumu divsajūgu automātisko pārnesumkārbu (EDC), plus divi benzīna dzinēji ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu.

• The Energy TCe 130 (benzīns), kas nodrošina spēcīgu veiktspēju, pateicoties tā turbokompresoram. Atsaucīgs zemos ātrumos un spēj apvienot taupīgu degvielas patēriņu ar pilnvērtīgu vadītprieku.
• The Energy dCi 160 EDC (dīzelis) – līdzsvarots, atsaucīgs un spraigs, kombinācijā ar dubultā kompresora tehnoloģiju un maksimālo jaudu 160 zs. Apvienojumā ar sešu ātrumu divsajūgu automātisko pārnesumkārbu sniedz vēl lielāku vadītprieka baudījumu, vienlaikus parūpējoties par zemu degvielas patēriņu un nodrošinot vienmērīgu, dinamisku un efektīvu darbību.
• The Energy dCi 130 (dīzelis) ar 130 zs jaudu un sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu ir īpaši piemērots ikdienas pārvietošanās vajadzībām un derēs tiem, kas meklē dinamisku, taču ekonomisku auto.

Plašāka informācija, kā arī citi jaunie Renault modeļi pie oficiālā Renault un Dacia pārstāvja SIA TEHAUTO, Valmierā, Rīgas ielā 103.

tehauto_logo_0

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA “Valmieras Olimpiskais centrs” Viesnīca „Sports Hotel” aicina pievienoties savai komandai  BROKASTU VIESMĪLI uz noteiktu laiku līdz 31.08.2025. Galvenās prasības klandidātiem: augsta atbildības izjūta un precizitāte darbā; uzturēt tīru un kārtīgu darba vidi un aprīkojumu; higiēnas un paškontroles normu ievērošana un to kontrolēšana; spēja patstāvīgi plānot savu darba laiku; labas latviešu valodas zināšanas; pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību. Amata apraksts: plānot un organizēt viesu apkalpošanu brokastīs; organizēt pasūtījumu izpildi; pagatavot un sagatavot brokastu produkciju; nodarboties ar viesu uzņemšanu; pasūtīt produktus un citus materiālus, kontrolēt to izlietošanu un uzgalbāšanu; piedalīties saimniecības struktūrvienības darba organizēšanā; brokastu zāles un virtuves sagatavošana brokastīm. Piedāvājam: pilnas slodzes darbu; draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu; stabilu atalgojumu un sociālās garantijas; atalgojums: stundas tarifa likme pārbaudes laikā 4,65 EUR/h, pēc pābaudes laika 5.00 EUR/h (pirms nodokļu nomaksas); summēto darba laiku, darbu maiņās (06.00-14.30); dažāda veida “bonusus” pēc pārbaudes laika; darba vieta: viesnīca "Sports Hotel", Vaidavas iela 15, Valmiera, Valmieras novads. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt uz e-pastu – egita.kise@sportshotel.lv līdz 30.04.2025. Tiks izskatīti tikai tie pieteikumi, kuros būs gan CV, gan motivācijas (pieteikuma) vēstule. Informācija par piedāvāto amatu pa tālruni +371 25464433 Kontaktpersona Egita Ķīse, Informācija par viesnīcu www.sportshotel.lv Pretendentu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances pretendentu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot pretendenta personas datus trešajām personām, bez pretendenta rakstveida saskaņojuma. Pārzinis SIA “Valmieras Olimpiskais centrs”, reģistrācijas Nr. 54103025871, adrese: Čempionu iela 2, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Profesija: VIESMĪLIS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Vaidavas iela 15, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ēdināšana / Pārtikas rūpniecība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-04-30 Kontaktpersona: Egita Ķīse

Mūsu partneri