Lasīšanas laiks: < 1 min
Preču tirdzniecības uzņēmums “Promo Cash&Carry” pagājušajā gadā strādāja ar 26,91 miljona eiro apgrozījumu, kas ir par 21,1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi pieauga 2,4 reizes un sasniedza 657 tūkstošus eiro, liecina datubāzē “Lursoft” publicētais gada pārskats.
Uzņēmuma finanšu pārskata vadības ziņojumā teikts, ka “Promo Cash&Carry” 2015.gada maijā atvēra otro tirdzniecības centru Rīgā, kas sasniedza izvirzītos tirdzniecības mērķus. Pērn “Promo Cash&Carry” kopumā palielināja klientu skaitu par 23%, bet klientiem piedāvātais preču sortiments tika paplašināts par 16%.
Tāpat “Promo Cash&Carry” vadība informē, ka uzņēmums plāno turpināt palielināt veikalu skaitu, atverot tirdzniecības centru arī Liepājā.
“Sabiedrība 2016.gadā plāno palielināt termo kategorijas preču pārdošanu, pilnveidot HoReCa klientiem paredzēto sortimentu, lai palielinātu pārdošanas apmērus HoReCa klientiem, kā arī izveidot vēl stabilākas attiecības ar piegādātājiem,” teikts vadības ziņojumā, piebilstot, ka šie pasākumi palīdzēs kompānijai samazināt zaudējumus.
“Promo Cash&Carry” ir atvēri divi tirdzniecības centri Rīgā, kā arī pa vienam Daugavpilī un Valmierā.
2014.gadā “Promo Cash&Carry” strādāja ar 22,227 miljonu eiro apgrozījumu un 268,7 tūkstošu eiro zaudējumiem.
“Promo Cash&Carry” ir reģistrēts 1993.gadā, un tā pamatkapitāls ir 2,5 miljoni eiro. Uzņēmums pieder kompānijai “Karsten-Sanitex Latvia”.