Lasīšanas laiks: 2 min
No 1.oktobra Latvijā uzņēmuma “Latvijas Piens” ražotie “Trikāta” produkti veikalu tīklos pieejami ar eksporta zīmolu “TRIKATA”, portālu “Valmieras Ziņas” informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Rita Voronkova.
Zīmola ietvaros patērētājiem pieejami puscietie Šveices tipa sieri rituļos, 60 dienas nogatavinātie Holandes un Krievijas sieri, kā arī svaigā siera Sniega Bumbas.
Patentu valdes un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras rīkotajā konkursā “Gada preču zīme” nominācijā “Gada preču zīme – pasaulei” Latvijas lauksaimniekiem piederošā piena pārstrādes uzņēmuma “Latvijas Piens” zīmols “TRIKATA” 2015. gadā ieguva pirmo vietu. Veidojot šo zīmolu, tā identitātē tika ietvertas visas tās kvalitātes, kuras uzņēmuma ražotais siers pārstāv: augstākās kvalitātes produkti, kas ražoti no vietējām izejvielām un kuros nav pievienoti mākslīgi konservanti.
Zīmola TRIKATA sieri jau ieguvuši vairākus pasaules līmeņa apbalvojumus, kā piemēram, Sniega bumbas ar tomātiem un baziliku 2013. gadā ieguvušas zelta medaļu prestižajā Nantwich International Cheese Award, kā arī bronzas medaļu World Cheese Award konkursā. Papildus, mūsu puscietais Šveices tipa siers Emmental ieguvis 2 zelta zvaigznes World Cheese Award konkursā 2014. gadā.
2015. gadā eksporta zīmola attīstībā, piemērojot to Latvijas tirgum, investēti 30 000 eiro, nodrošinot kvalitatīvāku iepakojumu ieviešanu un izstrādājot zīmolam atbilstošu dizainu.
Latvijas lauksaimniekiem piederošais uzņēmums “Latvijas Piens” ir jaunākais piena pārstrādes uzņēmums valstī, kas darbu sāka 2012. gadā. “Latvijas Piena” īpašnieki ir kooperatīvi “Trikāta KS” ar 53,66% kapitāldaļu, “Dzēse” ar 20,94% kapitāldaļu, “Latraps” ar 19,62% kapitāldaļu, kā arī “VAKS” ar 5,87% kapitāldaļu.