Lasīšanas laiks: 2 min
46% SIA “ZAAO” (ZAAO) klientu ikdienā nešķiro atkritumus, liecina uzņēmuma veiktās ikgadējās klientu aptaujas rezultāti.
Kā būtiskākos iemeslus šādai praksei ZAAO klienti norādījuši faktu, ka šķirot atkritumus nav ērti, nav zināms, kur sašķirotos atkritumus likt un kā šķirot, kā arī citus iemeslus. Vienlaikus 42% aptaujāto klientu norādījuši, ka atkritumus šķiro, bet 12% uz jautājumu nav snieguši atbildi.
ZAAO rīkotajā aptaujā šogad piedalījušies un anketas aizpildījuši 494 klienti, tostarp juridiskas un privātpersonas. 72% klientu aptaujas anketas aizpildījuši pa pastu, bet 28% – elektroniski uzņēmuma mājas lapā. ZAAO sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Leimane atzīmēja, ka visaktīvāk anketas pildījuši Saulkrastu, Balvu, Cēsu, Smiltenes novadu un Valmieras pilsētas iedzīvotāji.
Kā liecina aptaujas rezultāti, 67% aptaujāto ZAAO sniegumu novērtējuši ar maksimālo vērtējumu – piecām ballēm, ar četrām ballēm – 10% aptaujas dalībnieku, trīs un divas balles – pa vienam procentam respondentu, ar vienu balli uzņēmuma sniegtos pakalpojumus novērtējuši 2% aptaujas dalībnieku, bet 19% savu vērtējumu nav izteikuši.
No ZAAO piedāvātajiem pakalpojumiem privātpersonām un juridiskām personām klienti visvairāk izmanto sadzīves atkritumu izvešanu, SMS atgādinājuma saņemšanu dienu pirms konteinera tukšošanas, PET dzērienu pudeļu nodošanu speciāli šim mērķim paredzētajos konteineros, kā arī klientu datu sistēmas lietošanu ZAAO mājas lapā.
Kā galvenās uzņēmuma stiprās puses sadarbībā ar klientiem, aptaujātie norādījuši darbu izpildes precizitāti, ērto saziņu un operativitāti. Savukārt ZAAO darbības uzlabošanai, klientu prāt, nepieciešams uzlabot informāciju par atkritumu šķirošanu, attīstīt atkritumu savākšanas infrastruktūru un pilnveidot klientu iespējas un saņemtos pakalpojumus klātienē un elektroniski.